Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím všetkých motorkárov.Prosím o menšiu radu, a to,kamarát má Jawu 350-638 a má jeden veľký problém ktorí ho trápi,že pravý výfuk mu dymí neako abnormálne,kdežto ľavý je v pohode.Je pravda,že dával M2T,teraz Mogul M6A,ale výfuky boli dekarbonizované a nemajú od dekarbonizácie nabehané viac ako 500 Km,čiže sú dosť čisté.Motor je veľmi presne naštelovaný (od predzápalu,cez karburátor až po odtrhy sviečok),má aj menené guferá.Ale ide vlastne o to,že zrovna včera sme dávali dolu kolená a s pravého kolena mu vytieklo asi 1,5 deci nespáleného oleja a s ľavého nič.Takže semeringy sú menené,predzápal dobrý,karburátor nadstavený,olej mu s prevodovky nemizne.Ked´ je motor studený tak mu ten pravý valec dosť vyneháva,musí jej viac pridať,čo je zase zlé na studený motor.Neviem či je to dôsledkom zlého spaľovania alebo čo, no je aj to pravda,že ten motor má nabehané okolo 30 000 Km čo je na Jawu aj pomorne dosť,dokonca mi jeden chalan povedal (podľa mna blbosť),že ten pravý je viac vybehaný.Mimochodom,dáva pomer oleja a benzínu 1:40. |
Kym mu dymi viac pravy vyfuk ako lavy tak je to relativne OK. Ak by dymil lavy tak je jasne ze mu prisava olej z prevodovky. Mozu byt zle zlicovane kanaly priruby karburatora s valcami a tym sa mu do praveho valca dostava viac palivovej zmesi. Taktiez nech zacne pouzivat kvalitnejsi olej ko M6A. Ja odporucam Valvoline Durablend 2T . |
No Roman,valec je v poriadku a karburátor sme takisto menili kôli poškodeným triskám.A olej chce prejsť na Esso scooter 2t,čo je polosyntetika. Upravené 1 krát. Naposledy upravil jawa350632 (11.05.2009 11:19) |
Esso nedavajte raz som pokusne kupil jednu flasku a ako som v nedelu zistil tak som ju ani nedojazdil celu (nasla sa pri upratovani ). Dymilo to, smrdelo to a celkovo ten olej bol dost riedky. |
Ja mám s tým Essom dobré skúsenosti.A oleje sú riedke podľa teploty okolia,no ale minerálne ako ktoré sú najhustejšie,polosyntetické to sú už oleje a tie sú dosť riedke a syntetické sú už ako voda.Ja si nemyslím,že by motoru neškodila viskozita oleja. Upravené 1 krát. Naposledy upravil jawa350632 (11.05.2009 11:42) |
Minulu sezonu som jazdil na esso 2t scooter kym stal 275sk. Potom sa esso zmenilo na Agip a ten isty olej stal odrazu viac ako 300sk a presiel som na najlacnejsi shell. Ten esso nemal som snim ziadny problem a dymil iba za studena. |
mimi01: ja ho mam priamo s predajne za 5 euro a bez bločka za 4,4 euro. |
U nás v Trnave,tam majú viac druhov olejov.A neboj tu v Trnave je tých predajní viacej,tak napr.v jednej stojí 250, v druhej 280 a ja ho mám za 133 ale teda bez dane s danou 160. |
aha no ja teraz mam shell sx za 150sk ale rozmyslam ze prejdem na ten shell vsx co stoji 270sk co si mylsite bude dobry aj ten lacnejsi shell? |
A mimi mam aj takých ľudí,že mi zoženú trebars aj Castrol tts za 13.25 € kdežto v obchode som ho videl najmenej bez dane za 18 €.Ja s olejmi do čohokoľvek nemám problémi si zohnať. |
Vieš čo zvol si takú značku a taký olej čo sa ti bude dobre zhánať,najlepšie polosintetiku ten Shell VSX v pomere 1:60,s tým pomerom jednak trošku ušetríš a motorke to bude len prospievať.A o tomto som dobre informovaný a sám aj presvečený. |
caute. ja pouzivam shell advance sx a som s nim maximale spokojny. nieje ani drahy a je kvalitny. oproti M2T je to rozdiel. takze odporucam shell. no ale nemal by si skakat na vseliake oleje (hlavne plne synteticke), lebo ti moze rozpustit carbon vo valci a az potom budes mat problemy. |
folvo ja som kupil jednu flasu shell sx 2t, dymilo to neskutocne, smrdelo to, a este som to aj zadrel a pomer 1:50. teraz jazdim valvoline motorcycle 2T. je to mineral. okolo 180 za liter. |
macoLM a preco si dal 1/50, ved sa ma davat 1/40 nie? ten valvoline motorcycle 2T som este neskusal a ani nemam v plane. poznam vela ludi, ktory pouzivaju shell advance sx a nikto sa este nestazoval. tak neviem preco to tebe robilo problemy, ale jawky su nevyspitatelne. |
folvo u mna to bol iba jeden z faktorov ale ten olej fakt dymil. a raidne. potom od GO som zacal jazdit na valvoline. ked sa nebude dat dobre kupit mineral tak prejdem na polosyntetiku valvoline comeptition alebo nieco conovo dostupne |
Dobrá rada pre JAWA 350, lebo má dva válce: |
folvo ani ja som nebol spokojny so shell SX - to iste co macoLM smrdelo a dymilo to(zadriet sa mi nastastie nepodarilo). Nieco ine je uz Shell VSX ten som neskusal, ale kamos si ho chvalil. 1/40 mozes davat tak u M2T. Ak mas dobre zabehnuty motor tak 1/50 uplne staci ak by si ma oddelene mazanie tak tam by si zistil ze si to zoberie v priemere tak 1/60 a mozno aj menej. |
MacoLM,zmes neni určite zle nadstavená,ten karbec je v perfektnom stave. |
ja mam 250ku jawku rovnake vyfuky a obcas aj mne jeden je jeden viac od oleja...ja davam Valvoline durablend a iny ani nebudem som s nim spokojny ,moror mam po go a uz x kilometrov nabehane a aj zvnutra je ako cukrik |
také niečo robila aj mne 250-ka panelka dvojvýfuk. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 105886 | Včera: 242613