Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
caute postihnuti. moja suza ostra sa na mna hneva a nechce sa jej do vyssich otacok. priveru som pozrel je OK. spodok taha ako aj pred tym, ale ked chcem skocit tak forsaz nema. moze to robit hladina v karbiku alebo vycistim vyfuk? cim zacat? dik vopred, senvo |
skus karbik vycistit a prefuknut trisky moze tam byt spina alebo nieco je zo zapalovanim, sviecku mas fajn? pocsti co mozes a potom daj vediet co si zistil ci sa daco zlepsilo alebo nie |
Mohla by byť veľmi bohatá zmes /opotrebovaný ihlový ventil, plavák/. Vyskúšaj tak, že zavrieš benzín a pri jazde by v určitom momente mala vytočiť na chvíľu max. otáčky. /kým nedôjde benzín/. Napíš, ako si kontroloval príveru, farbu sviečky po jazde, typ a ročník moto. |
tie maximalne otacky robi. priveru som pozeral cez dieru na vyfuk ci nedrhne. ide lahko aj bocny dekel som zhodil, tiahlo OK. sviecka je seda az sedocierna. radil chlapik dat segerku na ihle hore. idem skusit. suzuki RM 250 P 93 |
senvo: upresni ešte "tie maximalne otáčky robí", robí ich vždy, alebo len pri zavretom benzíne? |
zeleno: do max otacok ide len tesne pred tym ako dojde benzin. inak to nerobi. |
Takže je bohatá zmes. Treba prekontrolovať karburátor. / hladinu, ihlový ventil. plaváky, / |
zeleno, ako nastelujem ten sytic. kamosovi na RM-ke sa sytic aretuje. mne hned po starte sam padne dolu. je tam napis adjust needle. co tym vlastne nastavujem? ked budem vediet princip tak to uz zvladnem. napr po zime som ju nemohol nastartovat ani za boha. pootocil som so syticom a okamzite isla. je mozne, ze sa to samo rozhasuje? vymenim to cele? kua. dik senvo |
senvo: sytič na kroske sa nešteluje. Tryska a vzdušník sytiča je napevno navrtaný v telese karburátora a ty páčkou otváraš, alebo zatváraš prístup k vzdušníku a tryske. Sytič je teda |
ZELENO-MNE SA NA YZ NA SYTICI TOCI TA VRCHNA SRUBA A NOU SA NASTAVUJE PRECHOD BENZINU PRI ZAVRETOM SYTICI-NORMALNE TOCIS DOPRAVA-ZATVARAS A DOLAVA OTVARAS,ALE KED SYTIC VYTIAHNES HORE,TAK JE TO JEDNO AKO MAS POOTOCENY-JE UPLNE HORE. (HADAM MOJMU VYKLADU BUDES ROZUMIET ) |
zelenovi by som navrhol zlatu motoride medailu za trpezlivost pri radach |
HM,TO AJ JA ,LEBO UZ LEN VYSOMARIT SA NIEKEDY Z TYCHTO NASICH "ODBORNYCH" OPISOV JE NA NEJAKY CESTNE (čESTNé ) UZNANIE,NIEZE ESTE DOBRE PORADIT. |
Može pomoct aj vyprat vzduchový filter alebo vymeniť sviečku. Ja mam tiež na karburátore keihin možnosť nastaviť zmes ale zatial najlepšie výsledky som dosiahol ked som to utiahol. Ak ma niekto skusenost s tou šrobou(presnejšie či to ma byt nejak nastavené) tak sem s tým |
Raptor: |
Páni. vďaka za povzbudzujúce slová. Radiť, keď som už aspoň 90% možných porúch zažil na vlastnej koži, nie je až také ťažké. A trpezlivosť som získal ako učiteľ autoškoly. Mohli by ste si to vyskúšať. |
zeleno: zdravim a dik. je to nakoniec hladina. pozeral som ten graf vplyvu na bohatost zmesi ( super napad to dat do eteru) a je to uplne jasne. len by som este cel poprosit ci na to spravne nastavenie hladiny je nieaky specialny postup alebo je to len empiricka zalezitost - kombinacia pokusov a omylov. uz som to skusal nastavit a som blizko optima ale stale to nie je to co bolo. |
senvo: ideálne je vyrobiť spodnú vypúšťaciu maticu s nástavcom na hadičku. Nasunúť naň priehľadnú hadičku a ohnúť hore do tvaru "U". /Princíp spojených nádob./ Potom v hadičke vidíš |
ZELENO-MNE SA NA YZ NA SYTICI TOCI TA VRCHNA SRUBA A NOU SA NASTAVUJE PRECHOD BENZINU PRI ZAVRETOM SYTICI-NORMALNE TOCIS DOPRAVA-ZATVARAS A DOLAVA OTVARAS,ALE KED SYTIC VYTIAHNES HORE,TAK JE TO JEDNO AKO MAS POOTOCENY-JE UPLNE HORE. RE ale ake je zakladne nastavenie , skusam to zavriet alebo otvorit ale neviem najt vhodnu polohu. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 149593 | Včera: 235300