Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Caute, |
zub casu |
myslim ze pri takom velkom kompresnom pomere to nevydrzi 100 t km :D nic v zlom ale myslim ze to ti taliani s tym kus prehnali, a ako je na tom ojnica, cap, vrchne lozisko? nevysypalo sa ti to vsetko z toho loziska do valca?? |
Co ved teraz vydrzala 2 tyzdne 1000km bez chyby.No tak byvaly majitel hovoril,ze menil tam lozisko kluky, cize teoreticky by to malo mat cca 4000km... Ako tak som rozmyslal, no a ja som tam mal take veci,ze vela krat mi odislo tesnenie a mozno kvoli tomu uz nebolo dobre lozisko, do valca sa dostala voda takze ojnica dostala zabrat... |
ak byvali majitel aj menil lozisko kluky,tak zrejme nedal s pevnejsiou klietkou,zrejme kupil niekde v loziskovej a praskol ho tam..alebo bola narusena cementacna vrstva.. |
barlacTakze ciastocne by to nebola ani moja chyba? Ja som s nou pohode neikedy chodil aj tak ze som ju vytacal do 11 000 a nic....... a teraz po 5 km toto no tak dufam ze ,ked dam opravit tak to bude ok.... len zatail zhanam prachy |
no tak presne o tomto je 2T motor , raz odídu piest kružky valec , a raz si povie dosť kľuka :D , a vkuse sa to potom strieda , raz sa zasekne mixér a znova prinajlepšom valec v p.... :D z toho kluka prežije len nahodou ,čiže po par tisic km zase odíde :D ., tak som to mal ja tiez takýto kolobeh :D hlavne ak sa motor zadrie niekde 380 km od domova ...to sa mi stalo na mojej aprilke :D som myslel ze chytím infarkt . , nechápem jak také motory mohli vyrobiť ... to je čistý risk isť na 2Takte niekde 100 km od domova :D |
HeatleyTak aj ja si to myslim a neveim pochopit, ako moze neno va af1 presjt 11 tisic km bez chyb To je pre mna vzdy tajomstvo.... inac apson ze mam odpojeny mixer To mi odist nemoze |
ja na svojej chodim aj dalej ako 380km od domova bol som aj na ukrajine a vzdi ma doviezla domou |
životnosť ojničného ložiska na starších modeloch Aprílie , ktoré majú spodný ojničný čap 20 mm , je podľa testov cca 18-20tis km. Novšie modely majú spodný ojničný čap 22 mm a o dosť vyššiu životnosť. |
crazybiker:Ty uz sprav komplet GO a nehladaj stale stare veci z madarska |
maco535Tak tak, este sa musim doma dohodnut s rodicmi,ked mi nenechaju kupit 600fku, tak davam new vecicky do tejto,aby mi aspon este rok vydrzala...... len treba sporit.Som ani vonku nebol Takze tvrdo sporim . |
Viete mi niekto povedat ,že ci može mat ojnica vykyv do strán...viem ze v smere pohybu peistu sa nesmie hybat, lebo to by uz bolo KO ...motorka mi zacala vydavat taky drncavy zvuk a nevedel som ze co tomu moze byt .Jedine co som zistil je ,ze loziska na klukovke podivno hviždia ...proste tie treba vymnit ...ale to nemozu robit taky zvuk ...mne sa to vsetko zda tak ,ze to robi ta Ojnica .. |
ondrew:do strán má výkyv aj nová ojnica,ale nemala byť väčšiu vôlu ako cca 1mm pri hornom oku ojnice. |
presne tak treba vymenit aj spodny cap.Dalej je otazne ci to povodny majitel vobec menil... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 40490 | Včera: 202435