Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
ahoj chlapci !!! |
no podla mna, ked nastavis neskorisie zapalenie zmesi, tak vo vysokych otackach mozno ani nepojde. neviem o kolko to chces posunut. Ale riadiace jednotky to bezne robia automaticky, ze v nizsich otackach nastavia iny predstih ako vo vysokych. No ZX9R som nikdy nemal, tak nech napise niekto kto to uz skusal. |
jak je znamo vykonu nikdy nie je dost hlavne pouzitelneho ... Upravené 1 krát. Naposledy upravil milosZX9R (06.05.2009 22:12) |
Tak ho sem hod, cumnem ci to ma hlavu a patu. |
No ak si to čítal na nejakom serióznom fóre a prispivajúci neboli úplný neznalý garážmajstri tak by to mohlo skončiť aj bez toho aby si si to úplne rozhádzal ale moc by som sa práve do takejto úprvy nepúštal myslím, že je to dosť riskantné na to aký úžitok ti to prinesie a ak sa to neprejaví na životnosti motora hneď tak po čase určite samozrejm nechcem mudrovať bo neviem o koľko stupňov to chceš posunúť ale práve touto cestou to nebude to najlepše rozhodnuťie skus dynojet sadu na karbíky nejake KN-ko nech si to ľahšie tahá vzduch a koncovka so zvodmy. Hlavne to potom daj niekomu čo ti to dobre odladí a zaručene z vlastnej skúsenoti ti poviem, že určiťe pocíťiš výraznú zmenu. A ak ti ide o peniaze ver mi ž to bude lacnejšie ako prípadná generálka. A je tu ešte jedna drobnosť zmes ktorá nestihne dohorieť a opaluje výfukové ventily na ktorých sa začínajú tvoriť usadeniny začne to menej tesniť zvody ktoé sa začnú prepalovať a budú náchinejšie na zlomenie sa. No úplná mňamka čím vic sa nad tým zamýšlam tým mi to príde ako väčšia blbosť. |
nasiel som to na www.zx-9r.net, je to anglicke forum Upravené 1 krát. Naposledy upravil milosZX9R (07.05.2009 10:26) |
oprava: z fabriky je predzapal nastaveny neskor |
Milos: tak sa do toho pust a daj vediet ci to funguje...ked hej, tak idem do toho aj ja |
No teraz mi to asi nedá a budem to musieť vyskúšať aj ja len mám pochybnosti o tom či to robia vo fabrike na základe nejakého prispôsobenia sa nekvalitnejším benzínom, alebo to bude aj kôli optimálnemu chodu motora ale 2 až 4 stupne by nemuseli byť až také tragické. A som hlavne zvedavý či to nakoniec aj nejakú citelnú zmenu prinesie. |
par veci: |
milosZX9R: Vypada to docela rozumne, skus sa " jebabrat" s tym prekladom. Mozno bi som to skusil |
dnes som sa hral s polohou toho snimaca - upravena, snimac posunuty hore podla navodu Upravené 1 krát. Naposledy upravil milosZX9R (10.05.2009 1:08) |
milosZX9R: Sa mi to pozdava, v piatok to skusim aj ja. Dam vediet moje pocity Inak, pozeral som to na nete a je toho kopu aj na ine moto. |
hej, je toho hodne Upravené 1 krát. Naposledy upravil milosZX9R (12.05.2009 23:06) |
Tak som to dnes spravil aj ja. Prvy dojem bol ze je to zivsie. Trochu som povrkal a potom to vratil do povodneho stavu. A neviem, mal som pocit ze to taha rovnako milosZX9R - Ako si to pocitil Ty? Ked tomu na dvojke vypalim od cca 4000ot zosane po mne ciara, ci mam snimac hore alebo dole. Nenasiel si niekde aj graf vykonu pred a po? |
miso4x |
funguje to na jednotku,,už od spodu super tah |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 46962 | Včera: 187263