Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ahojte. Viem že táto diskusia tu už bola, no načriem túto tému znovu, keďže uvažujem o zmene mašiny zo ZX9R na niečo turistickejšie, pohodlnejšie. |
no bandit ma asi slabsi podvozok ,mozno staci vymena pruzin za nieco sportovejsie.bral by som len koli krutaku.fazer som skusal ,super stroj ,super masina ,a to ze zere olej ??asi ako komu a aky stav.moj naj kamos ma fazera najazdenych asi 30 az 40 tisic a olej mu nezere.kilomtre ma nestacane.ma doma cukrik.a pri turistickej jazde spotreba velmi dobra.ma to sest rychlosti bandit si nesom isty ale asi len pet..keby si vyberal bandit posledny model 1250 tak by som uz vahal.lubim krutacik |
fazer je urcite univerzal,na tu moto nedam dopustit zatial ziadne problemy,na turistiku ako stvoreny |
sifo: prave preto sa mi ten fazer lubi, cisty univerzal. Akurat ta spolahlivost mi vrta hlavou... |
ja mam fazer a na univerzalnejsej moto som este nejazdil super vykon pohodlie podvozok spotreba vo dvojici som pri jazde okolo 140km/h jazdil za 5 litrov a ten motor taha pri kazdych otackach bohuzial ju predavam potrebujenm auto motoride.sk/?P=inz_detail&ID=141465&preview=true s banditom to neviem porovnat ale myslim ze yamaha je lepsia olej my to nezere vobec a ma okolo 33 000km |
tiez mam fazera maximalna spokojnost, olej to vobec nezere nabehane asi tak 19000km jedine co my prekaza je troska slaba zadna pruzina. a taha to od spodnych otacok na 6ke mozes ist od 50km /h do 250km /h |
Tiež som rozmýšľal nad týmito dvoma mašinami, buď Fazer r.v.04-05 alebo Bandit.Nakoniec u mňa parkuje Bandit 1250.Krútak fajn bere od malých otáčok, zatial v zábehu spotreba asi 6 l,posed turistický, na športovú jazdu to asi nieje to najlepšie-mäkší predok, trocha väčšia váha. Fazer som neskusal, neviem porovnat. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Tomino (06.05.2009 9:03) |
Fazer je v poho, spoľahlivosť je OK nepoznám majiteľa FZS čo by na to nadával, jazdí to super, nežerie to moc, dá sa aj turistika aj strelba, je to moja 33 moto a asi pri nej zostanem, lebo mi konečne vyhovuje. Dal som tam širšie rajdy a je to úplna paráda. nemám krivého slova na ňu. A Bandit má slabší rám a hlavne je to koncepčne staršia motorka, motor má 20 rokov, nechcem tým kydať na suzuki ale ak rád pojeduješ aj vyššie otáčky tak ber fazer... |
fazer dobre hodnotili, aj dizajn ma krasny |
MarekZ: motor z prvej R1 nebol taky kvalitny. Zralo to olej, casom velka ovalita valcov, niekde v testoch som cital ze valce maju nicasil ktory praskal. Tak som trosku zneistel. |
hej kalupko ale motor z r1 ale ma ubratich par konikov tim padom to je lepsie pre zivotnost.podla mna olej zere tak ako bolo o nu starane.kamosovy olej zere a kolko ma najazdene?kde kupil od koho.ma ju od nova.ja som sa tiez niejako takto rozhodoval a pisal som si s majitelmi banditov a aspon co sa tyka spotreby tak taku ako na fazerovy je tazko dosiahnut.ma to 6 rychlosti a to je rozdiel.aj podvozok je ovela lepsi.musis vedie ze bandit nebol robeny na sportovu turistiku ako fazer.brzdy ,motor s R1.na banditovy je mozno silnejsi motor vyraba sa uz strasne dlho ale vyvoj nezastavis.da sa povazovat za neznicitelny kedze ho vo velkom vyuzivaju street fightery.zalezi ako kupis.postav tieto masiny vedla seba a rozhodní sa.ja by bral fazera |
no fazer bude na sport lepsi, bandit je zase neznicitelny, aky rocnik vlastne uvazujes? fazer rocnik tusim 2004 mal problem so senzorom skrtiacej klapky aj kolegovi to teraz blbne,neviem ci sa to tyka len 600vky. Bandit ma dobry ram, len ten podvozok bude maksi. S Inazumou som sa vedel celkom fajn vyšantit v zatačkach, tak bandit na tom snad nebude horšie...ale je to skor o turistike. |
Motor vo Fazeri má inú hlavu - hliníková zliatina oproti horčíkovej R1, menšiu kompresiu, o 7 koní menej a krúťak posunutý do nižších otáčok o čo sa stará EXUP prívera... je tam mierna spotreba oleja ale len keď vytáčaš stále do červena, ak jazdíš len tak svižne tak nič treba pojazdiť s banditom aj s Fazerkou a zistíš čo ti sedí viac. ja som jazdil s chalanmi SV1000 a cbr 900RR a bol som rýchlejší a aj som o dosť pohodlnejšie sedel.... mám turistický štít a do 160 sedím a nemusím sa vôbec krčiť... a má tuším aj menšiu stratu hodnoty ako bandit |
Ahaa, tu sa uvazuje o starych typoch. Ja som myslel porovnanie aktualneho Fazera a Bandita. |
kalupko Upravené 1 krát. Naposledy upravil veka (06.05.2009 11:57) |
Chalani fakt vďaka za rady!!! Myslím že to vyriešim tak, že sadnem na každú ak bude príležitosť, pojazdím a zvážim. Upravené 1 krát. Naposledy upravil kalupko (06.05.2009 12:19) |
veka - ja som mal na D2 221 s fotkou od S4, rýchlosť tam bola znížena na 80... ale to nebola maximálka... že za 2 litre... |
Ja mam ten novsi typ Bandita, za tych chabych 3000 km, co som na nom najazdil, mozem hovorit o spotrebe okolo 5,5 l na 100, predpisova rychlost, mozno az tretina dialnice. Na sestke to ide od nejakych 60, pri 90 toci 3000 otacok, pri 130 4500. Pre mna je to turisticka motorka, ktora ide, vyhovuju mi skor nizsie otacky ako vysoke. Pri ostrejsom otoceni plynom to ide ako krava aj z nizkych otacok, co mi maximalne vyhovuje. |
Novy bandit nee, ten uz je pomerene drahy. Pocitam s masinou okolo roku 01-04 |
kalupko.ked si zoberes ze na dobreho fazer ti treba minimalne 4000 tisic a v akci bol bandit za 5990 tak to velky rozdiel nieje.ale iba bezkapotavana verzia.a mas bez investici masinu,nova retaz,gumy .....2000 rozdiel.hmmm skade zobrat 2000 eu .neviem neporadim nemam ani tich 2000 |
ten novy za tych 6000 sa oplatil, do toho by som siel...ber to tak ze do starsej motorky budes tiez musiet investovat.. |
To sa ale bavíme o 650 hej? No premýšľam aj nad tým, cena je ako víno, v auslande by sa dal ešte lacnejšie ako tak pozerám. |
kalupko: 1250 ma cenu 5990, len sa bojim ze uz su minute.Ked som ja kupoval uz ich bolo minimum. |
sorry ze sa zamiesam, ale co tak ZRX1200S ?? Upravené 2 krát. Naposledy upravil matobaf (06.05.2009 21:53) |
veka tych 268km/h sa mi zda trocha vela.. volaka odchylka tam nebude? |
Tomino: No keby boli lóve na novú tak neriešim, toto je ponuka ktorá sa neodmita Ale asi budú vypredané ako rožky. |
raptor fazer ma posed pohodlny asi ako na kazdom velkom nahacovy. matobaf ta kawasaki zrx1200 ma kolko rychlosti?a aku spotrebu..?tiez som pozeral po nej len viem o nej malo.ale v tich trikoloroch co sa robi je to fakt super |
Mam bandita 1200 a mozem povedat, ze maximalna spokojnost. O dizajne nejdem hovorit, to je na kazdom osobne, ale co sa motora tyka, tak perfektny. Je to cistokrvny turista, mne osobne sa zda ochrana pred vetrom este lepsia ako na TA s turist plexi a to mam original, motor krasne taha od najnizsich otacok a sprava sa velmi prijemne, ale vo vyssich je to raketa a to ze je neznicitelny je snad kazdemu jasne uz len pre to, ze je to vzduchac 1200ccm... Co sa pohodlia tyka tak naozaj nie je ani najmensi problem mne a spolujadcovi sediet na motorke cely den a prist domov v uplnej pohodke, ziadne strpnute ruky, bolava rit, nic.. Azda najvacsou nevyhodou mi sa mi zda absencia 6teho stupna, nie koli rychlosti, ale koli spotrebe. Motorka ma na 5ke taku silu, ze so 6tkou by to bola malina. Spotreba je bohuzial hodna karburatorovej 1200vky a je od 5.5 (vraj, aj zazraky sa deju :D ) do .. ehm .. neobmedzene :D |
veru ZRX vela nevidiet, ale za to sa moc paci bikeintro.com/wp-content/kawa_zrx1200s.jpg |
matobaf-ale ked si predstavim ze fazer da aj pod 5 tak to je sice rozdiel len liter na sto ale za sezonnu sa toho nazbiera.sam v buducnosti chcem kupit nieco ale dost vela pre mna robi 5 alebo 6 rychlosti.vetcsinou stare masiny maju len 5. |
ja som predaval fzs1000 s 30tis km a medzi vymenami som olej nikdy nemusel dolievat. Motorka bola cely cas bez poruchy. |
mam fazer, olej nedolievam.. ani dcl..bezne vymeny su ako na kazdej. motorku by som nemenil. |
S Fazerom maximálna spokojnosť, či už pri turistike a jazdení v Alpách a Dolomitoch, alebo len v okolí a dá sa výborne zajazdiť aj Šturec. Doposiaľ žiadna porucha (okrem výmeny tesnení v pred. tlmičoch). S pohodlím spokojná aj ľadvinka, ktorá ešte pri jazde na Hornete po 500 km odmietala ísť ďalej - dnes sa jej nedivím. Spotreba veľmi dobrá, brzdy výborné, posed tak isto - na dlhých trasách nebolia ruky a chrbát. Mne vyhovuje možnosť nastavenia predných aj zadného tlmiča. Struna na zadný sa dá objednať v Čechách tvrdšia. Jazdiť sa dá aj 30 v meste, no a naopak od 8 tis. ot. poriadne zaťahá za ruky - treba vyskúšať, ale s rozumom. Podstatné už popísali iní vyššie, poviem len, že rozmýšľam nad zmenou moto a veľmi ťažko sa mi hľadá niečo, čo by mi tak vyhovovalo ako práve Fazer. Ale každému vyhovuje niečo iné, je to vždy individuálne. Najlepšie je odskúšať si... |
po fazeri sa donedavna tazko nieco vyberalo a aj dnes, ak chces radovy 4 valec, tak je to problem, pretoze jedina porovnatelna motorka tohoto typu je podla mna iba novy fazer. |
kalupko: to je sice pravda..ale skus si nieco vsimnut |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 68825 | Včera: 161085