Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Chalani len taká otázka,ja viem že nemám štvortakt ani neako výnimočnú motorku,ale porad´te mi,mam Jawku 350-639 a chcem pre ňu dosť dobre,ale hlavne čo chcem aby nedymila a nepľula kakauko z výfukov.Chcem dávať plnú syntetiku Castrol Act-evo len neviem si stanoviť pomer,niže bych sa neviznal,len na nádrži má každá 350-638-,639 pomer 1:40 na olej Castrol tts čo je plá syntetika a vela Jawistov odporúča až pomer 1:100.Nezadre sa to a ako to tak dymí? |
mal som 638, raz som vyskusal pomer 1:100 - ale naozaj iba raz , potom valce dolu , ale to bolo na polosyntetike aspon myslim ... |
ja som na Jawe 638 (motor je ten isty) pouzival olej Husqwarna do motorovych pil podla mna bol najlepsi co som puzival z pohladu dymenia a pomer som daval 1 40-50) viac som neskusal a nebolo treba celkom sa to osvedcilo za tri roky co som ju mal ani jeden problem ozaj cena stal cca 200sk za liter |
1:50, podľa mňa ideálny pomer. |
Vydra ale dá sa dymeniu vyhnúť len potrebujem vedieť ten správny olej a jeho pomer.Mne ide o to aby nedymila hlavne ked´ sa vozím s viacerími a nechcem ich vydymiť,za studena a pri prudkom vypaľlovaní bude dymiť doslova aj na čistý benzín. |
jawa350632: samozrejme, že keď sa pomotáš nejaký čas po meste, tak to treba potom mimo mesta "prečistiť", vtedy si zadymíš, či máš dobrý olej alebo nie. Ak to dosť dymí stále, pri každom režime jazdy, nemusí byť na príčine len zlý olej. |
ja používam do mojej Valvoline plnú syntetiku pri pomere cca 1:60. Spokojnosť úplne maximálna, motor dymi iba pokiaľ ho "neprečistím" a potom už ide krásne a bez dymu a dokonca to aj pekne vonia |
kamarat pouziva na gilere castrol tts a dymi iba za studena cca 5 min. potom uz ani oblacik ani pod plnou palbou |
ja so daval castrol a teraz som vsadil na sthillacky co sa dava do kosaciek a pil. ked som daval 1:50 tak cca po 20km mi odisli tie loziska co si medzi zotrvacnikmi na klukovke. mozno to bola len nahoda ale radsej uz davam 1:40. a stalo sa mi to na castrole. |
tiez mi niekto odporucal 1:100 |
ja som zacal od tejto sezony pouzivat Repsol 2T syntetico..to je tusim polosyntetika.....pri starte tiez dymi ale potom to prestane a tiez davam klasicky 1:50 |
Spanky: a to si len tak prešiel z minerálneho na syntetiku? ved ti to uvolni usadeniny z minerálneho v motore, ci nie? |
naco vymyslat s pomerom?ja by som bol radsej keby zadymi a ide,ako keby nedymila a bola zadreta. ale to je uz na tebe co je pre teba prvorade,a ako pisal VYDRA jawka je jawka |
VSX pomer 1:50 a ziaden problem max spokojnost ale troska dymi |
Noff: ee, som cez zimu vypaloval vyfuky a kolena a setko co sa dalo a niekde som cital, ze aj ked sa nejaky bordel uvolni, tak u 2T to nenarobi ziadnu galibu |
ja som daval motul 510 pomer 1:50 lepsi olej som nikdy nemal je to polosyntetika nedymi a perfektne maze |
Vydra - myslím, že je to VSX - je červený. |
Jack: červené sú oba, aj SX aj VSX. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 256402 | Včera: 142177