Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
cawko kamarad ma hondu cbr 600F 1993 chyta mu dobre za studena ale ak sa prevezie a motorka sa zohreje on ju vypne za tepla nejde nastartovat nemate skusenosti čo to može byt?čim to je?dik |
A nepomoze ked pri startovani za tepla trosku otvori plyn? Vacsinou je to dobre spravit pri starte za tepla |
ee ak sa motorka zpohreje tak ne a ne chytit musi počkat kym vychladne motor až potom ide newiem čo s tym je a to som vyučeny automechanik snimač teploty motora je nowy a dobry tak teda newie ma nič napadnut |
je to bezne. To robi vacsina starych 600viek. Ako vravi CBRider musi startovat s plynom. Upravené 1 krát. Naposledy upravil borto (24.04.2009 14:45) |
Ani to pridanie plynu pri starte teda nepomoze ? |
Nie nepomože jeden chalan radil vymenit vzduchovy filter ani to nepomohlo |
Hmm, tak potom neviem ... mozno dat zostelovat karburatory |
kawasaki22Moc bohata zmes, ked je studena tak potrebuje bohatsiu,ale ked uz zohreje ma moc vela benzinu... moj tip kukni to .A este tesnenie pod hlavou..... aaa pravdaze sviecka........ ine ma uz nenapada ... |
Mne motorka po prehriati obcas kapne, ked stojim na semaforoch. Tiez neviem cim to je. Cim teplejsi motor, tym viac straca otacky, hapruje na volnobehu. |
V karburatoroch by som chybu newidel on dawa každych neviem teraz presne ale každych 5000tis km zoštelovat či ako to ma honda 600F |
No ja som s mojou CBR take problemy nemaval ale mohli by to byt tie karburatory, alebo sviecky ako pise aj crazybiker ... |
Dik chalani niečo s tym skusime porobit potom sa ozven či sme to dali do poriadku |
mne nieco take robyla MZtka proste startovala na prvy šup ale isla len cca 30 minut potom som ju vzdy musel nechat tak 15 minut vychladnut a zase chytila na prvy kop nakoniec to bolo sposobovane vadnou indukčnou cievkou ktora sa prehrievala |
Jedna podobna vec, moze to robit aj cdi? TIez mam podobny problem, ide mi cca 20 km potom zdochne,roztlacim , ide 1km skape....... a tak dookola........ moze to robit aj cdi? Zajtra rozoberem karburator, prekuknem , a ked to bude ciste tak mi ostava uz len to CDI.... ale do p.... to neni uz taka lacna zalezitost |
Robia to sviečky...Pozri v manuáli a hlavne daj tie ktoré tam majú byť.Tepelná hodnota Ti možno nepovie nič,ale tam je pes zakopaný.Keď sa prehreje /a to sa isto prehreje/ , napálené zvyšky mikročastíc kovu sťahujú potenciál iskry z anódy.Tým pádom nemá šancu zapáliť zmes, pokiaľ sa neschladí.A ktej ďalšej poznámke , že skape na semaforoch...treba nastavovať podtlaky a volnobeh pri zohriatom motore Mal som tieto problémy,takže viem o čom píšem |
je to palivove cerpadlo po zastaveni na neho ide strasna teplota a tak sa zasekava a nepodava palivo mal som s tym uz problem pri viacerych 600vkach CBR |
Ono to moze byt fakt vsetko |
Rooster |
lakyluk: cbr rv93 nema palivove cerpadlo.... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 223491 | Včera: 168953