Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
cawko kamarad ma hondu cbr 600F 1993 chyta mu dobre za studena ale ak sa prevezie a motorka sa zohreje on ju vypne za tepla nejde nastartovat nemate skusenosti čo to može byt?čim to je?dik |
A nepomoze ked pri startovani za tepla trosku otvori plyn? Vacsinou je to dobre spravit pri starte za tepla |
ee ak sa motorka zpohreje tak ne a ne chytit musi počkat kym vychladne motor až potom ide newiem čo s tym je a to som vyučeny automechanik |
je to bezne. To robi vacsina starych 600viek. Ako vravi CBRider musi startovat s plynom. Upravené 1 krát. Naposledy upravil borto (24.04.2009 14:45) |
Ani to pridanie plynu pri starte teda nepomoze ? |
Nie nepomože jeden chalan radil vymenit vzduchovy filter ani to nepomohlo |
Hmm, tak potom neviem ... mozno dat zostelovat karburatory |
kawasaki22Moc bohata zmes, ked je studena tak potrebuje bohatsiu,ale ked uz zohreje ma moc vela benzinu... moj tip kukni to |
Mne motorka po prehriati obcas kapne, ked stojim na semaforoch. Tiez neviem cim to je. Cim teplejsi motor, tym viac straca otacky, hapruje na volnobehu. |
V karburatoroch by som chybu newidel on dawa každych neviem teraz presne ale každych 5000tis km zoštelovat či ako to ma honda 600F |
No ja som s mojou CBR take problemy nemaval |
Dik chalani niečo s tym skusime porobit potom sa ozven či sme to dali do poriadku |
mne nieco take robyla MZtka proste startovala na prvy šup ale isla len cca 30 minut potom som ju vzdy musel nechat tak 15 minut vychladnut a zase chytila na prvy kop nakoniec to bolo sposobovane vadnou indukčnou cievkou ktora sa prehrievala |
Jedna podobna vec, moze to robit aj cdi? TIez mam podobny problem, ide mi cca 20 km potom zdochne,roztlacim , ide 1km skape....... a tak dookola........ moze to robit aj cdi? Zajtra rozoberem karburator, prekuknem , a ked to bude ciste tak mi ostava uz len to CDI.... ale do p.... to neni uz taka lacna zalezitost |
Robia to sviečky...Pozri v manuáli a hlavne daj tie ktoré tam majú byť.Tepelná hodnota Ti možno nepovie nič,ale tam je pes zakopaný.Keď sa prehreje /a to sa isto prehreje/ , napálené zvyšky mikročastíc kovu sťahujú potenciál iskry z anódy.Tým pádom nemá šancu zapáliť zmes, pokiaľ sa neschladí.A ktej ďalšej poznámke , že skape na semaforoch...treba nastavovať podtlaky a volnobeh pri zohriatom motore |
je to palivove cerpadlo po zastaveni na neho ide strasna teplota a tak sa zasekava a nepodava palivo mal som s tym uz problem pri viacerych 600vkach CBR |
Ono to moze byt fakt vsetko |
Rooster |
lakyluk: cbr rv93 nema palivove cerpadlo.... |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 338890 | Včera: 241418