Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravicko.Mam problem s apriliu tuaregom 125 rally.Strasne dlho trva lez ju nastartujem a niekedy ide jak drak a niekedy ju uplne dusi nechce ist do otacok a pod.Vybral som filter a zo strany ku karburatoru bol vlhky od benzinu akokeby benzin vypluvala von.Motor je po GO.Co to moze byt?Zapchate trysky,falosny vzduch(ale kedze je motor po GO malo pravdepodobne) elektrika-slaba iskra?Dakujem za rady |
v prvom rade vymen sviecku, potom sa pozri ze aka je na nej farba, ak cierna mas bohatu zmes, ak biela mas chdobnu zmes, v oboch pripadoch doladit zmes, olej riedis sam ci davas do nadrzky? ked pride felesiga tak ti poradi lepsie ako ja |
Tak asi tam mas ten motor co ja... najrp to nechaj pekne zabehnut.... (u mna to pridal ovela lepsi chod) A potom nastav karburator, pozri zmes podla sviecky.... precisti vzduchovy filter, precisti karburator aj filter v karburatore, prefukaj trisky, mrkni sa na priveru,ked ju mas "nafukovaciu" tak to uplne precisti poskladaj(namaz s olejom) a potom by motorka musela ist jak dabel..... ja a olej ked meisas ty tak 1:40. ked das 1:30 motojak je ovela slabsia(z vlastnej skusenosti) ... a asi to vsetko.... ked je po GO tesnenia by mali byt okey.... takze do toho uz ani nejdem..... ja a zabudol som..... vyskusaj to aj s novou svieckou staci aj brsik za par EUr..... |
ok teda pustim sa do jednotlivych veci a budem vas tu informovat co a ako....ak mi date jawu rozlozim ju zlozim a asi aj viem co jej je ked nejde ale tuto moto mam ani nie tyzden tak sa stym zoznamujem...motor jako motor ale predsa je medzi tym maly rozdiel..ale sak naucim sa hadam:D |
Tak ja som naopak, zas uz nejak tak poznam moju aprilku,ale minule som robil rotovator.. motor jawa 175. noa nevedel som spravit a zistit preco striela do karburatora Prvy krat som take videl....... a so zapalovanim som ani nepohol,len som vycistil karbec |
mam taky pocit ze benzin tam tecie jak ma ale neotvori dobre priperu....potreboval by som aby o kulilincek skor otvarala |
zipo3Ako to mas? AKu priveru? pneumaticku,alebo elektricku, ked penumaticku tak tu pruzinku prerob... a pusti ti to skor..... ted tam mam tvrdsiu pruzinku a ona sa len otvara pri 7500... ale cez vikend ju idem spravti aby otvarala pri cca5500 . minuly rok som to mal tak nejak a originalne by sa mala otvarat okolo 6000... |
no to nwm presne ale predpokladam ze pneumaticku....musim to rozobrat alebo aku pruzinku myslis ta co je vnutri? |
zipotak pod tou umelov prikrivkou co je..... tam ma byt pruzinka.... no a to mylsim.... ked mas elektricky, tak odtial ti vedie bowden namaly motor.A to ti to otvara.. tiez sa to da nastavit,ale neveim presne ako... no a ked to uz rozoberes odporucim ti to vycistit,lebo sa to zanese olejom a potom sa to tazko otvara... mozno ti staci len vymyt.... |
bol som sa vovozit a moto z nicoho nic ide jak drak:D asi to bude benzinom shell-v power...ale aj tak dalsi problem...nespalena zmes asi tecie cez priveru lebo je to tam cele zasrate |
Tak to viem aj ja ze s v power racingom to trha aszfalt . Tecie ti kvoli tesneniu.. pretesnuj. a ked to uz mas rozobrate tak pekne to vycisti....... |
crazy- odpilenie asi nepomoze, podla mna si ju len pustil trochu nizsie. trebalo by vymenit celu pruzinu za slabsiu, |
tak teda mam to rozobrat ci nie?lebo mne to dost tadial tece...este som to nevidel rozobrate tu priveru tak si to nwm predstavit ako to tam vyzera,tam je nejake tesnenie? |
ducklin v sobotu vyskusam bez pruziny ci to pojde a uvidi sa..... potom ju mozno rozoberem.. inac mne sa to nesere..... nikde netecie olej,len okolo vyfuku ale to som uz zatmelil..... |
Pozri obrázok tak toto tam mam je...(je to otocene dole hlavou)kadial to moze tiect?ako sa to nastavuje?pls poslite mi vsetko co viete o tejto privere.dik |
zipo3 CAu,ja som s tym problem nemal,len ako som pisal ted mam.... zajtra ju idem rozobrat a pokusim sa s tym nieco zrobit,potom ti napisem co prekukni(ked si myslis ze ti to otvara neskoro-ako mne teraz cca 7500otacok) |
no mne to teraz neotvori vobec....motorka by isla do vyssich ale volaco ju skrti proste neotvori ju |
Tak ti nic ine neostava,eln ju rozobrat.... takte 2 imbusky, vyberes von(vytiahnes) potom 10-12 klucom rozoberes dole chytis "jazyk" hore s klucikom....... potom tu gumicku mozes vytiahnut(s5 to len natiahnes a pripevnis drotikom,alebo s tym rychlo upinacim na kable) no rozoberes uplne, vycistis....... bud benzinom,alebo acetonom,alebo s cisticom an brzdu....... s hocicim len vycistis..... vyrezes new tesnenie z papieru co sa da kupit normalne v shope........ skontrolujes tu dieru kde fuka ci je ok...... namastis jazyk s olejom..... das tesnenei a das to pekne s5.... privera by sa mala otvarat,ked nie..... tak tam nedaj krit ani pruzinku vysksuaj bez toho. normalne nastartuj pridaj a vyzualne skotroluj ci ti to skace........ ked jj tak otvara..... ked ne... tak mas upchatu tuu dieru.... alebo prasknutu gumu..... |
je to pneumaticka privera vicisti to ako ti radi crazybiker a nastavuje sa jednoducho na tej plastovej kritke je cervena plastova skrutka ked ju dotiahnes tak bude pritlacat viac cize ti ju neskor otvory ked uvolnis tak otvory skor nezabudni spravne nasadit jezicek privery nieje jedno ako ho otocis pokial nemas upchane tie dierky vo vyfuku a prasknutu gumicku tak musi ist |
skusal som vytiahnut ten jazycek ale nejde...jak ho vytiahnem?a ja tam ziadnu strunku nemam...ak sa nemylim tak by mala byt tam nad tu gumu a na tej plastovej kritke by mala byt nejaka matica alebo nieco take s cim sa to tam zaisti ta pruzina...ale nic tam nieje ani ta skrutka ani struna |
nie ak ti nejde von tak je tak zakarbonovana oškrab necistoty a pôjde von no najprv daj dole tu velku čiernu plastovú skrutku gumu dva imbus skrutky a ten celi hlinikovy kryt ostane ti tam len ten jazýček privery |
oke tak skusim to teda...nwm kedy podla casu ale budem sa snazit co najskor |
hotovo,privera vycistena,uz len kupit benzin:Dnebola az taka spinava,este som rozmyslal tak ako spominal majomi ze tu gumu ku karbecu ci mam dobru a je na nej taky kusok vyrezany ale je nadtym ta zelena stahovacka takze by to nemalo vadit a ta guma k filtru je trochu dierava to som zalevil a celi karbec vycistil...kde by som zohnal tieto dve gumi?popr. kolko stoja.a chyba mi ten srobik zo strunkou na priveru to by sa dalo ako spravit?vyrobit?...dik za rady |
Zipo3- v madarsku som videl od karburatorar k valcu tu gumu za 250sk.... no a na tu strunu som zvedavy aj ja,alebo som to stratil .DAl tam neco,ale je to moc silne, tak privera sa mi nechce otvarat |
mali to nove nasklade alebo jak to bolo?jak to sem dostat?....no veru strunka bude problem a este vacsi ten srobik..nemohol by mi to niekto odfotit?ten srobik |
crazybiker: za 250sk???? ja ked som ju zhanal tak v jednom obchode mi povedali 2200sk mozes mi dat kontakt na ten obchod v madarsku posli ss dik |
zipo3 : v piatok idem domou do MI kde mam moto a ked si spomeniem tak spravim foto aj tej pruziny |
Davam to sem , kvoli tomu , ze to ani neni nove, mam to z inzeratu, taketo veci nove nekupujem, ej to podla man drahe a posluzi aj toot(pozri foto-ako nove)Za takych 500sk by sa dalo zohnat, tato je za 2500ft- cca 250sk.. |
Inak tie ceny maju fakt szuper, 3000sk za valec(skoro ako novy nikasil) plus piest,hlava....... podarilo sa mi tam kupit za 20eur vacsi karburator, este vzdy sluzi, a teraz mozno prinesiem kompletny blok(bez valca, a zapalpvania)periemerna cena 3 000sk..... 1 500 skoro nova spojka,tiez cele zapalovanie+cdi 1500sk..... podla mna korektne ceny... len sa tam treba dostat, neraz som cestoval 400km tam..... ale zas ked na SR tu nemali nic a niektore veci ani objednat nevedia....... |
dneska som setko poskladal a ani tam nemam na privere tu strunku a funguje to dobre....ken newiem preco sa mi zrazu baterka vybila pocas jazdenia... |
zipo3Tak ais ti nenabija, prezri kabelaz..... Mozno si len nieco vytiahol.... |
chlapi no nejebne vas?mna uz jeblo....tak najskor ide jak drak potom ju total zacne dusit a potom zase ide,dusi ju,ide,dusi ju,ideeee a potom zase ju dusi ale to je take total dusenie ze vovec zadne otacky len volnobeh a aj to uz zdochne zachvilu.... |
Tak,take osm zatial nemal,bud to slo,alebo niec..... nastav karbec,pozri farbu sviecky, a ked nie tak mas tu gumenu cast zlu a zle tesni,dostava vzduch..... podla mna to bude asi,ked len neiekdy ide neiekdy nie...... nejake tesnenie.. |
este som rozmyslal ze ci to nebude nejaky zli kontakt kabliku alebo nieco take...musim to pozret |
servuus-- mne sa sem tam stane ze pri plnej 5 mi moto uz vo vysokych otackach zacne vynechavat a strielat do vyfuku musim ubrat a pohoda moto ide bez problemov az na toto...sviecka nova asi 3tyzdne filter vypraty...neviete v com by to mohlo byt?? |
davidoff: presne to iste robi mne...ale skus si dostelovat zmes malo byt 1 az 1.5 otacky povolene...ja to tak skusim hned co sa pojdem vozit.....dneska ma skoro zeleni chitili kkti:D..... |
hmm no ale ja ked som menil sviecku tak ta stara bola pekne do tehlovocervena vypalena tak ta zmes by mala byt ok...startuje dobre ono mi to robi iba na plnej 5 proste neviem preco...zajimave ale ne vzdy iba niekedy...chlpaty a si im aj zakyval ked si im utekal?mal si to ich vzdy potesi |
mne to trochu blbne aj pri startovani................idem na 3 vidim kua fizli,dupol na brzdu porad do 1 ,otocil sa a uz ma nebolo:D:Dnie nekyval som:D |
ja im vzdy zakyvam ked ich stretnem a ked sa chlapci rozhodnu ma prenasledovat s neopisatelnym pocitom stastia a radosti z ich bezmocnosti to stocim niekde na polnu cestu a uz som prec... XR600r forever |
chlapci skuste mi pomoct este s jednou vecou na kamaratovej masine honda xr250 roc94..moto isla brutalne chytala na supu...no neviem raz sa isiel vozit kamos na nej a som mu hovoril ze tam ma malo oleja nech nejde...olej bol uplne ako je spodna hranica mierky...isiel sa vozit moto zrazu na rychlosti seklo zdochla a odvtedy vobec nechce nastartovat skusali sme kopat roztlacat no a pri kopani ide nakopavacka brutalne lahko jednym prstom by ste ju pretocili dole ako keby motor vobec nemal tlaky a pri roztlacani ide spod hlavy neprijemny kovovy klepot...myslim si ze motor nie je zadrety lebo roztlacit ju ide lahko len nechyti...zeby zadreta vacka alebo nieco s ventilmi??dikes za rady vopred |
zipo3--viem ze tu teraz zasahujem do tvojej temy s mojimi problemami..tak sorac...ale ak viete tak skuste pomoct |
davidoff: to je uplne v pohode sak motorkari si musia pomahat .....a k tej xr250:sak daj dole kryt ventilov a uvidis jak idu... |
zipo--no hej ale kamos ide rano do prace a pride az v piatok takze do tej doby by som chcel tak pozistovat priblizne ze co a ako... |
jaj tazko takto hovorit o tom ale sak mozno sa niekdo najde co bude vedet dalsie moznosti poruchy. |
chlapi ja tu suku asi volakde hodim do srotu...startujem ju pol hodinu, ked sa vozim nikdy nejde do plnych jak hodim 4 alebo 5 totalne ju dusi, ja uz fakt nwm motor je tam po go, zmes nastavena , karburator vycisteny...ja fakt nwm |
obcas ked startujem tak buchne z vyfuku uz som aj nad tym rozmyslal ale zas jak to spravit |
spartak409:valec je v poho motor bol robeny...majomi:inducka?jak by som to zistil.....ale preco 1,2,3 idu a ostatne nie? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 195353 | Včera: 219484