Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Chcel by som sa spýtať aký stroj by mi odporučili skúsený enduráci - skôr turisticky zameraný. |
poradim ti nestranne a nezaujato Hondu Transalp , (inac je fakt pekna aj tvoja Yamaha) Upravené 1 krát. Naposledy upravil many3 (06.05.2006 8:43) |
Ja som kupil Pegasa takze ti doporucejem Transalp. Upravené 1 krát. Naposledy upravil makak (05.05.2006 21:49) |
ja ti neporadim.a preco sa chces zbavit tenery?a preco mensie moto?keby off road tak chapem,ale na turistiku?mas pod 120 cm? inak nechapem .nevyryvam,len ma to fakt zaujima.mozno sa dozviem nieco nove. |
BMW, radost na nom jazdit. A nielen preto, ze je to BMW... A preco menis? |
Sused ma Honda afrika twin 750 celkom chutna motoriocka taku si raz kupim mozno |
Tazko sa hlada moto s komplet turistickou vybavou,ale ja jednu mam .Neviem ako sa chova BMW,ani Pegaso ale DR su celkom fajn stroje. |
Nie som sice na endura, ale motorka ako motorka, aj toto ma zaujima a po precitani si viacerych recenzii (tu je jedna z nich: www.motorkari.cz/index.php?show=00000002984)mi ostalo v pamati, ze "velky" Big, cize 800-ka, nie je sice N°.1 co sa jazdnych vlastnosti tyka, ale je to absolutny nezmar. Takze asi Suzuki DR 800 Big. |
Asi ste si chlapi nedobre precitali jeho prvy prispevok.Chce nieco mensie ako 750ku. |
Mensie ako 750 na cestovanie nieje bohvieco... Jedine ze by nejake BMW 650, ale nie vsetci maju radi boxere, potom jedine uz BMW F 650 CS (Scarver ci ako sa tomu hovori), to nieje boxer a je to BMW. Ale co je to ake BMW bez boxera... Na menej seriozne cestovanie staci aj Suzuki DR650, alebo Honda NX650 cize Dominator. Na serioznejsie Africa alebo DR BIG alebo potom uz vselijake velke obludy ako Varadero alebo velke BMW. |
Nechcem Ti radit zle, ale skus sa prviezt na KLE 500 a uvidis. Mne sadla perfektne. Celkom slusny motor aj podvozok. |
to tomxx: i BMW GS 650 je jednoválec (původne ROTAX, teď si ho nemčouři dělají sami) |
Chalani, ked niekto predava Tenerku a chce nieco mensie, tak si asi nekupi Africku alebo velke geeso - rozmyslajte trosku. |
Mna by tiez zaujimalo, preco predavas Tenere a chces nieco mensie. |
Ja mám tiež od jesene DR 650 RS model 1990 takže len kick štartér so svojím dekompresorovým rituálom, ale štartuje veľmi dobre. Nabehal som s ňou už asi 8000km. Veľmi dobre ovládateľná motorka padne ti hneď do ruky. Ak budeš cestovať na dlhšie do zahraničia par krát do roka tak ti stačí "menšie" takéto enduro, ja jazdím skoro denne. Som veľmi spokojný, stará dobrá mašina . |
To KLE je vyhradne na cestu a ma super osvedceny motor, kt. sa pouziva aj v GPZ 500, ER5... Da sa tocit do bezvedomia cca 11000 ot. Takze na take kratke trasy na ktorych sa chces aj vysantit je super. Ja mam na nej cestne gumy a sedi vyborne. Este raz vrele odporucam. |
GPZ som mal - 60 koni, 200kmph a ziadne vibracie (jednobuchy mozu zavidiet) - to by som v takom lahkom endure chcel. Isteze KLEcko je poladene trochu inak, ale aj tak to musi ist celkom fajn... |
Agre zaviedol si novu jednotku "kmph" kolko to je kmh? (Alebo si poanglictil-kilometers per hour) (len srandujem nemusis mi vysvetlovat o aku jednotku ide uz sme to z ondrushom rozobrali nizsie) Upravené 3 krát. Naposledy upravil many3 (08.05.2006 23:07) |
KLE ma 50koni, maximalka cca 170km/h. |
Pedro1moto ak uz chces presne tak je to km.h-1 , ja som to pochopil co pise pozri sa co je v zatvorke |
preco co sa ti nezda? porobil som na vyske vsetky mozne matiky od 1 az po 3, aj fyziku 1,2, takze nepochybuj ze daco som pochytil. Ak nevies ze km/h je km.h-1 tak o matike a fyzike si nepocul asi ty Ale napis mi ze co ti nesedi sam som zvedavý Upravené 1 krát. Naposledy upravil many3 (08.05.2006 22:47) |
no ja som skor reagoval na to, ze si opravil pedra, ze spravne je to km x h^-1, ked to napisal vo forme zlomku... |
Ondrush precitaj si pozorne co som pisal pedrovi - nie ze je to nespravne co napisal ale ze ked uz chce presne a (spravne ako sa to pise) je to ako som to napisal. Ale nedojebkavajme sa tu na prkotinach. Vidis tu striesku na -1 som nenasiel na klavesnici(az teraz). Ked uz ma chces aj ty opravovat tak sa opytaj vskole nejakeho prof ze ktora forma zapisu sa ma pouzivat. (fakt si myslis ze neviem ze km/h je to iste? , dufam ze sam niesi nejaky profesor ).Ale uz to viac nerozoberajme lebo urcite budeme liest inym na nervy a mozno nas aj zmazu |
Konecne to niekto pochopil, ze tu je teraz tema o tom ake cestne enduro a nie o tom ako sa pisu veliciny. |
skus prejst na nieco velke + 1000 ccm, podla toho co si uz mal na to skusenosti uz mas. velka rezerva vykonu a hlavne kurevsky zatah v nizkych otackach, mozes cestovat hoci aj do nekonecna a motor taha a taha a taha. |
cau sorge,jednoznacne ti radim transalp,dominatora urcite nie po 150 km prides o zadok. |
Robo si moj clovek , mal si Trasnalpa ci ho este mas popri CBRke? |
Okolo tych 600-650..Transalpa popripade GSko ale Dakar verziu |
cau many,mal som dominatora a je to proste hrozne.O transalpe som vela pocul a podla mna je to pecka |
Ak od 600-650,zalezi od penazenky,kolko si ochotny z nej vytiahnut,dominator-velmi spolahliva,DR-spolahliva,KLR-neeeeee,tiez som tuzil po tenerovke...skoncil som pri pegase....,spokojny,a cestujeme aj vo dvojici....,a aj dlhsie cesty,zadok....,napr.po vcerajsku zhruba 450 km,som v pohode,takze tazko radit,zalezi od vkusu a co od moto ocakavas. |
To MajoPO - ty mas tusim najkrajsiu motorku na svete.Ako je to mozne.... |
Ide o to že spotreba sa mi zdá dosť veľká, pri pomalej jazde 90 - 100km/h to zhltne 7,5 - 8,0l na 100km??? A keď ju pošteklím tak je to oooveľa viac Teraz idem meniť reťazový kit a chcem sa opýtať či to zvládne aj chlapčisko ktorý to robí "poprvé" no nieje žiaden technický antitalent. Radšej si to chcem urobiť sám a niečo sa naučiť aj ked sa nechcem nikomu miešať do remesla... Po výmene výjazd PD- Dukelský priesmyk, pridá sa niekto???? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 309480 | Včera: 161562