Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ahojte. Aké máte skúsenosti so 180-kou gumou obutou na 6 palcovom ráfe? Skúšal to niekto? Ako sa to bude chovať? |
aka presne guma? Aky siroky rafik mas? Pozri si fitmentguide daneho vyrobcu na aky rafik moze byt obuta.. |
Varan: mňa by skôr zaujímala konkrétna skúsenosť keď sa nahradí 180/55 namiesto 190/50 na klasickom 6 palci. Bude to obratnejšie? |
ale zalezi presne od danej gumy a sirky tvojho rafu chapes? lebo kazda guma rovnakeho rozmeru nie je odporucana obut na rovnake rozmedzie sirky rafu, ako napr stara R1 mala v TP aj 180/55 aj 190/50.. inak uz skorej bych dal 190/55 tak ako obuvaju po novom SS.. co ovplyvnuje obratnost, jazdu v zatackach: sirka gumy, jej pouzitie (na aky raf je urcena a aky mas) tvar behuna.. Tz ze napriklad BT-020 ma rovnejsi behun, tz neni moc gulata pri rovnakej rychlosti musis viac klopit ae napr Storm ST ma dost gulaty behun a motorka ,,pada,, do zatacky resp pri rovnakej rychlosti musis o dost menej klopit (co je super lebo mas velku rezervu) cize u kazdej gumy je to individualne.. byt tebu radsej zvolim iba iny typ pneu, nie rozmer.. ked mas ,,gulatu,, 180tku a das ,,plochu,, 190tku nemusi byt rozdiel.. ae keby sa bavime o rovnakom type a iba zmena v rozmere tak: sirsia sa ti na rafiku viac zaobli a do naklonu pojde tak ze kym si nezvyknes mas pocit ze padnes lebo ako som pisal, tvar behuna bude gulatejsi.. lenze ak mas ,plochu,, prednu pneu tak sa ti dokktia jazd. vlastnosti.. preto sa pytam aku gumu chces dat a aky siroky raf mas.. lebo ak das gumu kera neni urcena na tvoju sirku rafu moze prist k zhorseniu jazd vlastnosti lebo guma bude moc gulata a bude padat do zatacky zatial co predna nebude tak gulata.. |
a konkretna skusenost: na danej moto bola 180/55 a nahradila ju 195/75 co je ale zase o inom lebo ina znacka, hlavne slick a bola vysoka aby behun mal viac stycnej plochy pri klopeni a poviem ti, take knedle ako som daval na 195/75 v naklone som sa mi pri 180/55 ani len nesnivalo (samozrejme ovplyvnene aj tym ze to bol slick).. a daj preto 190/55 lebo je vyssia a ma vacsiu stycnu plochu v naklonoch.. |
ako tak pozeram tak Michelin Pilot Power, Power 2CT aj Power Race (a asi aj vsetky 190tky) je mozne obut na 6ku rafik.. zmena bude v tom, ze guma bude mat oblejsi behun (ked sa jedna o rovnaku znacku a typ) a tz ze pri rovnakom naklone pojdes do zatacky rychlejsie, lenze je aj teoria ze cim sirsia guma, tym viac treba naklopit pri rovnakej rychlosti lenze tam sa nezaoberaju gulatostou behuna a tym je to skor take vseobecne.. |
Varan: ale on chce namiesto 190 dat 180 |
Varan: je mi jasné že turistická guma bude mať iné zaoblenie oproti lepidlu. Nechaj teoretizovanie Na 6 palcový ráf ide 190 guma. |
kalupko: aha az teraz citam ze namiesto 190 dat 180, ja ze naopak zmena bude v tom co pise Morph |
ja by som to nedaval, nie je to !ze uplne zle" ale obul by som to iba ak by som nemal 190/55. |
nerd,no ako pretekár by si ten rozdiel 002 a 003 cítiť mal |
chorche neser :D 1.4 som bol rad ze vobec nieco na moto citim |
ale pre image bude lepsia 180, bude zodrata az po okraj, niektorí majstri si na to potrpia |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 123732 | Včera: 230156