Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravim Vas.Mam takyto problem: Ked udrzujem rovnaku rychlost (nehybem plynom), tak seka a vynechava.Ked pridam, tak sa rozbieha pekne, netrha a tah ma dobry uz od nizkych otacok az po maximum. Ked stojim na mieste a drzim rovnomerne otacky, tak nevynechava.Vynechava iba ked idem a drzim rovnomerne otacky. Co s tym moze byt? Upravené 2 krát. Naposledy upravil Thommass (17.04.2009 21:12) |
ako prve vymen benzin a ked nepomoze vycisti karburator , popripade vzduchovy filter ... |
vyskusaj prefuknut ventil na nadrzi aj ten ti moze pripchavat ale ked hovoris ze len ked mas rovnake otacky tak treba precistit karburator |
Ked som nad tym tak rozmyslal, tak mi to zacalo robit odvtedy, ked som do nej natankoval benzin z OMV carrera 95. Skusim jej dat benzin zo shellky a uvidim co to bude robit. Najprv som si myslel ze to bude sviecka, ale dal som novu a robi to stale.A co take by mohlo byt v karburatore pripchate? Lebo ked ju vytacam do vyssich otacok, tak netrha. Ja si myslim ze keby som mal nieco upchate, tak by mi to robila hlavne pri vyssich orackach. |
no ja neviem ci by mohol benzin robit az taky problem sak vyskusaj to vyjazdit a dat tam ten ale ja do XLy davam hocijaky olovnatry bezolovnaty aj zmiesane do kopi aky zozeniem od kamarata...a tiez mi to trhalo ale ja som len stiahol zmes na chudsiu lebo som videl sviecku vypalenu do cierna..a odtedy to vobec nerobi...a v karburatore moze byt pripchaty aj ihlovy ventil aj trisky ved tam je milion dierok |
A nevies nahodou kde sa na XTcke nastavuje bohatost zmesi? Skusil by som to najprv s tou zmesou, kedze v nadrzi mam este asi 10L benzinu. |
no to potom kupujes vo velkom to nie ako ja setrni clovek len po kvapke lievam ...no vysrubuj sviecku a az tam mas taku sviecku s teplotnbou hodnotou ako ma byt a bude cela cierna tak treba ubrat zmes na chudobnejsiu ale kde najdes skrutku ti neporadim...ja ju mam na spodu hlavneho karburatora..ale zrejme to bude skutka podobna volnobeznej....ale lepsie by bolo pozret manual lebo nevies ze ci pritahovanim alebo odtahovanim sa ti dava chudobnejsia zmes...mne napriklad pritahovanim...ale zase to sa da zistit spravanim motora |
to znamena ze pri chudobnejsej zmesi ti bude motor zvysovat otacky lebo bude tahat viac vzduchu |
No, ja sa rozumiem do automobilovych motorov, do motocyklovych moc nie, ale vpodstate je to podobne.Az na nejake odchylky a prave tie odchylky mi robia dost velke problemy.No sviecka je cierna ako uhlie, neviem ci je to tym ze zerie olej ako besna, alebo tou zmesou. Mam tam iba skrutku na stelovanie volnobehu, na bohatost zmesi bude asi niekde skryta.A nechce sa mi koli tomu davat von karburator, lebo dat ho von nieje az taky problem, ako ho tam znovu napasovat. |
no to ani nemusis davat von najdi si niekde manual alebo ju poriadne pohladaj bude na hlavnom karburatore a bude pristupna..no sviecka moze byt mokra a to je tym ze zere olej ale ked je vypalena do cierna tak to znamena ze je bohata zmes...dobry motor musi sviecky vypalovat do tehlovo cervenej farby |
Sviecku mam mam ciernu a suchu, tak to bude asi zmes.To ze zere olej maju za nasledok gufera na ventiloch. Napr. v aute som pozeral sviecky (maju 3 mesiace) su ako nove vobec niesu vypalene do biela, ani do cierna ani do cervena, proste su ako nove.A to s tym autom jazdim dost casto. Ale v motorke po tyzdni je po tyzdni vypalena sviecka.Minuly rok ni ju vypalovalo pekne do cevena ale tento rok do cierna.S karburatorom si nic nerobil, do nicoho som nesprtal, zeby sa to same prestelovalo???? |
aký je to dobrý motor?Robí ti to voda v benzíne.tankni na obyč.benzin pumpe.Ak chceš štelnuť zmes napíš aký tip XT máš. |
same prestelovat? to nieee to staci ze jazdis zahadzuje sa ti filter a ta zmes je stale bohatsia cim je mensi prechod vzduchu...a gufery na ventiloch myslim ze keby prepustaju olej tak by to bolo vidno v podobe dymu a dymi ti motorka? |
inak tato vec ma vzdy zaujmala moze byt v benzine voda? ved podla mna sa benzin neda s vodou riedit ved benzin ma uplne inu hustotu takze by sa oddelila od benzinu a voda by plavala na dne alebo na vrchu nie? |
kwixo: je to typ 3TB, rocnik 93 alebo 94 |
Milosss2: Voda je tazsia ako benzin, a preto klesne na spodok nadrze, stojany na pumpe tahaju benzin z dna nadrzi, takze vela krat potiahnu aj vodu |
no ten dym mozu sposobovat tie semeringy ked dymi pri pridani..ked bude dymit stale to znamena ze je uz vybehana jednovalcove stvortakty mali taku chybicku ze ked sa vybehala zrala liter oleja na 1 KM...tomu uz pomoze len vybrus ale tvoj problem to nebude......a stou vodou nebolo by to na dne bandasky vydno keby tam je natahane vody? |
Ked zoberes od Jurkiho alebo podobnej benzinky, tak sa to tam da vidiet.Niekedy aj 2mm vody je na spodku |
zakruť skrutku zmesi a povol ju o 2 a 1/2 otáčky.Aký olej dávaš? |
kwixo: a ktora je ta skrutka zmesi? Olej tam mam Valvoline Durablend 20w 50 |
kedy si naposledy pral vzduchovy filter? predpokladam, ze mas penovy. Vyber von a vyper v purovej vode, potom ho striekni jemne olejom. Ale to ti tu uz niekto pisal, ze cim je filter spinavsi, tym tazsie vzduch a tym mas bohatsiu zmes. Ked to bolo pred rokom dobre, tak nic neprestavuj, len vsetko vycisti. |
janoval:Mal som papierovy a ked bol zaneseny, tak som to prerobil na penovy, prerabal som to minuly rok v lete.Moze byt aj to ze je zaneseny, ale tah ma velmi dobry, len problem je v tom ze pri rovnomernych otackach trha a seka. |
vies na co sa pozri?......na SACIE HRDLA (spojenie karbaca s hlavou) ci su neni popraskane alebo derave ....kamaratovi to robilo tiez .....a boli to sacie hrdla |
Xporter: Skusim aj to pozriet, ale vyzeraju velmi dobre. Ale skusim si to detailnejsie pozriet. |
no ked jazdis v terene, tak aj kazdy mesiac vyprat filter neuskodi. Na vykone to nepocitis, a na 600ke uz vobec nie. Ked vravis, ze mas ciernu sviecku, tak oper poriadne filter, potom ho jemne naolejuj. Pojazdi aspon 10 km a potom zas skontroluj sviecku a dolad zmes. Neviem ako na yamahe, ale napr. na DR-ku je skrutka na nastavovanie zmesi na karburatore zo spodu, hned pri gumovom hrdle co ide k motoru. U teba by to mohlo byt podobne. Mas jeden karbec, alebo dva? |
janoval: mam jeden dvojity karburator. Prvy stupen otvaram supatkom a druhy stupen sa otvara podtlakom. Tohto roku som na nej najazdil asi 350km (z toho asi 100km v terene) |
moze byt, ze ked si minuly rok pozeral sviecku, ked bola dobre vypalena, ze to bolo este pred tym, ako si menil filter? tak ci tak ho mozes oprat, aj ked 450km nie je az tak vela. |
janoval:Filter som prerabal, vybral som ten papier co tam bol a namiesto neho som tam dal molitan.Hrubku a rozmery som okopiroval presne podla originalneho molitanoveho filtra. |
no ale ked si mal karbec nastaveny este na stary filter, tak neverim ze si dokazal vyrobit filter s takou istou pripustnostou vzduchu, ako povodny. Proste nastav zmes, nech ce sviecka do hneda/tehlova. Skotroluj hrdla ako ti tu pisali, ked nepomoze, tak precisti cely karburator, skontroluj hladinu, aj ventil a este raz poriadne nastav, musi to slapat. |
Tento filter co som robil, by mal mat vacsiu priepustnost vzduchu, cize zmes by mala byt teoreticky chudobnejsia, ale ci je to tak aj v praxi, to neviem zistit. No ale skusim nieco pospekulovat s tou zmesou. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Thommass (23.04.2009 13:54) |
tak tam daj origo filter, lebo ked niekto zbada podomacky robeny filter, tak neviem, neviem. To nie je blatnik, na tom sa neoplati setrit. ked sa ti dostane bordel do motora, tak... |
Cez leto si kamarat kupil origos molitanovy filter na XT. Ja som si ho chcel kupit tiez, ale ma odradila cena. Tak som za nim zasiel zmeral som hrubku molitanu a podla toho som si prerobil moj papierovy.Riadne som ho tam prilepil a z obidvoch stran som dal este sietky (aby ho nevyduvalo). Kamaratovi za uz zacina rozpadat (odliepa sa mu molitan od plastoveho ramika a nasava mu do airboxu bordel) a to ma original filter.Moj "home made" si plni svoju funkciu na 100%. |
no ked budes setrit 20E na takej veci ako je vzduchovy filter, tak sa nemozes divit, ze ti robi vrasky na cele. |
Uz som to spravil, bol to zaneseny filter.Nebol velmi zaneseny. Vycistil som ho, opral, naolejoval a motroka ide ako nova.Vobec netrha a ani neseka. Teraz cez vikend trochu pojazdim a v nedelu skontrolujem sviecku, ze ako ju vypaluje.A sacie hrdla su ako keby zisli z vyrobnej linky. |
no dnes som natankoval na OMV premium 100 a mám podobný problem začalo mi to trhať v nízkých otačkach XT 93 , sviečka OK tak neviem vo vyších otačkách to ide v nižšších seká |
moze to byt aj voda, skus vypustit spodok karburatora cez odkalovaciu skrutku, pripadne vycistit volnobeznu trysku. Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (16.02.2014 11:12) |
no naposledy som jazdil minulý tyždeň a všetko ok , uvidíme tuto motorku mám mesiac ,prvých 150km pohoda , možno voda možno zacpané sitko , uvidíme skusim to kuknuť , len ma to prekvapilo tak odrazu |
No možno som to spravil ,dal som dole plasty ,odkalil som karbec ,skontroloval filter ale nič som nenašiel , ale nepozdavala sa mi prevzdušnovacia hadica od karbeca bola zlomena tak som ju skratil a nasunul , po zohriatí som vyskušal a motorka ide zase dobre tak uvidme |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 47184 | Včera: 120897