Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravim, potreboval by som poradit. Vcera som menil na moto rozvodovu retaz. Problem je vo voditkach retaze. Podla manualu v Suzuki idu do tohto typu motora dve voditka, tak som ich objednal aj ked som vedel, ze v nasej moto je voditko iba jedno (skratka predch. majitel ho tam bud nedal, alebo tam vobec nebolo). Motor fungoval aj s jednym, ale chcel som to mat v poriadku. Prve, ktore pomocou napinaku retaz napina som vymenil, no druhe uz nie. Jednoducho ho tam nie je kde umiestnit. Napinak ma na sebe dva okruhle vybezky, ktore ale do hlavy nie je kam zalozit... Poskladal som motor zase len s jednym voditkom. Kto mate skusenosti s touto motorkou, neviete poradit, ci tam ma ist iba jeden alebo dve voditka??? Teoreticky by ani hlava nemusela byt povodna a mozno dopasovana zo starsej DR 600, ale v tomto pripade takisto neviem kolko voditiek islo do starsieho motora... Dik za rady! |
Neviem, ci Ti to pomoze... |
Je dost mozne, ze to tak bude. Brat tiez hovoril, ze potrebujem dat dole hlavu. Problem je ale v tom, ze ked som mal von staru retaz a pozrel som sa do priestoru, kde je ulozena, ani v hlave ani vo valci, skratka nikde som nevidel miesto kde by sa to voditko dalo zalozit. Vsade boli pekne hladke rovne steny... |
ahoj citron skus si pozret toto: www.partsdepot.cz/index.php?fveh=1913&cat=Motorcycles... je to 650 DR a je tam vidiet dve voditka |
presne podla takehoto nakresu som to objednal zo Suzuki, akurat vobec neviem ako ho tam zalozit... Upravené 1 krát. Naposledy upravil citron (17.04.2009 13:06) |
cauko musis dat dole hlavu aj tesnenie a tam najdeš ten vyrez teda aspon 600vka to tak mala nemyslim ze tam bude nejaky rozdiel... |
ked nevies takuto jednoduchu vec,tak spravis najlepsie,ked pojdes za mechanikom..vyvarujes sa ZBYTOCNYM PROBLEMOM.. |
palciatko: no ked som to mal rozobrate, presne taketo zarezy som tam hladal, svietil som tam aj baterkou ale nic take som nevidel. Je pravda, ze som nemal dole hlavu tak to mohlo zostat skryte, casom to rozoberiem este raz, dam dole hlavu a uvidime...vdaka |
len pre informaciu Dr600 ma tie voditka dva. |
citron pocuj aj ja sa pomaly chystam na rozvody, ako si to ty menil?nechal si motor v rame a len ten vrchny kryt hlavy si dal dolu?ked chcem cisto len retaz vymenit nemusi ist hlava dolu vsak?dik za rady. |
No na 650-ke som dal dole kryt hlavy a pravy kryt motora a tiez musel ist von spojkovy kos, neviem ci to mas rovnako riesene na svojej motorke. Tiez musis vybrat oil nozzle (neviem to nazvat slovensky, ale je to taka mala ihlica vsunuta do bloku na ostrekovanie piestu olejom). Na 650-ke sa da vymenit retaz aj bez toho aby musela ist hlava dole, lebo jedno voditko vyberies aj bez toho aby si dal dole hlavu, druhe pravdepodobne nie, jediny zadrhel moze byt v tom, zeby ti to druhe branilo nasadeniu retaze, ale to asi nebude velmi pravdepodobne, lebo napinak retaze tlaci prave na to voditko, ktore vyberies von aj po odmontovani veka hlavy, takze priestoru by tam malo byt dost... Skus oslovit este majitelov 350-tiek, nejaki tu su na motoride... Upravené 1 krát. Naposledy upravil citron (19.04.2009 8:08) |
Palo,Citron-v zime som aj ja na svojej starkej menil rozvodovku.Netreba rozoberat polovicu motorky .Staci dat dole veko hlavy,vybrat sponovak a na starej retiezke vytlacit jeden cap von (pozor aby rozpojena retaz nepadla do motora).Na staru nadpojis novu (klincekom.nitom) a sucastnym tahanim a tovenim motora ju prevlecies cez spodne koliesko.Potom novu retaz spojis "jednorazovou" spojkou a mas po robote. |
momul: nase DR islo doteraz s jednym voditkom, tak som to poskladal aj ja z vyssie uvedenych dovodov, coskoro vsak dostane do vybavy aj druhe . Motor ide normalne, teda je z neho pocut šuchot ale to je vraj normalne po vymene vacky a vahadiel. Ono ten motor pojde v pohode aj s jednym voditkom asi kym je rozvodova retaz v dobrej kondicii. Ked je uz pred koncom zivotnosti zacne suchat do "oil nozzle". Lebo ked sme mali motor rozobraty v minulosti neboli na nom nic poznat, teraz ked som ho vytiahol bol znacne osuchany z jednej strany od retaze, nastastie v nom nie je diera... A co sa tyka rozvodovej retaze, zo Suzuki mi prisla spojena retaz, ale som aj rad, lebo so spajanim takychto retazi nemam ziadne skusenosti.. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 252774 | Včera: 174711