Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Čaute, vie mi niekto poradit kolko oleja ide do vidly na Suzuki GSX 600 F ročník 91? Prípadne aj nejaky návod na výmenu gufier vo vidle.... Dik |
www.louis.de/_30da5b88535bbd1f7288bfce350d14336a... |
nie ved idem menit aj gufera a prachovky lebo tecie.... vidla ako taka je ok... |
Ale vo vnútri sú pružiny , tie pružia , veď to majú v názve . A po 25-30 000km to majú isto za sebou . |
ty sa citis,ze navod.. poznam kopec tupcov,co dokonca robia take nieco pre verejnost,ale ked som ich videl pri paci,tak som skoro grcal..po vecsine si ludia myslia,ze staci vyliat olej dat novy a hotovo..ked si to nikdy nerobil,tak sa do toho nemontuj.das opacne gufera a uz si minus 20e.treba to nakomlet rozobrat,poriadne vycistit,pomenit opotrebovane veci..ak to robis 1krat ,tak vysledok bude asi nic moc.. |
Poznate nejaku vseobecnu stranku, kde sa da zistit mnozstvo oleja do prednej vidlice? |
brazel: |
moje sv ma tiez straasne makke tlmice.. su pokial viem od vyroby u tychto rocnikov (´99) makke.. nevem co s tym robit, no vrtat sa v tom nejdem ked sa nevyznam ale privital by som niekoho kto ma tiez toto sv v bb kraji na porovnanie, nie len tlmicov.. a co to prehodit kus reci na porovnanie. Upravené 1 krát. Naposledy upravil hans28 (10.03.2010 21:31) |
manual na stranke louis moc presny neni. |
barlac: aj ja som nad tym rozmysal ale nespomali hustejsi olej len reakciu tlmicov? ale podlozky to ma nenapadlo |
ja to mam osobne vyskusane a nie len na mojej motorke..kazde tlmice co som takymto sposobom upravil ,tak majitel bol ozaj pozitivne prekvapeny.. |
Podložkami pružina neostane tvrdšia. Len podvihne predok motorky, teda sa skráti negatívna dráha pružiny. Keď sú raz už tie pružiny unavené, nepomôže ani podložka. Mimochodom podložkovať pružiny teleskopov predných či zadných, dokonca pružín na spojke je "amatérčina" ale v podstate lacný zásah do tlmičov, čo niekomu vyhovuje, inému nie. |
nevravim,ze tento zakrok je moc profesionalny,ale velmi uciny a hlavne lacny!!!!!!!!! |
hans28 skus si pozriet stranku www.suzukisv.cz a urcite tam najdes nieco ohladom predných tlmičov |
Barlac prepáč, v podstate či je to SV alebo R1, podstatné je aby jazdec cítil odozvu od podvozku a tak získal pocit istoty. Jo jo, pružiny nie sú najlacnejšie, tak ako píšeš, ale aj to je relatívne. Že je to účinný zásah podložkovať pružiny vylučujem, len podvihne predok motocykla, nič viac nič menej, pružina ostáva rovnakej tvrdosti (meníš negatívnu dráhu pružiny). |
lorenzo-porovnavat r1 a sv-cko co sa podvozku tyka je troska smiesne.(-: |
mam v ponuke tam slahnut cely komplet zo zx7r no nechcem sa do toho pustat len tak. mirniks-dirniks.. aj tak sa mi to neoplati lebo sv-cko nebudem mat naveky, protoze moje oci lezu po gsxr a nejake vazne investicie su tam myslim zbitocne... mne vadi hlavne to: pre prechode staci mesou nerovnostou mi rozhadze cely predok.. ak niekoho napadne.. nie loziska niesu povybijane tie su dobre.. zaslepil by to tlmic riadenia ale.. newem... |
barlac, smiešne je to to, že asi nechápeš, že rovnako dôležité je mať podvozok v poriadku ako na SV-čke, tak aj na R1-ke a pritom robíš podvozky. Ja tvrdím jedno, tá sv-čka nejazí 50 km/h ale viacej, a že necítiš odozvu je veľmi zlé a nebezpečné. Celkovo podvozky na Sv či banditoch, či hornetoch starších ročníkov sú "nič-moc". Pre obyčajnú premávku s dobrým nastavení u R1 si obslúžený, no konštrukčne lacnejšie podvozky to majú problematické |
pocuj ja som to menil tak ze som vilial do odmerky olej so tam bol a podla toho som nalial novy a dal som tam asi o deli vnaviac len daj pozor aby ti nevirazilo gufea |
GSX600F 90-91 r.v. |
t.j. takmer pol litra (len tak pre istotu)... minule som zistil ze dvaja z troch chlapov nevedia premienat jednotky... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 257079 | Včera: 142177