Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Moto: Bandit 600N rv 2000 |
Vypusti bennzin aj s karboratora ak tam je spina ,vylej benzin preč.A k nie dolej novy.Mne to robilo tiež,nechalsom motor bežat až sa odpari voda ktora skondenzovala.Mne to pomohlo,ale muši to byt dost zahriate bes chladenia vzduchom.Jednoducho zahriat a nechat bežat. |
Takze je na vine stary benzin? Jo, asi ten benzin vymenim - uz som na to myslel. Ako je ale potom mozne, ze v nedelu to tri hodiny slapalo jak hodinky a az potom zacalo blbnut...:O |
Najhoršie je jazdiť na polročných výparoch, možno bude stačiť ak dočapuješ úplne po hrdlo. |
moltom vies co je poloha PRI ??? je to stale otvorenie karburatorov a sluzi na to aby si po dlhej dobe ked masina stala lepsie nastartovala, ale ked si na tej jazdil 2 hodinky, no neviem...podla mna tam bude problem v karburatore, moj nazor neodbornika Upravené 1 krát. Naposledy upravil luki52 (07.04.2009 9:30) |
Poloha PRI je trvale otvorený palivový ventil. Používa sa keď moto dlho stojí a potrebuješ, aby ti do karbcov natiekol benzín. Ostatné polohy: ON a RES alebo tak nejako sú ovládané podtlakom od motora. Prečisti karburátory, vypusti bordel, alebo vodu z plavákových komôr, skontroluj čistotu sacích filtrov v nádrži a priechodnodť palivového ventilu. |
Dolial by som novy benzin,vypustil ostatok s karboratora,vyčistil sviečky,alebo dal nove ,podla toho kolko maju tie čo su tam,Naštartoval by som moto po chvyli vypol sitič a nechal bežat naprazno.Parkrat to vytočil do otačok,preto že ak tam niekde je čo ilen minimum vody aj ked mikročiastočky tym že ju vytočiš,dosiahneš večši odber benzinu a tym aj zostatok stareho kondenzovaneho benzinu ,ktori môže ale aj nemusi robit spominany problem.Zahriat anechat ju bežat naprazno,nemusi to byt ale ten problem,ale mne sa stalo podobne a pomohloto.skus a uvodiš potom budeš vediet viac. |
luki52 - jj, viem na co sluzi PRI...problem bol ten, ze som to zabudol prepnut spet na ON a jazdil s tym. Viem ze moze byt problem ak sa to necha v tejto polohe s pretecenim karburatorov, ale ked som jazdil, tak sa to hadam spalilo... Upravené 1 krát. Naposledy upravil moltom (07.04.2009 13:04) |
ale do servisu chod, treba aj ostatne veci povymienat .... potom napis, ze co bolo.....ked sa zisti |
Luki: praveze nic take. V nedelu som zamieril najprv na parkovisko, kde som hodinku trenoval rozjazdy, pomale otacanie, pomale posuvanie a pod. Tam sa to muselo poriadne rozohriat, ale ziaden problem nebol...az neskor. |
tak ja radsej by som zo syticom nejazdil, neviem, aky to ma vplyv, ale to ti pri kaych otackach zdochina ??? lebo ked menej ako 5000 tis otackach tak to by som hned uteka do servisu |
Uz je to OK. Zrejme ten privod paliva (kedze mi nepovedali v com bol problem)...mam este vymenenu brzdovu kvapalinu a novu prednu pneu |
objem nadrze je 20 l, cize 16 l + 4 l rezerva...takujem do plna az po vrchy okraj, aj tak to hned vyjadzim, min 2 l |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 251621 | Včera: 174711