Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Čaute, mám problem, ktorí potrebujem vyriešiť. Takže mám na simsone nový tyristor ( v ktorom určite nieje chyba). Novú sviečku NGK (bezproblémov). Novú zapalovaciu cievku(nové). A motorka nejde do otáčok, keď pridím plyn tak sa chytí ale potom ho dusí a striela do výfuku. Ked sa chcem na motorke rozbehnuť akoby motor stratil výkon a keby nestlačím spojku tak to sdochne. |
Striela do vyfuku?Chudobna zmes. pripadne falosny vzduch........ |
s karburatorom si sa samozrejme hral co? |
to ducklin: takže počuj to je ten tvoj karburátor čo sme si vymenili. Akže takto tyristor beriem je OK, ale ten karburátor jak si mi ho poslal tak som ho už len pred zimonou tam dal a odišiel mi tyristor tak od vtedy to nešlo až teraz resp. v pondelok som kúpil tyristor a namontoval to tam. Nakopol som to a nie a nie ho dať do otáčok. Tak som skúšal pootáčať s tími šrúbami aj na vzduch aj tím zaplombovaným na benzín- ( ten je iba na voľnobeh alebo sa tím nastavuje aj ked je v otáčkach ???)...A to zapaľovanie takže "je" ( bola tam nová zapaľovacia cievka.Ked to nešlo aj po akom takom nastavení karburátora tak som dal dole magnet a pozrel som sa na civku a kábel čo ide s nej tak držal len na jedom vlákne toho kábla. tak som to odskrutkoval a dal tam starú cievku a poriadne pripájkoval. Nakopol a hľa išlo to lepšie. Aj do otáčok to šlo lepšie, ale zase pri full plyne to začne strielať do výfuku. a Robí to čo som už vyžšie popísal. Upravené 1 krát. Naposledy upravil martko (02.04.2009 20:45) |
martko:odblombuj a nastav tusim na 1,5otacky a potom podla sviecky dosteluj |
tyyy koki že odblombuj, ten šrob tobl taký zdratý že som musel malým vrtačikom vyvřtať 3 dierky a potom šrobovákom seknuť aby som spravil drážku, aby som ho odtiahol. |
Nemoze to byt fajkou Hmmmmmmmmm???? |
tyristor bol davno v riti :D karburator bol nastaveny moc dobre nemal si donho sprtat a bolo by to ok....strielat moze do vyfuku aj z toho ze mas skory predzapal, mas to presne na ryske? skus to trosku aj do stran posunut vi to nebude lepsie |
to antrax: jo jasné zajtra vyskúšam dík Upravené 1 krát. Naposledy upravil martko (02.04.2009 21:26) |
striela to aj vtedy ked vynechava, dufam ze tebe to nevynechava, pri bohatej zmesi striela do vyfuku a pri chudobnej zase do karburatora. kedy si naposledy cistil filter v technickom benzine a potom si ho natrel olejom? |
fú tak to ti neviem povedať, zajtra sa na to pozriem, mohol by si mi cez SS poslať tvoje číslo by osm ti zavolal až ti to nevadí. A ten filter no tak ten pôvodný čo tam bol som dal preč to vnútro a dal som tam len pančuchu, nieje zanesená a robí to to isté aj bez neho. Inač tesnenie pod válcom tak to je nové + nové je aj gufero pod magnetom. Takže falošný vzduch asi nehrozí ! Tak čo také ? A ked pritiahnem šróbu tak dam bohatšiu zmes alebo ked odtiahnem šróbu tak dam bohatšiu alebo jako to je díík |
nebudem mat cas zajtra som vytazeny :D ma dakto este simsona? ja viem ze na simson je haklivy na take somariny, ja ked som dal dole tu gumu z karburatora hned mal iny zvuk a nevedel poriadne ani klepat, mas dakoho poblizku kto ma simsona? skus prehodit ten filter. |
No je tu jeden v dedine čo má simsona ale to je taky vôl že až. A prečo si sa pýtal že či mám takéhoto nikeoho na blízku ?...no ok vytažený ok beriem :D a to akože nejak pomože ked dam dole tu gumu čo je v karburátore pri plavákoch ?....a ta dalšia guma čo ide s filtru do karburátora je tam pevne pritiahnutá k karburátoru eska-paskou či jak sa to vola :D Tak čo teda ?...tak dik za rady zatial. budem tu do pol 11 tak rad ak maš chuť :thx: Upravené 1 krát. Naposledy upravil martko (02.04.2009 22:00) |
nemyslel som gumu pri plavakoch ale tu gumu co ide z karburatora ku filtru. |
ahá, ok tak to su myslel ok. No neviem jak si to myslel ale proste mal som ten šrúbik zatiahnuty a bola čierna sviečka ale voziť som sa nemohol lebo šak to nešlo do otáčok by to skapalo..chápeš ale aj ked som obrusil a očistil sviečku a dal som ju tam nechal som naštartovane a vybral sviečku bola prsote čierna ako uhol a ešte aj mokrá jak hovado...!!! |
včera som kúpil 3 litre benzínu olovnatého a nalial som doň 3 x 0,25dcl oleja....prečo ? |
olovnaty benzin nepouzivaj!! to je riedenie 1:40 ale je to v pohode a vypustil si stary benzin z karburatora po zime?? |
a čo mám kupovať bezolovnatý benzín ? ...a áno vypustil som starý benzín, a vyčistil karburátor.. |
sviečka NGK B8HS ? alebo ako sa to označuje presne, ale to nerieš. už to šlape. Dnes som komplet rozobral pravy dekel a čo bola stará bužirka tak bola polámaná tak som natiahol druhu a popájkoval som všetky kábliky pekne ako majú byť. Vyutieral lebo to bolo všetko od benzínu, natiahol som na kábel gumičku a dal navrch dekla aby už netiekol tam benzin čo vytečie s karburátora. A ešte ja som tam mal novú zapaľovaciu cievku, ktorú som vymenil za starú. A to bolo asi dôvodom prečo to nešlo. Takže tak "ide to"...ale takto počuj mám ešte jeden problém. Ked mám naštartovane a pomaly pridávam mám tak štvrtku plynu motor ide krásne do otáčok a jak sa dostávam tak k polovici plynu tak zrazu úplne začne ako keby dusiť take vuunvuuun chápeš :D ale ked zase dam nad trištvrte plynu alebo full plyn. motorka trhá asfalt takže je bublina niekde v strede plynu. A ešte nejak sa nedá spraviť to že. ja ked mám rovno volant otáčky su pekne ked ho natočim full doľava motor ide zdochnuť ked ho natočim doprava otáčky vyskočia. tam sa to lanko nejak šponuje. a neviem ja že čo to mám jako spraviť. skrátit lanko alebo ho nejak uchitit ?..totiž mne ide len od rýchlopalu po karburátor nemám ho nikde úprichitené. Chápeš ?...tak nevieš čo s tím ?...trocha dlhý príspevok, ale čo už toto je asi všetko čo som dnes spravil na moto. a ešte mi zase vystrelil výfuk tak že keby ma dakto tlačil tak si hladá koleno o dva dvori dalej inač ten tlmič čo je v koncovke výfuku som dal von a dal som tam plechovku spravil som 5 dier a na druhes strane ešte jednu tak isto veľku ako je ta s ktorej piješ a má to pekný cross-ácky zvuk odporúčam ..porad ak vieš...oki ?..čuuz |
Ja mám podobný problém po dnešnej jazde sviečka biela ... strieľa našťastie sa do toho už mám konečne čas pustiť takže to spravím inak martko na karburátore by si mal mať takú maticu a držiak lanka ani za svet ma nenapadne ako sa to volá a to ti drží lanko a to s tým kormanom keď som kúpil tiež taký istý problém vybral som šúpatko popozeral lanko založil naspäť odvtedy nie je problém |
Tento isty problem som mal aj ja,biela sviecka dusilo ju strielala.... |
Takyto nejaky problem som mal aj ja....Na prvom simsone to bola zla fajka....(Trvalo mi tyzden, kym som na to dosiel ) a pri druhom som uz bol zufaly.....Nakoniec som zistil, ze tyristor sa da aj nastavovat a odvtedy vsetko slape On moze byt dobry ale sam pises ze je novy, tak neni nastaveny uplne dobre....Skus, hore na nom je taky maly plastovy srobik a nim pootacaj, ale iba po troche!!! |
hovoril som ti to ze to bude v elektrike :D |
to Filippo: takže ten tyristor ako nie je nový, je používaný tím nový som myslel že ja som mal starý poľský čierny, a kúpil som si originál DDR Nemecký "sračkovej" farby a k tomu nastaveniu je tam blomba pokým to ide tak by som to nešteloval, uvidíme dík. |
Opravte ma ak sa mýlim má byť vôbec lánko dotiahnuté tak aby zasahoval plyn do otáčok? |
ja presne neviem ale ja si tým šróbikom štelujem otáčky vo voľnobehu.. |
no už som spravil dal som ihlu od dola na prvý zárez, a nerobí to že je polka plynu hluchá...ale to že zatočim volantom doprava a vyskočia otáčky to robí stále ! a namastil som aj lanko však to ide lahúčko jak po lade :D |
to chces mat spotrebu 5 litrov? davaj ju vyssie az pokym nebude mat dieru v polovici a potom sa vrat o jeden nizsie |
tak na ktorí zárez ju mám dať ?..ber to od dola ihly...to som nevedel že bude veliká spotreba...a výklon tím nestratím ???...no šak ja to mám rovno inač jaký maš e-mail pošlem ti video..a sviečka je tehlovej farby..takže good ?! |
mala by byt tehlovej ale mal by si ju podrzat aspon minutku v tych otackach a potom by mala byt tehlova. |
minútu vo vysokých otáčkach ? :D hh no takže 1-nevynecháva, skúšal som 4-vynecháva skúsim zajtra ešte ...a bude to len tou ihlou že mi to vynecháva v strede plynu ? |
ok nastavím to. a chcel by som sa ešte spýtať že kolko by ma vyšla úplne kompletná elektrika na simsone okrem el. na zapalovanie motora...takže smerovky svetla trúba sv. trúba baterka. propste všetko aby som mohol behať aj po cestách ...??? Alebo by to vyšlo lacnejšie keby som si to spravil doma ?...,ale ja neviem ako to zapojiť, možno by so msa s tím pohral ale neviem neviem..tak čo aké sú nápady... |
Teraz ja otázku ak mám karbec čistý sviečka je pekná oranžová ale simsoníku sa ani za svet nechce držať otáčky a zadusí ho hneď alebo proste ani nevládze môže byť že proste som dal príliž veľa oleja do benzínu? 2l benzínu 100 ml oleja M2T však som to prehnal ešte jedna vec z toho vyfuku sa ani nedymí poriadne skôr tečie |
tak to si fakt prehnal...dávaj k jednému litru benzínu 0,25dcl oleja |
neviem ci ste to uz doriesili ten problem s tym ze netaha, ale urcite skontrolovat gufero na zapalovani, ked som mal kedysi sima, tak pri tychto symptomoch prve co som spravil, tak zhodil rotor a kontroloval gufero pod zapalovanim, a vzdy bolo poskodene |
to 250cross: chyba bola v novej zapaľovacej cievke, vymenil som ju za starú, nastavil predzápal a ide to. Gufero pod magnetom aj na druhej strane mám nove..+ nové tesnenie pod válec..aj medzi karburátorom a prírubou :D |
chcel by som sa ešte spítať ako spravim to aby s karburátora s pravej strany netieklo toľko benzínu tam sa mi vyleje aj 1dcl !!! |
nikdy nechod do sucha lebo ked ti zmyzne benzin aj v plavakovej komore tak plavak klesne na spodok a prilepi sa tam, to robilo aj mne proste nikdy nemozes vyjazdit uplne vsetko |
určite sa mi neprilepil..ved som to mal rozobrate...z dôvodu že to tieklo...a dával som tam aj nové tesnenie lebo to čo tam bolo original alebo neviem ty čo si ho tam dával tak bolo rozleptané benzínom... |
pozri tesnenie, ci netaha fakt falosny vzduch. mas naokolo vsetko ok dotiahnute? |
Palinoik: si nejaký neskorý, už som aj vysvetlil ale 5 príspevkov dozadu čo s tím bolo |
KOKOS ja umrem, normalne už nemám na tu motorku slov, ešte včera robila blbosti dal som tam inu sviečku previezol som sa asi 200m a zhasol som ju a odložil. Na druhý deň som ju vybral nakopol a išla ale po chvíe zhasla, po opätovnom nakopávaní sa už nerozbehla. Vybral som sviečku tá bola celá mokrá dal som tam druhu očistenú sviečku a chitila! no škoda že len na pár sekund a zase zhasla, až pokym nevyberiem sviečku a neočistím ju už nepôjde. Tak som skúsil zapaľovanie otestovať. Očistil som sviečku dal som ju tam a nakopol s plným plynom chitil sa do úplne plných otáčok ako má, ale po dobe asi 5 sekúnd ani nie zdochla. Vybral som sviečku dal som tam druhú to isté. a Stále dookola, nastavoval som aj karburátor kedže bola sviečka zakaždým mokrá aj bez pridaného plynu tak som úplne zaskrútkoval zmes, ale nie sviečka bola stále mokrá skúšal som poštelovať aj zo vzduchom nič ! Ked som to roztlačil tak len sem-tam brnkla asi 5 krát na úseku 20 metrov. A to len tak že "brnk" poznáme to ! Ja som už zúfaly neviem čo s tím môže byť poprosil by som len a len kvalitné odpovede skúsených uživatelov čo aspon robili so simsonmi napr. Ducklin, jasne môžete prispievať aj ostatný, ale prosím zdržte sa príspevkov typu vymen kábel k fajke atď... |
asi ju mas len prechlastanu, vyber sviecku zarad nejaku rychlost a spust sa z kopca bez toho aby si otvaral plyn abo daco take, potom skus nastartovat. |
ducklin konečne niekto !!!!..pls buc tu oki ???!!!....takže zmes benzínu a oleja je stále to isté ako bolo aj ked som sa vozil....kopec u nas neni ale tlačil ma kamarat skušali sme to nepridával som len to brnkalo jak som písal !!!...elektrika hej hej...iskra svieti modrou farbou !! |
ked to brnkalo a nepridaval si tak bvy to mohlo byt prechalstane, sviecka ma mat daco medzi modrou a cervenou farbu, kontakty od seba maju byt 0,4-0,5mm nastav aj to |
je to tak ako to hovoríš sviečku mám na 0,7mm ...a čo mám spraviť ?..čo mám spraviť aby som to odchľastal ? :D |
a ducklin chcem sa ta ešte spítať ako mám nastaviť ten karburátor aby nešlo toľko paliva do válca !! |
ok sory, len nestiham vzdy citat vsetko a tak preskakujem sem tam a zhruba to okomentujem. je toho vela a kazdemu by som rad poradil ak mozem |
ok beriem, ale rád by som si poriadne nastavil karburátor, aby som si bol istý že čo to je ...tzv. vylučovacia metóda |
Jaký benzín do simsona ?...olovnatý?/bezolovnatý ?...a olej v pomere ??? 1liter=0,25dcl ? |
Bezolovnaty a 1:50, polopate deci na 5 litrov.....No kvapka naviac nikdy nezaskodi, takze snad kludne aj deci na 4 litre..... |
necital som vsetko..ale na simsone je predsa nastavenie otacok zapalovnia... taky maly trimer... nastavuje sa nim elektronicky pri akych otackach ma chytat motor (obrazneto znamena na kolko musis nakopnut kluku aby doslo k zapaleniu) Vysledok je taky, z ak to nastavis na nizke otacky, co znamena jednouche nakopavanie.. bude to vo vsokych otackach drhnut... dusit... alebo sa tam ani nedostane...a naopak... nastavenie vysokych otacok bude mat za nasledok zle starty, ale dobru cinnost motora vo vysokych otackach... Upravené 1 krát. Naposledy upravil hooopy (10.04.2009 2:02) |
hooopy...hm zaujímave...ale ja by som určite volil druhú možnosť nech si radčej poriadne kopnem a potom užívam výkon vo vysokých otáčkach..( nakoniec je to aj ENDURO ) ako keby som mal nakopávať rukou... |
No ešte sa s tým musíš troška pohrať ale keď ti ide na sytiči tak je to potom v poriadku nechaj ho zohriať na sytiči ti už vôbec nepôjde a mal by ti ísť práveže pekne keď bude sytič vypnutý ak nie tak len štelovat a štelovať a štelovať |
hh štelovať.... a dal som ihlu na 3 zárez od špičky a ide to dobre, dobý tah sviečka tehlovej farby |
ok, teraz elektrika...nemám tam žiadne káble okrem tých čo idú s magnetu...čo mi poradíte ? |
boze, co myslis ze vsetci tu cakaju len na teba aby ti poradili?? zober si schemu a tahaj kable |
boha šak ok...ale chápeš jaké káble kupiť s kade ?...ja nemám nič možno zopár ale najlepšie by bolo dať všetko new ? ..nie ? |
Tak tam založ staré keď chceš sa len bavkať za málo peňazí, alebo nákup nové ale tie v takých farbách ako boli originály ťažko zoženieš. |
Nedokázal by to niekto spraviť ?!..nejaký típek nie volaký šuflikár..ale tak kraj trenčianský...nepoznáš nikoho ? |
Neviem ký má zmysel tie káble meniť ak sú v poriadku dones do obchodu staré nech ti odmerajú a spravia nové aj koncovky ti rovno dajú keď si priplatíš a potom už len správne pozapájať ... |
nieco podobne som mal aj ja .......vyskusal som vsetko ale nie a nie aby to slo ako ma ist......a nakoniec som pozrel vyfuk a bol taky upchaty ze az ........kez som ho cistil tak odtial mi vypadli 4 stuple(neco take ako je zatka na vine)...........skus sa pozriet |
veci ako je výfuk a sviečka sa kontroluje ako prvé, ale aj tak dík... |
chcel by som sa ešte spítať toto....ihlu na karburátore mám na 1 záreze od špicu ihly, keď ho dám čo i len o jeden vyžšie, tak vynecháva !...prečo ?!... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 95272 | Včera: 223559