Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
má vôbec nejaký význam dať irídiovú sviečku?nie sú to vyhodené peniaze? |
vykon to nezvysi, to je jasne! vyznam asi v lepsom prenose naboja cize silnejsia iskra.. cize lepsia moznost zapalu zmesi.. myslim si |
lepsia iskra tiez si myslim ale ak startuje masina bez problemov staci aj obycajna moj nazor. |
jj mam ich na moto aj v aute. a ked im das aj aftermarket inducku a kable tak aj vykon zvysia. ale to sa robi vacsinou na autach |
okrem toho vraj znizuje spotrebu a zivotnost sviecky 100.000km |
ja tiez momentalne testujem..ale zrejme len dlhsia zivotnost |
Ja ich mám v cbr 6-ke už 4 tú sezonu / cca 20000 km/ a nie je s nimi a ani so štartovaním a výkonom žiadny problém Odporúčam |
Ich výhoda je v dlhšej životnosti.Ja som dal vtedy za ne 3000 sk.Keď si zrátaš výmenný interval klasických a týchto,tak jednoznačne je to plus pre irídiové.Ber do úvahy aj pracnosť pri výmene/ak to máš robiť po každej sezone/ |
Tak pri tej motorke, kt. má v profile, to asi velmi pracné nebude. Navyše štandardne sa klasická sviečka má meniť po 24 tis., čiže až ich tam budeš mať ešte po 48 tis km a bez problémov, potom treba písať aké su super . |
ja ich mám ešte len na poličke v izbe :D takže neviem povedať aké sú super. Niekto tu spomínal aj tie káble druhé, meníte ich spolu so sviečkami, alebo je to nepodstatné? |
Lubo,asi máš pravdu.Najskôr som si mal pozrieť jeho profil...kým som zareagoval.... Ponaučenie |
Irídiové sviečky som dal do moto kvôli životnosti /môžu aj tak kľaknúť skôr/, no nechce sa mi tak často zhadzovať kapotáže. A inak mám IR sviečky za dobrú cenu, takže jediný prínos. V spotrebe a chode motora žiaden rozdiel. Radšej jazdím ako sa rýpať v moto. |
Ja som tiez nahodil posledny vikend iridiovky a zatial som spravil len 55km na nich, ale rozdiel v chode motora asi ziadny, no tiez som to vymienal hlavne koly zivotnosti, takze uvidim |
určite to má význam hlavne ked sa da dnes uz zohnat od 10€/kus. klasicke sa maju meniť po 12 tis. km, ked tieto iridiove vydržia 24 tis. (čo určite vydržia), tak som ušetril. plus lepšie spalovanie nakolko na tej tenkej elektrode sa nedrží karbon, čiže ich netreba ani tak často čistiť. |
tiez ich mam nahodene od jesene. Neaky vykonovy alebo iny rozdiel necitim. No dovod som mal ako pisal misobiker. |
mne sa zda este ze motor ide hladšie ale na R4 to asi citelne velmi nebude |
hej hej, asi to tak bude, ale tusim sa mi zlepsil start.... |
moj 2T lepsie startuje, a mam pocit ze lepsie pali lebo aj za studena je menej dymu |
JMSTAR:nemyslel si nahodou platinovu sviecku????iridiove su vlastne standardne a menia sa po 12000km-teda podla typu mota.Platinova dava jasnejsiu iskru,teda zmes lepsie vyhori v spalovacom priestore,no a samozrejme potom ta zivotnost |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 536 | Včera: 248804