Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Vie mi niekto poradit preco mi nechce ani len pretocit piest. Pedale idu len naprazdno resp. na slapanie, ale inac nic!!! |
Pozeral si v akom stave sú spojky? niesu nadmieru opotrebené alebo mastné? |
Olej v spojke...rozobrat, vymenit obe gufera, dokonale odmastnit, dat nove startovacie celuste. |
Mohlo sa ti aj pokazit to prepinanie na pravo bicykel-motor, mne sa tam rozdrvila gulicka, co tam je a potom to bolo jedno, ako je to prepnute a stale to bolo ako bicykel. |
asi to gufero bude stare, nedokonalo tesnil a prepustal olej do spojkového "taniera" a tam sa ti preklzali lamely.. moj nazor |
ja som ju este len vcera kupil. spojky by mali byt nove, ale ked som ju viezol tak mi trochu oleja vytieklo a mam pocit ze sa to dostalo na celuste. dik za napady |
Tak dal som dole ten kryt, pod ktorym su rozbehove celuste zda sa to byt ok. Vsetko som vycistil, ale zistil som ze bude nieco so spojkou, ale potrebujem vediet ako vytiahnem to teleso segmentov. Pomoze niekto??? |
Tam kde sú spojky, je na kľukovke malé gufero, asi 2 cm priemer. Pod ním je seegerova poistka, vyberieš gufero, dáš dole poistku, a spojky pôjdu von... Ostatné je v poriedku? raz mi chalanisko doniesol 207-ku s týmto istým problémom, a bola zadretá kľuka ( môže byť aj piest) |
zadrete to nie je, lebo piest chodi ked otocim so zapalovanim. asi sme sa nepochopili dam link a tam je č. 5 a to potrebujem vybrat, ale neviem jak. ]www.sesa-moto.cz/page.php?parametr=historie...(Babettka%20207)&nid=09" onclick="window.open(this.href); return false;">www.sesa-moto.cz/page.php?parametr=historie... - stranka 9 Upravené 2 krát. Naposledy upravil brendy (10.12.2006 19:02) |
Drzi to na kuzeli- pouzi nejaky trojramenny stahovak, stiahni bubun a potom postupuj ako pisal baho... |
brendy predpokládám že určite chceš vibrať toto Pozri obrázok .Ja som to už dávnejšie urobil nasledovne: zobral som kus zeleznej platne asi 5mm hrubej navrtal do nej 1 dieru s priemerom asi 10mm a 3 diery s priemerom asi 6mm, rozteč ako si uz asi pochpil zmeriaš na tom vodiacom telese segmentov (č.5) Nad tu 10mm dieru (stredovú) som navaril maticu M10 a do nej zskrutkoval skrutku.Ked to budeš mať hotové iba naskrutkuješ na to vodiace teleso segmentov pomocou tych 3 skrutiek (M5x10) a začneš zaťahovať stredovu (M10x40) ta začne tlačiť na kluku... Mne to ale dole nešlo bez toho aby som to najprv poriadne nahrial (dočervena) Možno sa dá zohnať aj orginál stahovák alebo iný spôsob ako to stiahnuť ak niekto vie nech napíše. |
tak som to dal dole. nakoniec stacil klasicky 2- ramenny stahovak. mam ale dalsi problem: neviem ci maju byt vsetky 3 rozbehove celuste rovnake alebo ma byt jedna vacsia. jedna je o trochu vacsia, tak neviem ci ju obrusit alebo to ma tak byt. moze mi niekto popisat ako tam presne funguje spojka? |
..majú byť rovnaké, teda rovnako vysoké, aby sme si rozumeli. A skús pozrieť aj na treciu plochu ( bubon), či nie je doryhovaný, aj malá ryha spraví svoje... Fungovanie: v podstate jednoduché, ako všetky dobré veci. Pridaním plynu čiže zvýšením otáčok vzrastie odstredivá sila, pružinka povolí, spojka sa trecou lamelou oprie o bubon, a začne prenášať krútiaci moment motora ... Treba to udržovať v čistote a hlavne v suchu, pri mastnom povrchu spojky preklzujú, a nič neprenášajú.... |
Ano maju byt vsetky tri rovnake-a ak nie je na nich rovnaka hrubka trecieho oblozenia, znamena |
Ja len k tomu sposobu davania dole, co aj buldog pisal... jak som to cital tak mi doslo vtipne ze spekulujete ako odsrobovat skrutku kladivom ked vedla vas lezi srobovak Je nato jednoducha finta... zoberte diel c.10 otocte naopak a zasrofovavajte vsetky tri skrutky kym pekne nepusti... |
Tref určite je jednoduxšie použiť diel č.10,ale čo ked to nejde? Spravil som si to s 5mm železnej platničky a nešlo mi to a to som to točil "trhakom".Ale čo nahrial som a pustelo. No mne to nešlo asi preto,že typek čo to mal to parkoval vonku sneh,dážď ... no proste stále a dole to nikdy nemal pri takom vozeni sa ani nečudujem sem tam a len do obchodu 100m od domu. Tak asi tak |
Buldog no ono neexistuje ak to nemas privarene aby to nepustilo tymto sposobom, tymi troma skrutkami dokazes vyvinut obrovsku silu a najlepsie ze ten diel je tak mohutny ze ani sa pritom neposkrabe... velmi dobra finta teda asopn som nepocul ze by nekedy nekdo musel vymyslat ine sposoby, ze by mu to neslo a to uz dedinske babetty su myslim natom este horsie Samo mozno sa mylim, nevidel som Upravené 1 krát. Naposledy upravil tref (15.12.2006 22:31) |
tak sa mi to podarilo ako tak rozchodit, ale mam dalsi problem. pedale nejdu hned do zaberu, ale az potom, ked im trosku pomozem roztocenim zadneho kolesa. neviete co je s tym??? |
volakde ti to zasekava... |
SSimson on rozoberal spojku nie zadne koleso |
to kolecko resp. volnobezka ma byt ozubene? ja ho mam hladke. a retaz ma byt na nom alebo po mimo? |
brendy: Pozri obrázok Upravené 2 krát. Naposledy upravil tref (17.12.2006 0:34) |
no takze to ze mam tto kolecko hladke neplati, lebo som myslel kladku. dnes som na tu volnobezku trochu pozeral a zistil som, ze nezabera v kazdej polohe kolesa, ale ked je spravne natocim tak ide. nie je tam este zvnutra nejake ozubene koleso? alebo co treba vymenit? nikto nema napad? Upravené 1 krát. Naposledy upravil brendy (18.12.2006 18:36) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 34232 | Včera: 191994