Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Caute, mam dotaz na tych skusenejsich . Mam na motorke krivy pravy predny kotuc, cisto teoreticky mam jeden nahradny ale je LAVY. Je mozne nahodit lavy kotuc na pravu stranu? |
nic nieje v zaruke . otazka znie ci mozem prehodit lavy brzdovy kotuc na pravu stranu ? Honda 900 RR. |
Asi nie sú rovnaké , keď píše , že Ľavý . Nemajú to všetky značky . |
Brazel : otvory su podla mna identicke, nie su nijak smerovane chladiace otvory, myslim tym ze nie su smerovane do ziadneho vzoru podla smeru rotacie koruca. ale su na nich sipky smeru rotacie. Zaujima ma ci to nebude robit neplechu, nerad by som si niekde nabil drzku mozem uverejnit aj foto. |
divokavasen asi ta sklamem, co sa tyka tvojej motorky ma brazel pravdu, nahrada od EBC sa takisto predava ako lavy a pravy kotuc |
Raptor, dik,uz som zistil , po dokladnejsom preskumani kotuca, su dierky robene do smeru rotacie kotuca. |
Kedze my bahniaci jazdime rozne perforovane kotuce kvoli roznej charakteristike celeho procesu brzdenia, tak mozem povedat ze cely vtip je v tom, ze ak otocis kotuc a dierky nebudu v smere, ale proti tak ten kotuc bude mat trosicku inu charakteristiku brzdenia v zavislosti na sile pritlaku oblozenia. Teda ak su to parove kotuce, tak ked jeden otocis nebudu brzdit uplne rovnako, ale otazka je ako brzdia ak su namontovane spravne kotuce? Kto to kedy zmeral?, ked vysledna sila brzenia sa meria /napr. STK/ stale pri oboch sucasne. Z toho vyplyva, ze kludne mozes, len to bude brzdit trosicku inac, ale ked si zmenis znacku alebo tvrdost oblozenia tiez to brzdi inac, len si musis zvyknut. |
krampus , no merali to napr. vo výrobe , istotne na TUV , atď , atď ... Upravené 2 krát. Naposledy upravil brazel (19.03.2009 14:10) |
Daj si ho zrovnat za par eur (cca 20). Peto z Igramu, za Sencom. Skutocny odbornik, venuje sa rovnaniu kolies, ramov, kotucov a tlmicov. 0905390168 Upravené 1 krát. Naposledy upravil Tesouro (19.03.2009 14:10) |
Tesouro , tušíš , koľko má kotúč na Tvojej moto pôvodnú a minimálnu predpísanú hrúbku ? |
neviem sa dopatrat k sevisnemu manualu, nie neviem. Ty vies? Moje su dobre. |
brazel- mas uplnu pravdu! Jedine vymenit obidva kotuce + br. oblozenie za nove, to je zaruka bezpecnej jazdy trojrocneho pokrocileho jazdca. |
Tesouro , ja to o svojich viem , je to na nich napísané . |
urcite by som na 900RR nespekuloval s dvoma lavymi kotucmi... koli vlastnej bezpecnosti urcite nie Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (19.03.2009 14:43) |
Stara tema,no potrebujem poradiť.Pravy kotuč mam krivi.Mam prečitane cez googl dosť,väčšinou pišu že sa to da rovnať ale čo ma dosť zaraža,je pravda že tam boli asi tri temy ale same Hondy.No aj ja mam Hondu,no a tiež samozrejme pravy kotuč.Ked som tlačil moto,počul som take male klepkanie.Išiel som sa previesť no bolo to počuť,tak som sa vratil.Dal som kriedu na vidlu a bolo to vidno.Zhodil som pravy strmen,a všetko stichlo.Tak,rovnaju to niekde pri Ziline?Poradte dakujem. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 128703 | Včera: 193819