Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
peman-no budem chciet ale uprednostnujem Bmw 1150GSA alebo Varadero 1000.Afrika ma neoslovila.No ak by som chcel Stroma,ozvem sa.Dik |
dakujem BLACK333...inač,ako zas si vymenil mašinu?mam stroma na predaj-nechceš??? ...ciao |
peman-Tibess to už ma asi vyriešene lebo temu založil 9.3.2009 |
ááááá...všimol som si neskôr,barney2222 ma predbehol ...k olovu:olovo sa naviazalo na sedla ventilov - spevnilo ich,mazalo(olovo je mastne) a ventil to v tom pripade tak lahko nerozmlatil-jednoducho opísané-olovo v katalizatory sa zachytava a zanesie ho-vozidlo stratí vykon a ty pekne prachy z buksy ked pojdeš kupiť novy...5tis km???tak to ešte dobre prišiel, ten chlap nemože mať cit!!!šak jak sa mu to zanieslo,on ho normalne odtial vypáli,ak som dobre pochopil,že natankoval čosi vysoko octanové s olovom-otazka:existuje také čos,ked si sam tú olovenu prísadu nenaleješ???...ciao |
Tibess-čo ty riešiš prosím Ta!(jedine vek by ospravedlnil!!!)do 2oj taktu možeš dať "hocaký" benzín...lebo 2T nema sedla ventilov lebo nemá ventile tak je to fuk...ked maš 2t vysokootáčkove tak davaj kvalitny olej sintetický ten sa hned tak nespluje a maže aj pri vyššich teplotach-otáčkach...k benzínu:dnešné palivá su podstatne agresívnejšie ako napr. pred 20r...daj tam čo treba-91-max.max.95octan...daš 100ku pojazdi čas a potom rozober motor...ale do 5r to určite kukni by Ti v tom motore "čos ostalo"-(by sa nevypálil a nerozpustil) ...ciao |
jeden známy natankoval nieco nezname do thalie po ceste do alebo z grecka a ked prisiel domov mal kat. vypaleny ako s autogenom z vyfuku sa sypali stuhnute kvapky kovu platil tusim 27 litrov a este mu to usmazilo aj zadnu lambdu ale usetril na letenkach |
urcite to nie je v momente ale katalyzatoru to nerobi dobre. niekde som cital ze cca 5000km na "olovnatom" benzine znehodnoti katalyzator natolko ze prestane plnit svoju ulohu. |
olovnaty ti v momente odpise katalyzator inemu by podla mna nevadil |
Nechcem zbytočne zakladať novú tému. Aj tak by mala podobný názov, ako táto... |
myslím : tuším že napr.84 okt. sa skôr vznieti vo valci pod tlakom +iskra ako 95okt.. čiže nebude presne načasovaný odpal. myslím. Upravené 1 krát. Naposledy upravil hardtrack (16.03.2009 20:10) |
No hlavne dvojtaktu je to uplne sumak, protoze benzin s nahradou olova se pouziva u starsich 4t motoru k mazani sedel ventilu. No a protoze 2t motor ventily nema, tak je ani nepotrebuje mazat. |
caw tibess! pocuj olovnate benziny uz nie su! su len farebne odlisene modry a zeleny ale v tom nie je velky rozdiel! |
digit: no díky mocc, inak o tej sezóne...som aj ja nad tým rozmýšlal a ty si to potvrdil som chcel už kúpiť aj nejakú cross ale nejak to nevyšlo s peniazmy tak to bude asi tak ako si písal ty |
Podla mna je jedno aky benzin tam das, len aby si nezabudol tam doliat olej. |
P.S.2 Tibess do 2T motora daj hociaky cisty benzin predpisanej oktanovej kategorie + olej Upravené 1 krát. Naposledy upravil digit (09.03.2009 16:17) |
No, ja niesom odbornik na motory, ale si zasa pamatam, ze bol cca. do 90tych rokov benzin olovnaty. Potom sa zacali pouzivat katalyzatory (tlak ochrancov zivotneho prostredia a defacto celosvetovy trend) a bezolovnaty benzin bol raritou ako dnes olovnaty |
Ten modry je s nahradou olova, zeleny je bezolovnaty. Do 2T motora ten s nahradou olova nadavaj, daj tam normalny natural a olej. |
MarekZ: tak vieš lebo u nás na benzinke sú dve 95-tky...jeden zelený-bezolovnatý a druhý modrý-olovnatý...tak teraz už fakt neviem ale niekto mi raz hovoril že keď tieto motory boli vyrábané tak bol len olovnatý, aj tie motory boli stavané na olovnatý benzín |
Tibess: sorry, az kym som to nevyskusal myslel som si, ze vyhladavanim sa tu da skutocne nieco najst. Vysledok je, ze neda, vyhladava to asi len v nazvoch tem. Ta tema, ktoru som myslel je Moto poradňa: Dvojtakt a natural |
MarekZ: a pod akým názvom? lebo ja som ju nenašiel Upravené 1 krát. Naposledy upravil Tibess (09.03.2009 14:30) |
viem ze ked som mal este chrchla tak tam ten rozdiel bolo trochu citit ze na 98 slo cosi lepsie ale do tvojej hondy by som radsej daval 95.Cim menej mas oktanovy benzin tim menej ti trpi motor. Upravené 2 krát. Naposledy upravil Gorino1989 (09.03.2009 14:28) |
kedysi sa olovnatý používal na mazanie,ak sa používa nevhodný tak zadrieš,pozri čo doporučuje výrobca a máš to.. |
je to jedno |
moj nazor je, ze tu uz je tema o "olovnatom" benzine do 2T motorov |
Zdravim. chcel by som sa spýtať aký benzín sa dáva do tých starších motorov..konkr. je to Honda MTX 125R 2T 1986. Skúšal som už aj olovnatý aj bezolovnatý ale nejaký velký rozdiel medzi nimi nieje...ide o 95 oktánový...a ešte mi aj radili že by som mohol vyskúšať aj 98 oktánový, že to pojde lepšie, ale velmi tomu neverím...aký je Váš názor?? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 81666 | Včera: 151086