Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Nazdar, ma problem s Husqvarnou po generalke, a to je: |
a nemoze to byt len zle nastavenym karburatorom? |
s karburatorom som nic nerobil, nijako som ho nenastavoval, az ked mi to zacala robit tak som skusal prestelovat zmes, ale ziadny vyseldok. |
Môže to byť rozvodmi.... |
Ok, tak nebola to generalka ale bezna udrzba, ako chces....ale ide hlavne o ten problem, a neviem co to moze sposobovat. |
daj si www.husqvarnaracingclub.cz su tam schemy a manualy mala by tam byt aj tvoja ja som tiež menil rozvodovu retaz a dost mi to pomohlo |
Ok, zatial dakujem za rady, ale chcel by som pocut este nazor Zelena, a Karola1. |
V prvom rade musíš mať istotu, že rozvod je nastavený správne. Teda, ak je piest v hornej úvrati, mala by byť značka na rozvodovom kolese v rovine vrchu valca. /malé odchýlky hore-dole sú závislé od opotrebenia reťaze a kolies. Ak je rozvod správne, mohla by to robiť sviečka, zlá hladina, zlý predzápal /treba merať aj hodnoty v celom rozsahu otáčok, napr. cca 27 stupňov pri 4000 ot. / , vybehaná ihla, nejaká netesnosť sania a pod. |
Ked pridavam pomaly, ide pekne, ak pridam prudsie zacne vynechavat. Znacky na hornom rozvodovom kolecku tam nejaky expet predomnou urobil 2, tak som nevedel ktora je ta dobra, ani pri jednej ani pri druhej polohe sa piest nestretaval s ventilmi. Nakoniec som dal na tu druhu rysku, a to bolo tak, ze piest bol v hornej uvrati, no vacky boli trochu pootocene(tie slzy alebo ako sa to vola na vacke) tak boli jedna uplne presne dole, a ta druha bola v rovine. Ja si myslim ze mi jedni ventili otvara skor a druhe neskor. Ale so startovanim nemam problem, styri mesiace co bola rozobrata, a po poskladani chytila na prvy kop, tak mi to nejde do hlavy preco to robi, a zda sa mi ze aj oslabla a trochu viac papa benzin. |
Vlado8818> Pri hornej úvrati by si mal mať vačky dodola, symetricky voči ich stredovej rovine. |
Dik volodaj, viem ze skoro na kazdej moto sa to tak nastavuje, no neviem kto tam dal aj tu druhu rysku. |
Nazdar, mozno som nasiel chybu, mohlo to byt aj v tom, ze som nemal dotiahnutu hlavnu trysku v karburatore? Bola dost odsrobovana, a bola skoro uplne na dne plavakovej komory. |
som ti chcel prave napisat, ci ti nevypadla tryska, ale predbehol si ma. Uz to ide dobre? |
janoval -to urcite vseci ti verime |
hondacr500: odhalil si ma, idem sa hambit do kuta |
Tak este som to neskusal, dam vediet potom ze co a ako. |
Zdravim, tak ani toto chyba nieje, rozvody som nastavil tak ako ste mi kazali, a ako aj asi maju byt, ale ide este horsie ako predtym ked som mal rozvody nastavene inac. Pridavam fotky rozvodov, tam uvidite ako to je, dufam ze poradite, dakujem. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vlado8818 (22.03.2009 23:04) |
Čau..keď si robil GO, nezmenil sa ti náhodou kompresný pomer v hlave? Skús sa pohrať s predzápalom... N voľnobeh ide dobre, keď pridáš strieľa...tipujem, že je to predzápal. Ale kde to nastavíš ti nehelfnem... Upravené 2 krát. Naposledy upravil Nduro (22.03.2009 23:54) |
Nazdar, akurat som len precistil ventili, nic viac, takze ten kompresny pomer to asi nebude, a zmes zapaluje tak 2 mm pred hornou uvratou, takze asi aj predzapal bude OK. Neviem co to moze byt, pomohol by mi aj niekto kto takuto masinu mal aby mi poradil, |
Keďže sa tým ryskám nedá veriť, skús rozvod odkontrolovať podľa uhlomeru. /vyrob nejaký papierový kruh so stupnicou a na kľuku /zapaľovanie, alebo spodné rozvodové koleso/ pripevni |
Okej, dakujem Zeleno, pomohol si mi, tie stupne prekontrolujem, a ten drot pripevnit na aky stupen, na 0?, ak bude piest v hornej uvrati? A este ohladom toho predzapalu, mam ho merat pri nastartovanej motorke?? a este jedna vec, ako je to po dolnej uvrati?...dakujem. |
0 stupňov je v hornej a dolnej úvrati /piest je úplne hore HU a piest je úplne dole DU/ |
Takze sacie ventili ostavaju chvilu otvorene aj ked ide piest hore, ked zacina stlacat zmes?. A vyfukove ventili po zapaleni zmesi maju ostat zatvorene, no mne na nejakej z tych rysiek sa po vybuchu zmesi otvorili, a ostali otvorene az pokym piest nevysiel opät hore a nevytlacil spaliny von, nejde mi to do hlavy. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vlado8818 (23.03.2009 19:39) |
Výfukové ventily sa tiež otvárajú skorej, ako piest zíde dole. Musíš počítať s tým, že napr. pri |
Okej, fakt dakujem, a este ohladom toho predzapalu a tych rysiek by si mi vedel nieco poradit? |
Správne by sa to malo robiť takto: img18.imageshack.us/my.php?image=zapalkohuska.jpg |
Lenze prv by som potreboval stahovak,,, takze staci ak pre nenastartovanej motorke mi bude palit iskru priblizne 2 mm pre HU? |
fuha,stara tema ja tuto moto neviem ani nastartovat dufam ze sa niekto este zapoji,mam tu istu moto,nastavene rozvody,vycisteny karbec,previnuty alternator,nove cdi,iskra ako blesk palivo ide,no ani len neodpali,dik za rady |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 98144 | Včera: 217733