Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zdravim vas.Mam taky problem ze moj Simač ked je motor studeny startuje ako hodinky(max. na 2.-krat) ale ked sa motor zahreje a ja ho vypnem uz ho nenastartujem.Pripadne ak idem dlhsie a zahreje sa,zdochne sam a mozem kopat kolko chcem.Karbec som komplet rozobral a prečistil.(Niekto mi povedal ze to moze robit piestny kruzok-ale velmi tomu neverim).Diki za rady. |
pozri mne pekac robil to iste za studena isiel ale akonahle sa zohrial dusilo ho az na koniec zdochol musel som pockat kym vychladol a potom roztlacit ..... |
Ten piestny kruzok by to mohol. Len tak ma napada ked si rozobral ten karb dobre si ho zosteloval ?? Steloval si ho ked bol motor studeny alebo ked bol teply. Kukni sa na sviecku v akom je stave. Spravne by mala byt tehlovej farby. Najskor to bude karburatorom. Skus sa pobavit s karburatorom so zostelovanym. P.s a kolko km ma nabehane ten simal od posledneho vybrusu alebo go ??? chyb tam moze byt viacero. ale to asi vies |
Prekontroluj kabel k fajfke a tiez fajfku ... prip. skus vymenit... ked ani to nepomôze tak potom tyristor... ( mal som rovnaky problem a po vymeneni fajfky a kabla, + tyristor problem bol vyrieseny ) |
Daj tomu vybrus a kludne to zabehaj. Nema to kompresiu pretoze sa to zohreje. Mal som taky problem tiez.Alebo skus iba tie kruzky ale to mas len na chvilu |
Piest,valec a kruzky boli menene tak pred cca 4 rokmi,vsetko nove lebo som daval 60 cm3.Elektrika bola robena minuly rok v jeseni-novy tiristor+ostatne blbosi.Sviecka je tiez dobra-ale ked sa mi to stane tak je mokra.Karbec by mal byt nastelovany dobre.Babral som sa s nim dost.Skusal som aj kamosov karbec ale nenaskocila vobec a nechcel som ho rozstelovat.Fakt neviem. |
Piest,valec a kruzky boli menene tak pred cca 4 rokmi ????To je nejako moc na simála nie?Doporučujem výbrus a nové krúžky...... |
Kúp si nové krúžky alebo daj na výbrus, ale mohol by si skontrolovať aj guferá na kľukovke či nie sú zodraté a poprípade ich skús vymeniť |
shejo> sviecka nemusi byt stara.. len ci je ten typ ktory ti treba.. mne sa stalo ze som nemohol za pana nastartovat simac a bola tam nova sviecka.. no po vymene sviecky za sice pouzitu ale iny typ tak uz slapal ako hodinky.. |
Simsona som mal už dávno, ale bola to nejaká vysokotepelná. BRISK N17Y? |
Satan: Od tej vymeny piestu valca a kruzkov som mohol najazdit cca 2000km.Mozno ani tolko.Tak ja najskor skusim tu sviecku.Najdem na nete presne aky typ potrebujem.Zatial dakujem za vsetky prispevky. |
Bud sviecka alebo si ten motor raz prehrial (to znamena ze piestne kruzky su zapecene a nehybu sa a neperuju vo svojich drazkach, moto ide za studena v pohode a neskor po zahriati straca vykon, prehrieva sa a moze aj dochnut) a teraz ti treba: dat dolu hlavu, valec, piestne kruzky, obrusit pilnickom drazky do ktorych zapadaju (tak aby v nich piestne kruzky po zalozeni opat perovali) a nahodit ich naspat alebo vymenit za nove. Inak pri zakladani piestnych kruzkov (ak nechces kupovat nove) dbaj na to, aby ten najmenej opotrebovany bol na vrchu piesta. |
ocuj ja mam ten isty problem ale ja mam 6voltoveho... a u 12voltovych rad odchadza tiristor. u volfa v jarovciach stoji 670 |
Ked som mal kedysi simsona, mal som ten isty problem - chyba bola vo sviecke. A ako si napisal - ked sa to stane, je mokra sviecka, tak sa to prejavovalo aj u mna. A nedaval by som Brisk. Existuju prevodniky a katalogy - v dobrom obchode, kde maju napr. NGK ti povedia, ktory typ z NGK presne pasuje na simsona. Hawk. |
mozes robit vybrus aj kazdych 2000km. ked sa to poriadne nezabeha tak je to zbytocne. orginal valec simson vydrzal aj 20000km ale toto co predavaju teraz to su trapne repliky vytocene doma na sustruhu z lesenarskych trubiek |
Dakujem vam vsetkym.Problem som uz vyriesil.Bola to sviecka.Je to super ze si tu mozeme navzajom poradit pri problemoch.Este raz vdaka.Simson som uz stihol predat.Treba presedlat na nejaku 600-vku. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 8128 | Včera: 118845