Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Cawte,kamarat zhana original tesnenie do stredu motora na CZ175 sport a nejako sa mu to nedari zohnat.V okoli to nemaju v ziadnom shope a ani to nedokazu zohnat .Neviete kde by to zohnal? Diki |
TomasVFR: Tak potom preco sa mu dostava prevodovy olej ku klukovke? |
lebo to nema zatesnene? |
No pocul som ze ten cerveny silikon benzin po case rozpusti.Viacery ma od toho silikonu odradzali tak teraz fakt neviem.... |
zatial do kazdej mojej prace (pionier, jawa 250, honda nsf125, práve yamaha dt125) isiel cerveny silikon na teploty a taky problem sa nevyskytol |
mozno keby si tesnil karburator tak sa rozpusti ale medzi kartre v pohode |
kup zeleny tesniaci papier....maju to v predajnach lozisk, gufer a pod. normalne nato otlac karter, vystrihni to podla toho a vybavene.. |
niekedy sme aj hociaku farbu davali a drzalo vpoho............medzi tie kartre nejde ziane tesnenie uplne staci cerrveny silikon do 300 dobre to odmastnit a musi drzat::::::::::: |
ja ti neviem, ale poznam ludi co renovuju stare jawky na zakazku a robia to s tym papierom 35 rokov a problem este nebol |
daj tam ten cerveny silikon a nemas problem |
ziadne vikresi staci silikon, a cerveny je najlebsi je benzinu a oleju vzdorny ja pouzivam od Loctite Upravené 1 krát. Naposledy upravil Honda350 (25.02.2009 9:31) |
tak ten co to robi 35 rokov na zakazku asi nema problem tie vole doladit co si myslim ze pre MotoMan150 by bol dost problem |
Originál medzi bloky nemá ísť papier,ale iba tes.tmel čo v tej dobe dol Hermetyk. Tes. papier sa dával len vtedy,keď boli ohnuté bloky a bolo ich treba zabrúsiť,aby sa potom nahradila stratená hmota,nemuselo by sedieť vymedzenie prevodovky. Pod valec stačí tesnenie z obyčajného výkresu,pod hlavu sa tesnenie nedáva. Silikón je sračka,je jedno akej je farby,nepoužívaj. Kúp si DP300,je to tes. tmel od fi. WURTH,má priehľadnú modrú farbu,odoláva všetkým olejom a benzínu,super sa s ním robí. Upravené 1 krát. Naposledy upravil stihi (25.02.2009 15:18) |
stihi pocuvaj to preco je podla teba silikon sracka ved to super vec .....a original ma ist medzi bloky ma ist papier namoceny v hermetiku a pod hlavu ma ist vykres |
razor: a ako chceš namočiť papier v hermetiku??? Netáraj a poštuduj pôvodné dielenské príručky!!! |
daj tam cerveny silikon, alebo cierny to je jedno, len nech je do 300 stupnov...tak ako ti radia, mne ho za 9 rokov nic nerozleptalo... |
stihi ake dielenske prirucky mal som doma motor ktory nebol od vyroby rozobraty a bol tam papier namoceny v hermetiku na 100 percent |
no namoceny...on bol len natrety z jednej a druhej strany, kedysi sme to tak robili, vystrihlo sa z vykresu "tesnenie" a potom sa to natrelo hermetikom, bolo to ako lepidlo...horsie sa to potom davalo dole, pri rozoberani |
hermetik sa daval preto lebo nepoznali silikon a hermetik pri vacsich teplotach tvrdne a stane sa z neho obycajne lepidlo ktore sa pri pracovani materialu neprisposobuje, preto je lepsi silikon |
razor666-ked to bol hermetik tak ten motor mal niekto otvoreny original tam bola taka seda hlinikova pasta |
daj tam vykres potrety hermetykom a vydrzi ti to 10 rokov ako mne. a pod hlavu sa dava hlinikove tesnenie a urcite nie papierove |
TomasVFR no neviem ale tam bol papier a ten motor nebol rozobraty pokial viem |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 55802 | Včera: 187263