Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Poradte mi mam problem s karburatorom bohatost zmesi mam nastavene na 1otačku šrubku volnobehu tak isto na 1 naštartujem motorku zapnem sitič motor naskoči na prvy krat po zohriati motora vypnem sitič a motor zdochne neda sa viac naštartovat potom nastavim bohatost zmesi na 3 a štvrt otačky volnobeh na 3 a pol motorka naštartuje a na volnobeh ide pravidelne pri držani otačok motora približne na 2000 dochadza k nepravydelnemu chodu motora + - 500 otačok hore dole pri ubrati plynu striela do vyfuku viem že to znamena že mam bohatu zmes aj sviečka je čierna ale jedine pri takom to nastaveni motor beži a da sa znova naštartovat pri jazdeni samozrejme motorka skače jak koza.Po vychladnuti motora sa motorka neda naštartovat ani zo sitičom a musim znova nastavit karburator tak ako som už pisal na začiatku pri žiadnych inych nastaveniach motocykel nefunguje a takto to musim zakaždym nastavovat dookola pokial ma s tym niekto skusenost tak poradte. |
pocuj ja mam husku 410 tee a a stalo sa mi aj to ze ked je zla kostra tak striela do vyfuku a isla uplne nahovno a to mi sposobilo ze mi odpalilo riadiacu jednotku Upravené 1 krát. Naposledy upravil CestnyPirat (17.02.2009 20:59) |
kompresiu som nemeral ale motor som mal v servise tam mi menili rozvodovu retaz a nastavovali ventile po založeni motora ale žiadna zmena a stale ten isty problem so startovanim |
no tak bude asik chyba niekde inde. |
ta vymena retaze bola zbytočna lebo ked som ju zbadal tak bola ako nova aj kamarat čo opravuje moto povedal že je OK |
vieš , inak sa pristupuje k moto , ak si Ty zadáš , že chceš vymeniť rozvodku a nastaviť ventily a inak , keď zadáš : "neštartuje" |
OK karol 1 maš pravdu ja sa snažim odstranit to doma lebo sa mi to nezdalo že to bude až taky problem |
tie klesajuce a stupajuce otačky motora ma doviedli k tomu že by to mohla byt rozvodova retaz a že tym sa vyrieši aj to štartovanie ale bola to asi chyba, potom som vymenil aj puzdra na vahadlach a dal som aj nove tyčky |
moze byt problem aj v tom ze si natankoval skakajuci benzin. |
Mal by si prekontrolovať karburátor. Keď dáš tie skrutky na jednu otáčku, pravdepodobne veľmi privrieš voľnobežný systém. Sytiču je to jedno, lebo má vlastnú trisku aj vzdušník. Keď ho vypneš, motorka samozrejme nejde. |
Hladina v plavakovej komore je ok 17.5mm ako piše v manuali, ihla ma trochu volu aj supatko ale nieje velmi velka .Prisavanie falošneho vzduchu by som vylučil.Skor ako pišeš to bude nejaka somarina . |
Tony , podarilo sa Ti zistiť zradu? |
Ešte stale ju mam a ani sa nechystam ju predať teraz pracujem mimo domova tak že vela na nej nenajazdim ale zradu som nenašiel trocha som sa pohral s karburatorom a je to už lepšie len stale na nizkych otačkach je taka nekludna a trha takže ked jazdim tak jej riadne nakladam aby som nebol v nizkych otačkach HA HA HA |
ak ti to dlho stálo, skús si pozrieť magnety na zapalovaní, môžu byť zahrdzavené a mohli sa trochu posunúť. mne sa tak stalo a motorka nechcela ísť na volnobežných otáčkach. keď tak iśla len vo vyšších. |
Pravidelne ju preštartujem aby sa trocha premazala a na volnobeh ide dobre len okolo 2500otačok je to horšie |
Aj mne na volnobehu kolišu otačky.Karburator ok,motor po čiastočnej GO.žeby eletrika? Upravené 1 krát. Naposledy upravil MotoMan150 (14.07.2011 16:38) |
Akurat tu mame tento problem z TE610E 2000. NEstartuje striela potom nakopne a vsetko mozne len nie kludny chod. Prvy problem bola vadna fajka, potom karbes do ultrazvuku a teraz meram kompresiu a hop 6bar. Ma byt 8. Tak ze otazka znie ci to bude chciet chalan robit a na co vsetko este pridem ked dam dole hlavu. |
s automatickým dekompresorom , ktorý má táto moto na vačke môžeš o 8-mych atmosférach len snívať, aj pri motore v top stave. |
karol> a ako sa zmeria kompresia pri tychto auto dekompresoroch? |
No tak ze nakoniec som to rozchodil na da sa povedat vybornu. Rozvod posunuty o jeden zub, rozladene ventily, ihla priliz vysoko. Po odstraneni vsetych tychto much, chyta na brnk ci je chladno alebo vypek. Radost na tom jazdit. |
Re: Joker: |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 314800 | Včera: 200896