Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravim vsetkych priznivcov Horneta, |
mas na tom karburator alebo spric? na karburatore by to mohli robit zaschnute ihlove ventile skus trocha poklepat a pozri na sviecku |
je to 2003 takze spric, ale ked zpane klucim nenatiahne palivo, predty, hned jak som zapol kucikom takhned aj natiahlo a potom som startoval |
no tak to neviem este tak skusit otvorit nadrz ci tam neni nahodou podtlak a potom jedine ist po elektrike ci neni nieco zoxidovane |
2003 špric??? |
Mozno ked Hornet videl ake je pocasie kasle nato a este si chce pospat.... ......sak je este len polcas.... |
- nova bateria, nove sviecky |
Ze by male volnobezne otacky ? Mne to robylo podobne veci a stacilo postelovat otacky a pohoda. |
bude to tim volnobehom, skus to dostelovat a vyskusaj |
Slabý tlak na vstrekovacej rampe. Pozri čerpadlo+pretlakový ventil-keď sa tam dostane nečistota, prepúšťa palivo do prepadu pri výrazne nižšom tlaku=slabý tlak. |
full sytic a otacky iba okolo 2000, takze neco je zle.... |
tibor13: Ja mam Hornet 2004 ked natiahnem sytic tak cca 5-6 sekund po starte sa zacnu zvysovat otacky aj nad 3000 tak musim sytic posuvat tak aby bolo na 2500 a tak to necham pol minuty a stale dostelovavam aby som ostal na tych 2500... po pol minute vypnem sytic a uz si drzi tie volnobezne otacky cca 1300... no niekedy musim pridat mierne plnyn ked zavrem sytic aby sa to ustalilo na tych 1300... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Brok (16.06.2010 18:24) |
Ja mám 2004-ku a je to karburátor tak neviem ako je možné že ty máš spric mne to tiež robilo a pomohlo mi zladenie podtlakov na karburátoroch tiež sviečky spravia vela ... my tam nemáme palivové čerpadlo ale podtlakový ventyl ktorý je aktívny až keď štartuješ a vtedy dáva palivo takže žiadny spric manuál je na p.... |
A ešte niečo mal som moto rozobratú na kusy a poviem ti žiadna vstrekovacia rampa tam nie je [null Upravené 1 krát. Naposledy upravil Maros868 (17.06.2010 19:36) |
nuz ked niekto ma talent....bouzial ja koncim pri vymene ziarovky |
StuntBiker snáť nie do mňa tibor13 veď jasné každý podla svojich možností |
Maros868: Ak si to myslel namna tak jasne ze mam karburator, nikde som nenapisal ze mam vstrek ... ale aj v tom karburatore je skrtiaca klapka ... sk.wikipedia.org/wiki/Karbur%C3%A1tor Upravené 1 krát. Naposledy upravil Brok (18.06.2010 18:14) |
Brok no nie teba som myslel a jasné sú tam 4 karburátory a každý s nich má škrtiacu klapku a na vrchu podtlakovú membránu s ihlou najčastejším problemom ja zlé nastavenie tých klapiek to znamená že ak sú neni zosynchronizované tak moto zle štartuje a v určitých otáčkach možno aj cítiť určité vybrácie ak sú rozladené tak každý valec si nasaje iné množstvo paliva a problem je na svete ale aj to prečistenie nemôže uškodiť |
Maros868 :D nie do teba nie :D ale do toho co je na tom videi vzdy mam slabost na upravu street |
stale neni to ono |
tibor13: Ked dam teraz na mojej moto sytic na maximum, tak ide skapat a skape, ked je vonku tak teplo ako teraz..Naco chces vytacat masinu na sytic??? Ved ju nechaj chvilu nastartovanu s minimalnym syticom a potom ho uplne stiahni a mozes ist jazdit. |
hej s plynom to ide, lenze malo by to ficat aj bez toho a prave to tu riesim |
A to odkial vies ze by to malo ist aj bez plynu?? Garantujem ti ze napr. moju motorku bez pridania plynu nenastartujes |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 284435 | Včera: 181410