Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Chcel by som vymenit svoju Suzuki GSX-R 600 za R1 2003. Ale neman žiadne skusenosti s touto moto. Suzuki neni zla, ale vymena za liter bola asi len otazka času. Može mi niekto poradiť. Dakujem. |
Pred casom som aj ja mal gsxr 600 rv.99 a po roku som presadol na gsxr 1000 04, priznam sa trocha som sa toho bal lebo tento liter ma o 50koni viac a o 46vyssi krutak ako 600vka,tak vrrrr Upravené 1 krát. Naposledy upravil majlou (12.02.2009 11:01) |
vymeníš to asi len tažko... kto by už len presedlával na menšiu kubatúru a starší ročník? |
Vymenu by som riesil predajom 600 a kupou 1000. Nemyslel som priamu vymenu. Ale dik za zaujem. |
Speede to je úplne jedno, obidve motorky sú dobré... záleži hlavne na technickom stave a na tom, čo sa ti páči viac... |
suzuki je suzuky a yamaha je yamaha zalezi to na tebe,to je jako keby si sa pital ktore ponozky mas kupyt ci vecie ci mensie |
Speede neviem ci je gsxr lepsia ako R1-pokial viem R1 2004 ma o nieco vyssi vykon ako K4 1000 ale R1 03 je o 10 koni slabsia ako gsxr 1000 03 aj krutak ma o nieco mensi ale to na vykone si myslim ze ty nepocitis Upravené 1 krát. Naposledy upravil majlou (12.02.2009 11:48) |
ako vraví majlou... vyser sa na kone, aj tak ich nikdy nevyužiješ na 100 % v bežnej premávke... kúp to, po čom srdce túži... |
Speede ak by si ešte ničo chcel k tej GSXR 1000 vediet napis mi SS skusim ti napisat moje pocity a skusenosti s touto moto... |
Majlou ja som 1000 este neskušal, tak ani ja neviem čo vlastne chcem vedieť. Mal si 600 tak skor vies aky je rozdiel. Na čo sa pripraviť, či radšej pojazdiť esťe na slabšej? |
Speede a prečo chceš vlastne liter? Tam si neustále musíš strážiť pravé zápästie... radšej si kúp novšiu 600-vku, poprípade Suzuki GSX-R 750... |
psycho uz aj 750ka ma kurevsky tach nova gsxr750 ma 150 koni kua uz aj to je co povedat,radsej nech Speede ostane pri 600vku,,lebo ak sa niekto nevie rozhodnut ci ostat pri 600 alebo ist na 1000 tak to je uz problem...ja som sa s nikym neradil proste som sa rozhodol chcem liter a hotovo Upravené 2 krát. Naposledy upravil majlou (13.02.2009 12:01) |
je mi jasné, že aj Suza 750 ide jak krava preto mu radšej odporúčam tú, namiesto litra... |
Majlou nemam problem ani strach z litra, len som chcel vedieť čo ma čaka. Je zima jazdiť sa neda, tak aspon tak. |
No ak chces vykon, tak chod do toho litra, ked kupis 750, tak casom budes chciet aj tak liter. Rozdiel medzi 600 a 750 nieje taky velky ako medzi 750 a 1000. 750 sa berie uz od 2000ot. , ale nieje to nic brutal, ale je to silnejsie ako 600. Pri vysokych otackach nieje nejaky brutalny rozdiel medzi 600 a 750 akurat 750 ide rychlejsie (moja ide na dvojke 180). |
aj tak sa mi najviac lubi asi 750tka, obratnost 600vky a vykon skoro ako na litry |
moj novy liter sa ovlada lachsie ako moja byvala 600vka a ten liter je dokonca aj lachsi takze o tom by som pomlcal ci je 600vka viac obratnejsia ako liter |
majlou ano, ale 600v-ku si mal staršiu... keby si porovnával rovnaké ročníky, rozdiel by tam malý bol... |
presne tak, treba porovnavat cca rovnake rocniky.....ja mam 750 K4 a ked budem menit, tak jedine za novsi model 750 (K8-K9).....liter urcite na nasich cestach nevyuzijes.......a samozrejme, ze 600 resp. 750 je obratnejsia ako liter |
medzi gsxr 600 k4 a 1000 k4 je rozdiel 7kilo vo vahe ale bez naplni...myslim si ze pri jazdeni a zaberani zatacky celkovo pri jazdeni to nei je pocitit alebo ano?7kilo je vpodstate zanedbatelna hmotnost,lebo jazdca na jednej masine moze mat 65 kilo a na druej moze mat 80 takze ako to je potom?je to naozaj citit pri obratnosti moto?sedel som na 600 k6 ale ze by bola lachsia sa mi nezdala len tolko ze ma mensi a uzsi predok... |
na ceste to tazko pocitis, nejake rozdiely....ine je to uz pri pretekoch, tam uz nahanaju kazdy gram |
rozdiel v hmotnosti moc necitis, ale rozmerovo je 600-750 mensia a tym padom obratnejsia.....kamos mal 1000 K3 a aj 750 K4 a na okruhu bol na 750 K4 o 3-4 sekundy rychlejsi..... |
No ja by som zas povedal, ze je to citit aj v beznej premvake, medzi 600 a 750 je rozdiel mensi ako 5kg a ked som sa viezol na 600, tak sa ovela lahsie preklapala zo strany na stranu a cim rychlejsie ides, tym je ten rozdiel viac citit. |
zx10 je o 2,5cm kratsia ako tvoja K2 a je o 3 kila tazsia. mas pocit ze stratis obratnost? :D |
liter ma vyhodu ze nemusis tolko podradovat a motorka taha uz od nizkych otacok |
ja som presiel zo 600 na 1000 a potom zasa na 600 |
nerd... som rad ze si sa vratil... vidim ze aj ty si presedlal... Honda odisla Kawa prisla... |
fazer ja som v zivote hondu nemal |
nerd a co ak je aj velky pipik a je aj kam napchat |
majlou takych co maju velkeho pipika, maju ho kam napchat a este to aj vedia je zalostne malo |
teraz neviem ci si mam zmerat pipika alebo predat R1.... |
dost davno som tu pisal o mojej byvalej suze 1000. Bol to dlhsi clanok, v rubrike 'vase stroje' ci ako sa to vola. Pozri tam. Liter je do premavky lepsi. Je jednoduchsie a pohodlnejsie s nim jazdit. A aj ak by ta napadla nejaka turistika, tak sa to da |
nerd... som sa asi sekol sa mi zdalo ze si mal v profite 600RR... |
S tym vyjazdenim to nie take ruzove. Na motorkach jazdim od osmich. Ale moja prva poriadna moto je ta suzuki. Mam ju jednu sezonu a najazdil som na nej cca 20 000 km. Tak neviem. |
20 tis. km na SS? ..a preco si vlastne nekupis cestovne enduro? |
Speede to je dost 20tisic,ako su na tom tvoje klby? tak ako pise rp76 tebe by sa hodilo nieco turisticke, nejaky nahac sa ti napr nepaci? |
ahoj.ja som presedlal teraz cez zimu z RFi 600 na GSXRu 1000 k2.jazdim turistiku.kupil som ju pre vzhlad paci sa mi,preco liter?600 nema USD vidlu ani vystuzenu zadnu vidlu a problemove rozvody,a 750 vraj tam odchadzaju ojnice a nema taky podvozok ako liter.dalsie kriterium nechcel som ist pod 150 koni 100nm.ked ti to mam porovnat pocit z jazdy GSXRa horsia manipulacia na mieste,vysoka ale to zrychlenie je super Na 600je ten motor vhodnejsi na dnesne limity rychlosti 50,90 ,130.uz to meraju skoro vsade.motor ma taky meksi zaber,dnesne litre maju nad 150 koni.v beznej premavke vyuzijes tak 50% vykonu.a na okruhu ak si neni nejak extra vyjazdeny tak ta vytrieska 120 konova 600.ty si plyn budes strazit a ten na 600 sa s nim hrat.Je to na zvazenie ,samozrejme momentalne uz ostanem pri litri ale je to zbytocne silne moto.vacsinou jazdim z coprakmi a endurakmi tak ze mne osobne bola ta 600 az az.este som mal jeden dvovod 600vka ma slaby spodok do 6000 to bolo slabe pri predbiehani.liter ma uz pri 4000 kopec vykonu.co pri mojom jazdeni 90 130 km/h je to priblizne v tychto otackach |
PETOrf nic v zlom ale ty si si asi netrafil moc motorku to nieje na jazdenie 50 90 130 |
PETOrf tak to si moc nezajazdis ked chodis na vyjazdi s coprami a endurami SS je na vyblaznenie a nie na jezdenie na predpisi....viem sa aj krotit podla predpisov ale povacsinou nie.. |
majlou: myslím, že je to individuálne, pokiaľ to tá motorka znesie, tak je na to stavaná |
Mne to tak vyhovuje.Tiez viem ist rychlo no nelaka ma to. Upravené 1 krát. Naposledy upravil PETOrf (14.02.2009 21:45) |
Majlou, podla tvojich prispevkov si kapo. Ta turistika ma fakt nelaka. Ak clovek chce ta sa da aj turistika na SS. Kazdy z vas ma z nejakeho hladiska pravdu! Ale asi hovorim za vsetkych ked poviem ze bez obeti niet radosti... SS nejazdim preto ze som nejaky pretekar ale preto ze sa mi pacia!!! Zivot bez moto si neviem predstavit! |
Majlou, videl so tie tvoje fotoalbumy. Podla mna si skor turista. Preco SS? |
Dakujem vsetkym za postehy, ale tuto diskusiu som začal kvoli vymene. Docital som sa ze nie R1 02 03. Ze vras kvoli striekacke? Ma niekto skusenosti? Kladne ci zaporne? Majlou? |
speede to o tej R1 som ti pisal ja osobne skusenosti nemam ale kamos v partii ju ma odislo mu to a riadne ho to cvici dal tam aj novu riadiacu jednotku a stale mu ani nechyti..a to som nepocul len o nom ked zistoval chybu u ostatnych majitelov..potom dvaja v parti mame ten o rok starsi model a stale bez problemov z motorickej stranky.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil doctor46 (16.02.2009 11:40) |
Nerd ma predbehol, jazdim uz par rokov na sportovych motorkach, ale na liter sa necitim, na co? V premavke ak si sebevrah vyuzijes na 50-60% na okruhu ak si uz macher na 80%. Na okruhu je to inac pekne vidno ze liter je zbytocny (len pre par top jazdcov ma zmysel). Na litri musis davak sakra pozor na plyn kdezdo na 6ke mas v otackach vykonu kopec ale neni az tak brutalny aby ta nakopal a mozes sa plne sustredit na techniku jazdy a idealnu stopu. Potom uz fakt liter na "turistiku" kvoli krutaku, ale to uz je kopec vhodnejsich moto. Len moj nazor. |
matox ja som si kvoli turistike kupil gsxr 1000 k1.uz sa tesim jak budem po 400 km nadavat. |
Ja som si kupil vysokootackovu masinu na to aby som ju tocil a netahal na trojke cez cele mesto. Podla mna ma 6-kilo ovela lepsi podvozok ako liter a takisto si nemusim strazit plyn v zakrutach. Jazdim aj turistiku a neni to nic nemozne. Ja som si ale R6 kupil koli vyzoru, treba skusit co viac sadne do ruky.. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 38318 | Včera: 207988