Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

Problem SV 650 S r.v.2000 - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuProblem SV 650 S r.v.2000 - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Problém, Elektrika.

03.02.2009 20:12

Problem SV 650 S r.v.2000

Velo
 Kávičkár 

Ikona

Zdravim vas. Potreboval by som od vas pomoc.Mam SV 650 S a koncom sezony mi haprovala batreka. Dal som ju na nabijacku a rano, ze ju nahodim. Motorka nastartovala a po urcitom case zacalo cukat nejake rele.(dal som baterku na silne baijane co bola chyba :-~ -asi bola KO).Potom som ju vypol a znova startujem -zasa pocas chodu cukala.(az sa vybila).Mne to nedalo napojil som z auta kable a sup ho na baterku. DRAPLA chvilu som ju podrzal a pridal. - skapala a uz nesla ani cez kable.Dnes som kupil novu baterku. A moto neche drapnut. Vsetky poistky v poriadku, moto pekne toci, vsetky kontrolky v poriadku ale NIC.
Kto ma SV po zapnuti klucu pocujete ako taha cerpadlo???Uz som si neni isty :'(
Ak ma niekto elektro manual prosim HELFNITE.

Vdaka

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Velo (03.02.2009 20:27)


03.02.2009 20:20

Re: Problem SV 650 S r.v.2000

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

problem moze byt vo sviecke, v zanesenom karburatore, vo vode v benzine, v privodnom kabli atd atd

myslim ze palivove cerpadlo zretelne pocut len u SV ktore maju striekacku a tvoja SV je urcite karburator


03.02.2009 20:23

Re: Problem SV 650 S r.v.2000

Velo
 Kávičkár 

Ikona

Musim to rozobrat a pozret ci dava iskru...Vylucovaciu metodu treba zahajit.Motorka chytala na brnk.. :-(((


03.02.2009 20:33

Re: Problem SV 650 S r.v.2000

majlou
 Jogurťák 

Velo elektro manual je zde...len si musis najst konkretny model...stiahnut a jedééééééééššš [dobre]


www.manualz.info/


03.02.2009 20:37

Re: Problem SV 650 S r.v.2000

Velo
 Kávičkár 

Ikona

dik uz som nasiel aj elektrosechemu :-)

bolty.net/wp-content/uploads/2008/06/sv650_color_wiring...


04.02.2009 2:00

Re: Problem SV 650 S r.v.2000

Motorado
 Bahniak 

Ikona

chybu mas vo svieckach...nepanikar...daj tam nove najlepsie sviecky BOSCH UR2CC a svety pokoj, tym ze si ju tak namahal stou baterkou a robil pokusi zo syticom si odpalil sviecky, urcite tam mas NGK CR9E alebo NGK CR9 ..rovno ich zahod do kosa a daj tam tie od bosu, zaloz tu novu bateriu ktoru este pred tym nabijes originalnou nabijackou pre bezobsluzne baterie (gelove) a motorka ti chiti na brnk :-O [dobre]


04.02.2009 7:29

Re: Problem SV 650 S r.v.2000

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

motorado, sviecky su len jedna z moznosti (aj ked pravdepodobna) ale nerozumiem preco mu silou mocou tlacis bosch, ved NGK su kvalitka


04.02.2009 7:39

Re: Problem SV 650 S r.v.2000

Velo
 Kávičkár 

Ikona

Vcera sme s kamosom dumali podla schemy.Ako som vtedy pridal, tak mi odpalilo ziarovku neutralu :-~ . Je pravdepodobnost ze si to odniesol regulator napatia. :'( .
Dnes pozrem tie sviecky a premerame regulator...


04.02.2009 20:36

Re: Problem SV 650 S r.v.2000

Motorado
 Bahniak 

Ikona

Raptor, ano to mas pravdu NGK su kvalitne ale moje skusenosti hovoria o opaku, NGK je velmi slaba sviecka v tom ze ked nahodou sa ti stane to ze ti motorku preplavi alebo ze motor ti bezi na bohatu zmes alebo nedajboh startujes studenu motorku v tomto obdobi a baterka je slabsia a motorka ti nechce chitit, tak tieto zakladne sviecky od NGK to proste neznesu a je po nich, uz to mam rokmi overene, kdesto ked mas motor nastaveni spravne tak vtedy ti budu drzat az do skonania...preto radim BOSCH , SPLITE FIRE alebo DENSO...bosch je velmi vdacna sviecka a naozaj vela znesie...nevravim ze je to top ale moje skusenosti su taketo, robim stym kazdi den tak som si toto dovoll napisat, dufam ze tu nevznikne zase nejaka brutalna hadka koli somarine. :-D


04.02.2009 20:51

Re: Problem SV 650 S r.v.2000

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

motorado nuz ja som daval NGK do vsetkych motoriek v ktorych som kedy menil sviecky (cestne endura) a nikdy som nemal najmensi problem (mozno aj preto ze menim sviecky podla toho ako je napisane v servisnej knizke a nie az ked mi skapu)

tiez nemam zaujem aby sa tu s toho stal flamewar ale moj nazor je ze NGK nie je o nic horsia ako tebou spomenute znacky.. samozrejme treba rozlisovat aku radu si si tam nasrofoval...

ja premyslam o split fire alebo o trojohniskovych brisk do mojho trachtora.. aby bolo jasne necakam od toho ziadne zvysenie vykonu... ide mi skor o pocit ze som mojej laske dal nieco lepsie ako je standard

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (04.02.2009 20:53)


04.02.2009 21:29

Re: Problem SV 650 S r.v.2000

MalyMirec
 Kávičkár 

Ikona

Motorado tak odporucas Boshku? Skusim. Ved mam SV odteba :-)))


05.02.2009 9:14

Re: Problem SV 650 S r.v.2000

TomasVFR
 Kávičkár 

Ikona

velo ked si to startoval s autobaterku neprcol si tie kable plus na minus?


05.02.2009 9:38

Re: Problem SV 650 S r.v.2000

barlac
 Jogurťák 

ngk- je super sviecka ako kvalitou aj cenou.tie stare vypal a myslim ,ze este nieco na nich pojazdi,ak nemaju neviem kolko km za sebou.


05.02.2009 15:19

Re: Problem SV 650 S r.v.2000

Velo
 Kávičkár 

Ikona

TomasVFR : hahaha caba neblazni


05.02.2009 20:43

Re: Problem SV 650 S r.v.2000

Motorado
 Bahniak 

Ikona

barlac:trochu som nepochopil ako chces sviecku vypalit ci co? skus napisat postup ako sa to robi , lebo takto si to nejak neviem vysvetlit, to co si napisal. :-D [dobre]


05.02.2009 21:08

Re: Problem SV 650 S r.v.2000

1milanesku69
 Čoprák 

Ikona

Podla mna si odjebal pripojením a zaštartovaním s tou autobatériou štartovacie relé.....ked som tak pozrel na tu schému ta to prvé by mohlo odísť. Sviečky, voda v karb. a podobné veci ani nepozeraj....strata času....ved tebe mašina naskočila.....inak nezávidím ti....hodnezdaru..


05.02.2009 21:19

Re: Problem SV 650 S r.v.2000

1milanesku69
 Čoprák 

Ikona

Ešte ma tak napadlo ked si vravel že ti niečo cukalo tak to mohlo byť to štartovacie relé ktoré sa oprskalo( opálilo) a nejde už jednoducho zopnúť....podla mna..... 8-)


06.02.2009 7:36

Re: Problem SV 650 S r.v.2000

Velo
 Kávičkár 

Ikona

Rele je dobre, regulator tak isto......


06.02.2009 20:54

Re: Problem SV 650 S r.v.2000

Velo
 Kávičkár 

Ikona

Pozeral som na to a nedava iskru.mam aj nove sviecky...co to moze byt?


16.03.2009 12:35

Re: Problem SV 650 S r.v.2000

74jano
 Kávičkár 

Ikona

Nehnevaj sa ale ty si to vsetko posral s tou auto baterkou.Vsak tam je take zatazenie v ampéroch z auto baterky(Najmensia autobaterka ma cca 40 Ah-motorka od 8 do 12Ah) ze ti tam na 100% volaco odpalilo.A to cukanie co si tam mal na zaciatku bo sposobene tym ze tvoja stara baterka uz nebola OK a zle drzala prud alebo to spravil len nejaky chybny kontakt.
Vela zdaru a ked mozem poradit tak na autobaterku uz viac moto nestartuj. :-D


16.03.2009 12:39

Re: Problem SV 650 S r.v.2000

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

74jano startoval som uz par motoriek cez autobaterku a nikdy nebol ziaden problem.. samozrejme nesmie to ist na priamo ale kable prilozit na staru baterku v motorke

velo fajky si cekol ci su dobre?


16.03.2009 12:39

Re: Problem SV 650 S r.v.2000

74jano
 Kávičkár 

Ikona

bezne moto po zime strajkuju ale je to vo vacsine chyba len v zaoxidovanych kabloch.Mam kamarata co rozobral koli tomu cely motor a chyba bola len v kablikoch.(ale to tak na okraj) [dobre]


16.03.2009 12:45

Re: Problem SV 650 S r.v.2000

TomasVFR
 Kávičkár 

Ikona

sak starter cucne len tolko stavy kolko potrebuje


16.03.2009 12:48

Re: Problem SV 650 S r.v.2000

misobiker
 Edvenčr 

Ikona

možno trepnem ale kontroloval si aj cievky? ci ich neodpalilo....
S tymi NGK, no ja som vzdy mal NGK sviecky a nikdy s nimi nebol problem, tak ako pise raptor. staci ked ich pravidelne menis, ja tak raz za rok. nemusis kupovat specialne, staci ked ich vcas vymenis. ja mam predpisane CR8EK a denso az ako druhu volbu. tento rok som kupil iridiove NGK a je to fasa, štart vyborny aj jazda. nie ze by to malo vyssi vykon ale motorka ide hladšie :-)

s tym startovanim autobateriou, tak to sme uz robili tiez vela krat a nic sa nestalo

Upravené 1 krát. Naposledy upravil misobiker (16.03.2009 12:49)


16.03.2009 13:52

Re: Problem SV 650 S r.v.2000

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

presne ako pise misobiker, sviecky treba menit tak ako je predpisane a necakat kym ti to zacne zle startovat resp. prestane startovat


16.03.2009 14:00

Re: Problem SV 650 S r.v.2000

misobiker
 Edvenčr 

Ikona

jj tie klasicke píšu meniť po 12tkm, iridiove by mali vydržať dlhšie (vraj)


16.03.2009 19:36

Re: Problem SV 650 S r.v.2000

74jano
 Kávičkár 

Ikona

Ja som kecal s velmo dobrym elektrikarom a ten mi povedal ze urcite tam mohli tie ampere z autobaterky spravit nejaku neplechu.moze tam odfajcit hocjaku diodu v zapalovani a popripade aj cievku a potom uz moto ani nestekne.ale ked vy startujete moto na autobaterky normalne tak potom neviem.akurat potom tiez neviem naco sa robia baterky roznych kapacit v amperoch a preco ich vyrobcovia predpisuju pre dany model motocykla.
Ale ok. Velo ale pisal ze moto startovala na brnk.dojebali sa mu vsetky sviecky naraz??(vsak moto ti nastartuje aj na 3 valce alebo aj na 2)bude to sice zvuk strasny ale pojde.fajky by isli srat odrazu vsetky??? urcite nie!!!.
Velo ma nove sviecky a moto nejde-nedava iskru.nebudeme sa tu rozpisovat a hadzat si tu svoje myskienky.
Velo daj si to pozriet nejakemu odbornikovy a potom nam daj vediet kde bola chyba.
Ked ti mozem poradit vyhladaj ale fakt odbornika!!!!!! [dobre]
Moj nazor je ze tam volaco spalilo.


16.03.2009 20:05

Re: Problem SV 650 S r.v.2000

Truhliik
 Kávičkár 

Ikona

74jano Sv je dvojvalec do V a ten sa s jednym valcom neroztoci preto mohla prdnut sviecka alebo inducka alebo len kablik na jednom valci...

A k startovaniu ano vyrabaju rozne baterie rozne napatia ale ked to startujes cez staru baterku tak ta tie rozdieli vyrovnava...Baterka v moto dostava zabrat ale motorku nastartujes.
Ale uz som pocul ze pri tom odpalilo riadacu jednotku...Ale ci to je pravda to neviem...


17.03.2009 21:13

Re: Problem SV 650 S r.v.2000

chmelo
 Kávičkár 

Ikona

no ja nevim, ale ja startujem viecero moto cez zimu s napojenou autobaterkou priamo z auta a v motorke baterku nemam(je doma v teple) a zatial ziaden problem... sak starter si zoberie len kolko potrebuje. a vyhoda silnejsiej baterky je v tom, ze ju mozes viacej zatazit. takze s nou nastartujes "vacsi" motor. preto je v aute baterka s viace Ah a vacsim startovacim prudom... a na diesloch este vacsim. tot moja skusenost.

ale posrat sa mohlo kadeco...staci ak to pri pripajani baterky trochu zaiskrylo, pripadne si nemal vypntuty klucit pri pripajani baterky.


17.03.2009 21:46

Re: Problem SV 650 S r.v.2000

mirisko
 Kávičkár 

Ikona

74jano:
tie väcsie Ah u akumulatora ci uz na moto alebo na aute, vovec nie su na "skodu"...prave naopak, cim viac Ah tym lepsie...hlavne pri startovani-starter je najväcsim spotrebicom prudu (akumulatoru), to znamena, ze cim dlhsie startujes moto s akumulatorom s nizsou kapacitou (Ah) tym viac poklesne napätie akumul. ...tym mensie napätie je privadzane pri startovani na indukcne cievky-tym slabsia je iskra na svieckach...tym horsie ti nastartuje moto...(hlavne po dlhsom stati-napr.po zime...)
t.j. cim väcsia kapacita akumulatora(nudzovy start-prepojenie auto akumulatora pomocou kablov na moto...) tym väcsia pravdepodobnost, ze motorku nastartujes aj po dlhsom toceni startera ako obvykle...
nemylit si napätie akumulatora(6-12 Voltov) s kapacitou(u moto standartne 5Ah-az po 20Ah a viac...) u aut 40Ah a viac...
takze tomu super elektrikarovi odkaz, aby si "znovu"nastudoval minimalne Ohmov zakon, alebo nech sa na elektriku vykasle a skusi robit nieco ine... :-)))


17.03.2009 22:39

Re: Problem SV 650 S r.v.2000

ludiik
 Kávičkár 

truhliik: ...ver tomu ze sa roztoci aj s jedným valcom, ...a uplne v pohode...


18.03.2009 13:17

Re: Problem SV 650 S r.v.2000

Velo
 Kávičkár 

Ikona

Nazdar hosi.Po dlhom patrani a merani je diagnoza takato.ODPALENE DCI!!!!
Cipo bol velmi ochotny a prisiel na po pozret. Kompletne to premeral a povedal ze je to CDI.
Za par dni to priniesol oskusat uz opravene a masina drapla ako za starych cias na supu. :-)))
Dal mi na opravu zaruku a ja uz na Suzke beham... Tie
Upozornenie: Nenepajajte aku cez startovacie kable z autobaterky.(ja som si takto zarobil :-P )


18.03.2009 13:46

Re: Problem SV 650 S r.v.2000

Smoulo
 Turista 

Ikona

urcite si to neodpalil pripojenim autobaterky. jedine ze by si tam pripojil niaku 24Voltovu z V3S. ak dodrzis volty, ani vecia baterka ti nedostane do motorky vecsi prud (funguje tu totiz ohmou zakon.) Mohol si spravit chybu pri pripajani, napriklad zapnuty klucik, co pri pripajani druhej baterky mohlo sposobit iskrenie, ktore mohlo sposobit odpalenie. Ale ak som spravne cital, motorka ti vynechavala pred pripojenim autobaterie. To znamena ze CDI blblo uz pred tym. to ze nedrapla uz potom vobec, mohlo byt len postupne vyutenie uz prebiehajuceho problemu.


18.03.2009 13:55

Re: Problem SV 650 S r.v.2000

Smoulo
 Turista 

Ikona

Ja som mal podobny problem prisiel som k motorke, ktru pos pred tym asi hodinu normalne vypol, skusil som nastartovat a nic ani tuk.
Mne zhoreli kable, a som rad ze nie cela motorka, od uvolnenej svorkovnice spinacky.


18.03.2009 14:06

Re: Problem SV 650 S r.v.2000

Velo
 Kávičkár 

Ikona

Ziadna 24V baterka ale 12V .Sak skus na svojej masine zapojit kable nastartuj masinu, a na kabloch pridaj poriadne plyn....a cakaj na reakciu... :-O


18.03.2009 14:07

Re: Problem SV 650 S r.v.2000

Velo
 Kávičkár 

Ikona

sak iba vyskusaj ked funguje Ohmov zakon tak sa nemas coho bat :-D


18.03.2009 14:24

Re: Problem SV 650 S r.v.2000

Smoulo
 Turista 

Ikona

Skusal som to ako prvu vec ked mi nechcela nastartovat ta moja.
Zase tvoj nazor ti neberiem a nutit ta to robit nebudem, akurat viem, ze to nieje problem, ak to zapojis spravne (tym som nechcel povedat, ze si to zapojil zle).
podla tvojej teorie by musela prasknut ziarovka, ak ju pripojis na vecsiu baterku. a ona dokonca ani nebude viac svietit ak budu mat obe rovnake napetie, a budu mat dostatocnu kapacitu) . >:-)


18.03.2009 14:42

Re: Problem SV 650 S r.v.2000

Velo
 Kávičkár 

Ikona

Ok pak si na mna mozmo niekto spomenie ked to spravi ako ja...Potom ani sviecky pozerat nemusi :-)))


18.03.2009 15:40

Re: Problem SV 650 S r.v.2000

misobiker
 Edvenčr 

Ikona

no ale ja som to tiez robil tak uz vela krat, startovanie autobaterkou a nic sa neodpalilo. tiez si myslim ze ti to blblo uz predtym..


18.03.2009 15:49

Re: Problem SV 650 S r.v.2000

Morph
 Kávičkár 

Ikona

Cau Vlado, kukol som si tvoj profil a skoro mi spadla sanka :-D Ty mas SVcku??? Uz aj ja som s motorkami postupil, dame vyjazd? >:-) ps: keby si nevedel kto ti pise: Jaro z Grinavy... ;-)

edit: k teme- startoval som uz vela krat a vela typov motoriek s autobateriou a nikdy sa nic nestalo ;-) A dokonca moja autobateria ma 80 Ah...

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Morph (18.03.2009 15:55)


18.03.2009 15:51

Re: Problem SV 650 S r.v.2000

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

ak ma baterka vacsiu kapacitu je to len dobre, ide o to ze pri startovani je velky odber ktory pri nizsich kapacitach vedie k hlbokemu vybijaniu baterky co nie je dobre pre zivotnost, ak si napojil baterku z auta na baterku v motorke tak silne pochybujem ze prave to ti odpalilo CDI

na bmwgs.cz to velmi podrobne rozpisal Tomas Kocanda z ceskeho touratechu ale neviem uz najst ten jeho prispevok


18.03.2009 16:19

Re: Problem SV 650 S r.v.2000

master
 Edvenčr 

Ikona

urcite to nebolo tou autobaterkou pokial dodrzis tych 12 V.Velkost odoberaneho prudu sa ti prisposobuje podla velkosti zatazenia takze cim viac Ah tym lepsie pre teba.

74jano ten tvoj velmo dobry elektrikar asi nebude vediet ani ohmov zakon ;-)


18.03.2009 19:22

Re: Problem SV 650 S r.v.2000

Velo
 Kávičkár 

Ikona

Nazdar Jaro Morph jo to som bol ja na tej ciernej co ta zdravil..... jasne dame vyjazd masina uz slape :-) :-)))


18.03.2009 20:25

Re: Problem SV 650 S r.v.2000

ikcipo
 Bahniak 

Ikona

Osobne som to CDI Velovi robil. Bolo odpálené vyšším napätím na vstupe CDI. Spôsobili to zrejme vysokonapäťové špičky pri štartovaní po kábloch z autobatérie a prvopočiatočný prúdový nárast pri zvýšení napätia. V žiadnom prípade nebolo CDI predtým, ako pripojil autobatériu na napájanie motorky poškodené ani "predtým neblblo". Osobne nedoporučujem štartovať motorku z externej autobatérie alebo iného napájacieho zdroja. 8-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil ikcipo (18.03.2009 20:25)


19.03.2009 11:42

Re: Problem SV 650 S r.v.2000

salli
 Turista 

ikcipo-neviem ci som dobre pochopil ale ked napriklad startujem v zime auto a nejde naskocit tak napojim sa na susedove samozrejme nastartovane auto .akoze tak sa to nema robit??potom taketo startovanie sice nieje spravne ale ved na sidlisku mnoho aut takto staruje a nic neodislo v elektrike


19.03.2009 15:14

Re: Problem SV 650 S r.v.2000

Morph
 Kávičkár 

Ikona

"Spôsobili to zrejme vysokonapäťové špičky"- baterka ma 12V, viac z nej nedostanes...(teda dostanes, ale nasobicky napetia tu spominat nebudem)..podla mna bolo posahane cdi, a pridanim baterie s velkou kapacitou a dostatocnym vykonom odpalilo cdi...Proste ked je elektrika v poriadku, kludne sa moze startovat s autobateriou, ked je nejaky problem,napr. mikroskrat, silny prud z autobaterky odpali co sa da...


19.03.2009 15:33

Re: Problem SV 650 S r.v.2000

master
 Edvenčr 

Ikona

ikcipo:pokial viem tak vysokonapatova cast je od indukcnej cievky po sviecku koli iskre.Neviem presne kolko ide do CDI ale viac ako 60V to nebude.Ked som meral cievku na XT davala cca 60 V.Skor by som povedal ze to bude prudovym narastom,zrejme bol niekde zly kontakt a vtedy ti moze odpalit CDI aj motobateria.Ved tie sa tiez robia od 4Ah do cca 10Ah a nic sa nedeje ked mas original 4Ah a vymenis za 10Ah.A co sa tyka externych napajacich zdrojov tak s tym neni ziadny problem bezne sa tym startuju motorky aj auta v servisoch.


19.03.2009 15:46

Re: Problem SV 650 S r.v.2000

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

opicki ty musis byt silny odbornik ked vies ze "V žiadnom prípade nebolo CDI predtým, ako pripojil autobatériu na napájanie motorky poškodené"

ja by som sa ta len chcel spytat ze na zaklade coho to vies?
za odpoved dakujem

p.s. opat dodavam ze uz som nastartoval XY motoriek cez kable z auta a ani u jednej sa nikdy nic neodpalilo


19.03.2009 16:32

Re: Problem SV 650 S r.v.2000

JayKey
 Jogurťák 

Ikona

Napada ma len jediny sposob preco sa to mohlo odpalit a to tym, ze si tu autobateriu odpojil ked motorka bezala. Stara alebo znicena baterka ma velky vnutorny odpor. Po nastartovani s autobateriou bol regler nastaveny na nejaku zataz a po odpojeni autobaterky si tu zataz odpojil, napatie na kratku chvilu vyletelo a odpalilo CDI. Ako keby si za normalneho stavu odpojil za behu motora baterku. Cize startovat cez kable ano pokial nieje v motorke uplne vymlatena baterka.
PS tvoje SVcko ma palivove cerpadlo pohanane tlakom z klukovky takze neni pocut. :-)


19.03.2009 18:40

Re: Problem SV 650 S r.v.2000

Patrik
 Turista 

Ikona

raptor zase mudrujes ? >:-) podla mna sa stalo to ze sa pokazila :-~ v kazdom pripade ked viem ze mam v pecku baterku tak treba motorku zatazovat nabijackou a podobnym zapojeniami ;-)


22.03.2009 14:49

Re: Problem SV 650 S r.v.2000

74jano
 Kávičkár 

Ikona

master tak ten elektrikar je PAN elektrikar ( rad by som ta s nim zoznamil aby ste mohli troska pokecat o elektrtike) akurat ze ja to tu neviem doslovne odprezantovat tak ako mi to povedal on(nie som elektrikar)a myslim ze ohmovmu zakonu rozumie viac ako dobre.
ikcipo sa tomu pravdepodobne páni asi troska rozumie a preto som odkazoval aby si to dal Velo pozriet takemu co sa do toho rozumie.Ked mu masina prestane davat iskru tak to nebude svieckou a hlavne ked mu predtym masina startovala na brnk.
No ale problem sa vyriesil a vyjadril sa k tomu kompetentný clovek ktory to sam opravil a ktory sa tomu rozumie !
Majte sa fajn a vela kiláčov bez nehody


23.03.2009 15:11

Re: Problem SV 650 S r.v.2000

Velo
 Kávičkár 

Ikona

Dik :-)))


23.03.2009 15:19

Re: Problem SV 650 S r.v.2000

misobiker
 Edvenčr 

Ikona

hlavne ze to mas spravene. nove CDI alebo ste reparovali to stare?


23.03.2009 21:58

Re: Problem SV 650 S r.v.2000

ikcipo
 Bahniak 

Ikona

Opravovalo sa pôvodné.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 82159 | Včera: 222832