Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Chcel by som sa spytat ci je normalne aby na mojej moto bol takto zuzeny difuzor.(Davam viacej fotiek aby to bolo jasne vidiet, kliknite pre zvecsenie) Upravené 1 krát. Naposledy upravil Radoslav (28.05.2006 11:21) |
zas ma niaky ,, neznamy ,, k***t vymazal. K**va vy mate nieka komplexy a tu si ich riesite alebo co??? sak to neni nirmalne- sa vy**bem na cely motoride.sk Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (29.05.2006 8:48) |
No ja sa veru tiez nedivim "neznamemu pachatelovi" ze ta zmazal |
Podla mna to mas v poriadku. Difuzor je preto difuzor lebo sa jedna o zuzenu cast trubice kvoli vzniku podtlaku. Inak by ti prud vzduchu netahal palivo z hlavnej trysky, ta ma byt umiestnena v najmensom priereze. Na niektorych karburatoroch to z vonka nieje vidiet lebo nie vzdy vonkajsia stena kopiruje vnutornu. Ja mam taky ktory je z vonka valcovity aj napriek tomu ze je vnutry zuzeny, v mieste difuzora ma preto hrubsiu stenu. |
Vyzerá to tak, že číňania si len zjednodušili výrobu. Na väčšine karburátorov je tá zúženina |
jarro má pravdu . Najmenší prierez v celom sacom trakte MUSÍ byť práve na šupátku karbíka. A práve tento priemer sa udáva ako priemer karbíka. |
Aha tak potom je to ok. Rozmyslal som totiz ze pokial by bol difuzor moc maly vzhladom na objem motora tak by som tam dal iny karburator z ineho stroja ako napr. z MZ ako spomenul zeleno. Ono ten motor je stary typ motoru od hondy a myslim ze by sa z neho dalo vytrieskat viacej ako 8 kw pri 8000 ot ako udava vyrobca. Podla typoveho oznacenia by to mal byt OHC motor s vykonom 9,5 kw pri 9500 ale az tak vysoko netoci tak si myslim ze je nekde priskrteny alebo typove oznacenie vyrite na motore je chybne a je to klasicke OHV (coz sa mi zda pravdepodobnejsie aj podla vzhladu hlavy valca). |
Motor budes mat urcite OHC len s tym ze v hlave je iba jeden vackovy hriadel a ventili su ovladane dvojramennymi vahadlami, preto sa veko hlavy podoba na veko z OHV. Japonci robili motory OHV ktore tocili 10 tisic ale uz davno dostali rozum a pouzivaju OHC kvoli otackam a servisnym intervalom. |
sorry,nie je to honda CM125? a karbec KHE28 Keihin? ak ano mato byt tak ako to mas... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 75549 | Včera: 167744