Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zdravim, |
www.bikez.com/motorcycles/kawasaki_kx_500_1987.php |
Mne celkom uplne bude stacit, ked mi prezradis naco Ti tato informacia bude... Myslis ze s viac konmi sa lepsie jazdi, ze bude z Teba lepsi pilot, rychlejsi? |
a mozno to chcel len pre informaciu, on nič nehovoril o vaľa koňoch |
No ma tolko koni kolo len chces. |
Skus KX 250 ked chces ostry 2T |
No ma tolko koni kolo len chces. |
inak myslim si ze ani na ostrych 250 bezny hobbyci nevyuziju potencial motorecky |
čo som našiel v katalógu Kawasaki KX 500 1999 má výkon 64,5 k pri 7000 ot. a 68N.m. pri 6000ot. |
Zaujimave....CR bez privery ma lepsie parametre nez KX s priverou... |
2T 250 cross sa da využiť nehovorim ze stale na trati ale najdu sa vzdy momenty kedy dam na par sekund plny to stači lebo druhu polku drahy musim dobrzdovať stylom zadna šmyk... predna uz citim ako mi ho ide bloknuť ale da sa stači nieake dlhši usek ono nepotrebuje dlhu drhau na zrychlene ale na zabrzdenie iba toto je zaklad dobrzdiť |
PegasBoy : |
je to v tom ze z davnejsich jazd si pametam iba tie fakt najvecsie hranične situacie, pady, srandy...extremy atd.... na to vsedne zabudnem napr.. tym to je ze na kazdej jazde som zažil vzdy dačo nove načo nezabudnem.... čo jazda tak to by som vedel rozpravať a teraz ako pisem ten prispevok sa my vybavuju spomienky... normalne by stalo za to napisať po kazdej jazde... kde som bol čo sa prihodilo atd... teraz som si spomenul na jednu cestnu prihodu kedze ich nebiva vela tak bola fakt dobra |
Pegasboy: Pocuj ty nechces byt spisovatelom uzivil by si sa |
Dakedy basnici hľadali inšpiráciu v ženách a podobne ale ako vidím nastane asi nový trend opis motokrosovej mašiny a všetko čo k tomu patrí prach,blato,pády,zajebaný od hlavy až po päty....bože to je romantika |
Pegas skús napísať dajakú knihu o tvojích zažitkoch s moto rád si ju prečítam |
Zdravim, |
No, jó, to víš...XT-cko ma automaticky dekompresor...tam ani nevies aky objem prekopavas... |
tieto pol litre pokial mas dobry motor tak sa velmo tazko startuju.hlavne za studena to musis fakt vedet ale sak to sa naucis chce to len trochu skusenosti. |
noo,mne to trvalo asi dve jazdy dokym som prisiel na to ako na nu a potom to uz slo.je to super masinka |
Zdravim, zatial dik za rady. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vlado8818 (07.01.2007 20:34) |
Zdravim.Vlado ja mam tiez taku motorku ako ty a predzapal sa najlepsie steluje stroboskopom.Ja mam aj manual od tej motorky a je tam uplne vsetko.Keby si nieco potreboval tak daj vediet.Ja by som zas potreboval vediet kolko ma zavitou indukcna cievka.Uz skoro pol roka stojim a nemam peniaze na nove zapalovanie lebo to je strasne moc drahe.A startovat to ma tak tazko.Keby to aspon malo ten pomocny dekompresor.No couz.Treba sa naucit dobre do toho kopnut ale potom ta jazda stoji zato.Smrt v ociach |
S tym zapalovanim...Ak si to chces nastavit doma, bez stroboskopu tak natoc zapalovanie na doraz tak aby davalo iskru co najneskor, to je na hornej uvrati, niekedy az za...Vtedy je najmensia sanca ze ti zlomi nohu v dosledku nespravneho nastavenie. Skus startovat..masinu nehaj na stojane, vylez na nu, pomaly pretacaj s nakopavackou a ked ucitis ze presla kompresia (piest tesne za hornou uvratou) tak na to skoc. Nekop len nohou ale vyuzi vahu celeho tela. Samozrejmost je za mas obute cizmy...Ak nechyti, pootoc zapalovanie malinko naspat (proti zmyslu otacania motora) Opakuj startovanie. Ak chyti pockaj nech sa zohreje a skus ju prebehnut. Podla tahu motora dolad nastavenie predzapalu. Neprezen to ako ja ze sa mi po nastartovani tocil motor dozadu...co som zistil az po zaradeni jednotky a brutalneho rozbehu opacnym smerom...(ale tam som to prehnal aj s kompresnym pomerom) |
SA my zda ze je vzorec na vypočet indukčnosti cievky.. sa mi zda ze sme na elktronike ratali indukčnosť a urcite sa to da odvodiť zo vzorca EL. parametre zmeraš dosadiš a malo by byť... cakaj idem oprašiť moje otrhane, pomalovane zošity z SOU |
moj postup ked som skusal cr 500 roztlacat stacil ked presiel piest kompresiu a nechal som ho v tej polohe roztlacil co to dalo a sup vyskok a hned aj zaradenie dvojky bez spojky nech je to co najrychlejsie,roztlacil som sa aj sam v poho len mi trebalo nejkaky briezok, |
no do riti chyba my zošit ZAKLADY ELEKTROTECHNIKY prvy ročnik tam to bolo ... rezistory, kondenzatory, cievky cely prvy ročnik ohmov zakon jaj kirohove zakony ci boha az my mraz my beha po chrbte |
Asi tam máš skorí predzápal a preto si to nastav inak ti bude stále kopať . To na čom držia cievky zapaľovania je uchytené na 2 alebo 3 šróboch . Trošku ich povoľ a potom by sa s nimi malo dať pootočiť . Tým pootáčaním si nastavuješ predzápal . Ak pootočíš cievky v smere otáčania zapaľovania mal by si ubrať predzápal a tým by ti to malo prestať kopať , prípadne zmenšiť silu kopania nakopávačky . |
Zdravim |
Myslis tuto? Tusim uz nema ani svetlo a zadne stupacky... |
Tu je EL. schema na KX 500 r.v.93 .....216.37.204.206/Mcmart/Kawasaki_OEM/KawasakiDB.asp... |
Diki PgasBoy. |
Vlado--bratranko...neze sa zabijes....drzim palce WRS TEAMU |
Nazdar, |
Krosy su motorky pre ludi co maju technicke zrucnosti. Ak ich nemas, daj to do servisu, lebo uz vidim ako nas tu budes celu zimu otravovat 20 temami o oprave KX... |
Kto mi vie poslat schemu predzapalu na Jawu 250????????? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 161674 | Včera: 121254