Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
caute |
Sa mi niečo marí,že tvoja ČZ má na vrchu prevodovky hliníkový deklík.ČZ 380 to určite mala.S jednoduchším nazretím do prevodovky som sa zatiaľ ešte nestretol,bez polenia motora |
Nazdar. Tak ako pise IRON, da sa na to pozriet cez ten kryt (nie je to bohvieco ale lepsie ako drotom do oka). Treba si vsimnut ci nie su strhane hrany na spoluzapadajucich kolieskach (tie bocne zuby). Skus ak sa bude dat cez ten otvor hore tiez pri zaradenej rychlosti pohybat s trojkovymi kolieskami v smere osi hriadela (tak ako do seba zapadaju) - zistis ci nie je v radiacom mechanizme vôla. Urcite je aj na tej tvojej aretacny kolik. treba nejaky manual stiahnut aby si v tom mal jasnejsie a mozno problem vyriesis aj bez rozoberania motora. |
Pravdepodobne budeš mať ohnutú vidlicu. Ja som to mal na Jawke aj na MZ. |
To by aj mna zaujimalo a ak ju nechces rovno mi ju predaj |
moze to byt tu vidlicu ...na JAWKACH a MZtach odchadzaju dost casto |
bola to tycka:D co drzi vydlicky, ta sruba co ju mala pridrziavat bola kratka a tycka sa vysunula von, uz je to ok:D |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 87087 | Včera: 233029