Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
je taky co sedlal oba?dajake plusy a minusy ak sa to da tak zhrnut |
diversion má kardan veľké plus pri cestovnom stroji |
Na XJ 900 som jazdil ale staršej , TDM 1 a 2 tiež .XJ má + kardan a úsporný štvorválec z dobrým ťahom i veľkú kapotáž.Mínusom je hmotnosť 239kg a vzduchom chladený motor .TDM je vodník je hravejšia a ľahšia 198kg z pekným zvukom , pohodlná aj na rozbitých cestách pri soft nastavení .Proti XJ na nej viac fúka a treba sa starať o reťaz.Obe majú dobré motory , odjazdia v pohode 200 tisíc km |
jazdím TDM najnovší model. Spokojnosť vysoká. Dobrý motor, podvozok, brzdy. Vyšší jazdci si zvyknú meniť predný štít kvôli menšej ochrane oproti sériovému. Spotreba vynikajúca=dlhý dojazd. Podla mňa skvelá volba kto hĺadá všestrannú mašinu. |
Pre mňa je veľkým plusom vodou chladený motor. |
no neviem |
XJ 600 je pre začínajúceho motorkára vynikajúca voľba. Nízka spotreba, nenáročná údržba, plynulý záťah motora odspodu, priaznivá váha, atď. |
moc zere? rozdiel medzi 600-900 je 0,8l, mam doma obidve... |
felika mas pravdu pre začinajuceho jazdca je 600xj ako stvorena mal som este začiatkom roka niska spotreba lahka nenaročna na udržbu bes problemov menil sim iba sviečky a raz som dal nastavit karbiky žiaden velky problem nenastal 900 je tažka a na bežne jazdenie praca alebo škola sa mi zda nemotorna 900xj sa rovna dlkšie tury ok moj nazor |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 1266 | Včera: 169999