Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zdravim pani! No jak zacat scel by sem kupit nejaku motrku-enduro na pohodove jazdeni v terene a lubi sa mi Yamaha XT 600 a Suzuki DR 600. XTcko maju kamarati to celkom poznam ale ti su dost drahee tak sa scem opitat na to DRko ci to je podobnee alebo je to v niecom lepsi jak XTcko alebo je to nejky chrap ked to je o hodne lacnejsi. Diki za vase nazory |
Tak ja som mal ten istý problém čo ty a na koniec som si kúpil XTčko. Preto lebo sa mi viac páčila.Ale suzuki tiež neni zlá.Dokonca je sílnejšia ako to XTčko .DRka má 45kw a XTčka má 34kw.Pohodlné sa mi jazdilo aj na DRke,ale aj tak som sa rozhodol pre XTčku a som snou velmi spokojný a super sa mi na nej jazdí.Ale ak chceš tak si kúp aj tú DRku tá je tiež pohodlná a tiež sa na nej super jazdí.Podla mna vôbec nebudeš banovať ak si kúpiš DRku alebo XTčko.Záleži to len na tebe. Obe sú velmi dobré stroje až na to,že majú takú malú nevýhodu,že sú ťažké. |
Akurat predavam TTcko, nie je to sice XT ani DR, ale je to tip-top motorka |
Ja som bol vlastnikom DR-ky. Bol som snou spokojny. Motor vydrzi vela a hlavne ma lepsiu kontrolu oleja ako XT. Z XT nemam skusenosti ale nekupuj teneree ma to zbytocne velku nadrz a je tazka. Inak na pohodove jazdenie v lahkom terene uplne postacuje este zalezi ze v akom stave kupis ale tam ti staci iba menit olej ak sa onu staras. |
HeLL: diki za ponuku ale mne upne postaci bez papiru ja to scem len na take pohodove jaseni na roli |
A ked vypravate ze DRka su skoro take iste dokonca aj silnejsi preco stoja ohodne menej??? |
vladop: nemyslim si ,ze kontrola oleja je na XTcke nejaky velky problem...hovoris,jak keby to bola motorka bez kolies |
podla mna je aj dr aj xt dobra ale dr maz tachsiu ako xt.....a co sa tyka toho oleja to si nevsimaj to je blbost.....xt mas lachsie hlavne do lesa....ale ked chces les....tak kukni.tt ako pise heLL... |
ak sa mozem spitat ako je to zo spotrebou na stovku pri tych DR a XT -kach ak je taky rozdiel vo vykone (priemer) Upravené 1 krát. Naposledy upravil hardtrack (05.11.2008 0:28) |
dr ma tak max. 45 koni jak xt cko... ja by som radsej isiel do xt cka. perfektne pruzenie ani nie velmo vysoka. dost dobra vaha. dr ka je tazka dost.to je jedno co kupis len aby to bolo v dobrom stave obidve pojdu naveky |
Keď chceš 20 ročnú motorku nech je po GO.Nesmie hrkotať a dymyť DRkári sa na mňa asi naserú ale na DR musíš každých 6000km rozoberať motor a kontrolovať či došpanovať reťaz vyvažovacích hriadelí + stáva sa že z nedostatočného mazania sa vydrie vačková hriadeľ U ojazdených jednoválcov sa zvykne opotrebiť aj 5. prevod v prevodovke. |
Pre porovnanie DR 600 ma 161 kg - XT 600 154kg takze ziadny zasadny rozdiel vo vahe tam nie je tak ako niektori tvrdili, asi mali chlapci na mysli DR 650 ta ma s naplnami okolo 180kg. A co sa tyka toho rozoberania motora po 6000km....je pravdou ze je potrebne nastavovat retaz na vyvazovacich hriadelov, len neviem ci je spravna definicia "rozoberat motor", ked je potrebne odmontovat pravy kryt motora... S tym GO mozem len suhlasit, lebo medzi tymito dvoma motorkami uz by som nehladal rozdiel v jazdnych vlastnostiach ale skor by som sa pozrel na technicky stav toho ktoreho kusu a podla toho vybral aj ked objektivne treba priznat ze niektore nove diely na DR 600 uz mozu byt problem, no neviem ako je to s XT. A dalsia vec, ktora moze zavazit, ND na suzuki su lacnejsie ako v yamahe... |
Citron dobre hutoriš .XT vyrába ten motor 22 rokov takže broblém zo súčiastkami nebude a je lacné ,aj súčiastky |
marek750: Kedy jak še mi zadari No motor na DT 125 sa tiez vyraba nejaky ten rok, zohnat sice problem nie je ziadnu suciastku, ale len tak pre priklad gufero na vodnu pumpu stoji 650sk. Uz sme toho kupovali dost na yamahu aj na suzuki a suzuki ako znacka co sa tyka nahradnych dielov je o dost lacnejsia. V suzuki chlapik bratovi hovoril, ked sme davali dokopy nasu 650-ku ze napr. nove piestne kruzky na DR 600 uz mozu byt problem, na 650-ku sa da zohnat este vsetko vraj... |
marek750 U ojazdených jednoválcov sa zvykne opotrebiť aj 5. prevod v prevodovke. |
Na DRkach tiez zvykli odchadzat niektorae stupne (odierali sa zuby), ja uz neviem presne ktore, ale boli 2. Ked citrona pekne poprosite, tak vam moze sfotit prevodovku, co sme vybrali z DRka, ked sme robili GO. Ale ta bola rozbita od kusku zeleza, ktory sa tam potuloval. |
Palčiatko jednoválec vibruje a na 5. sa jazdí najviac a najskôr sa opotrebuje.Hlavne u podtočeného motora "sekanie do reťaze" .Kamarát servisák robil starú Tenéru a toto mi povedal na staršie jednobuchy.Napr. u jogurtov najviac trpí 2.prevod , keď z vytočenej jednotky radíš dvojku. |
Isiel by som do XT a jedine s elektrickym starterom , niesom si isty ci ho maju vsetky XT |
Elektricky starter maju tusim od 92heho, Upravené 1 krát. Naposledy upravil texasan (11.11.2008 10:30) |
starter je pre babovky. |
pri prvotnom zniceny si nohy pri nakopavani a trochu cviku ide nakopnu xt600 ako keby som potlacil gombik na starteri, len na to treba cvik a trosku porozmyslat, aj ked je pravda ze pri cca 2-3 tyzdenom stati je to trosku horsie s nakopnutim |
zdravým páni ak si mám vybrať medzi Dr a XT jednoznačne XT alebo ešte pošetriť a kúpiť TT hovorí sa yamaha žiadna námaha. XT aj TT musíš dokázať natočiť aj rukou |
nechapem ako moze niekto povedat ze nakopnut 600vicu je problem .... ked je motorka v dobrom stave a ma automaticky dekompresor tak sa to kope ako 125 a musi chytit na supu ... |
DR650 ma manualny dekompresor a startuje v pohode, treba zvyknut. No rukou by som to asi nenastartoval. |
ja som v auguste vymenil dr 650rs bez startra za xt 600 zo startrom. na zuzanke som za dva roky nakrutil cca 9000km bez problemov. na xt-cku od leta cca 3000. pokial chces jazdit po lukach a lesoch a nie si vyssi ako 180cm, kup si xt. pokial ale planujes cestovat, to dr-ko je o dost pohodlnejsie. co sa tyka spolahlivosti asi 1:1 (hlavne kontrolovat olej v dr-ke, je ho tam malo a ked to zanedbas, tak na to doplatis ) |
tak kukam ze ty XTcka su oblubenejsi a tak ten starter to by nebyl taki problem uz sem zviknuty |
chalani XT a DR- kári mozem sa spitat aku mate spotrebu v l/100Km plis |
Na xt 600 2KF v max nasadeni 8l , v poho vykendovej jazdicke 4.5- 5l inak vsetko len teren. K teme: DR som nemal, ale XT je spolahliva , jedina vaznejsia porucha bola odpalena cievka v zapalku |
5-8 litrov? to je nejak moc ne? co maju kamosi XT tak rikaju ze max 5 litrov to zere |
ked si na tom tak ako hovoris tak jednoznacne XT.......abo dospor a kup TT |
5 litrov mozno zerie, ale nie v terene, kto si mysli, ze motorka moze mat rovnaku spotrebu na ceste a v terene je trochu mimo. Nejdem porovnavat, ale len tak pre zaujimavost DT 125 2takt vie zozrat aj 10litrov ak sa na nu tlaci, a crossove specialy na to budu este o dost horsie si myslim, ale to skusenosti nemam |
citron: no tak to je jasnee ze cesta a teren je upne neco ine na spotrebu kamos co mal DTcko tak mu papalo ale 7 pri normalnej jazde a ty XT 600vky to su 4takty to by nemoselo tolko zrat |
mal so xt rok 92 a bol so velmi spokojny,a zrala ako spominali chalani nad 5l v terene a co si snou vystrajal,a ktomu startovaniu ma som nakopavacku a nemal som starter a bola to 92 bola tam niejaka predpriprava...nakopavat isla v pohode nieje to o sile ale o mat niejaky sposob trochu sily a svich a us sepoce.ale ked dlksie postiji tak si uzijes a radim poriadnu obuv na nakopavanie tenicky to vydrzia ale len chvilu Upravené 1 krát. Naposledy upravil viper001 (17.11.2008 9:04) |
diki chalani teras som o kusok "mudrejsi" a usmerneni v kupe dalsej moto lebo kcem na rok nieco lepsie, teras mam spotrebu od 4L as 6L kludna jazda as 10L v plnom nasadeni. |
Aáááá este ku tomu startovaniu: |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 160582 | Včera: 121254