Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravim vas, |
acheron21Ja som nedavno kupoval af1,co sa oplati pozriet je privera(ked nefunguje dost vela penazi opravit)Kukni odpruzenie,ram,motor,aspon zvonka.Ja som mal to stastie ze som ju mal super stave len vznutra som ju nevidel a bol prasknuty obal valca .Ked ju kupis urcite ze odpoj olej a pridavaj ty k benzinu,zvikne sa to posrat a nuku olej...Inaac zaklady ci ti to neodide ked pustis kormidlo.kolesa kukni ci nie su volne a tak...Je to 2T takze cca 30 000 menit kruzky...Je to super stroj,len je to aprilia tazke zohnat ND je tazke...Ja teraz menim blok a nevedel som najst,tak kupujem z madarska z rozobrateho pegasa... |
ako bolo spominane- privera.. okolo 7400 otacok by si to mal pocut aj citit, ta moto musi dat z 130 ak ti da 100 je niekde problem.. za dalsie, ci nieje skrizeny ram, ci niesu vytecene teleskopy, ci nieje pomackany chladic.. ci je zapojeny ten oilmaster, potom take srandy ci netecie kohutik, napr mne sa podarilo utrhut z neho kablik- ten signalizuje ked ides na rezervu.. |
Super,diky za vsetky rady,a ak by este kohosi nieco napadlo tak piste. |
nechces radesj Apriliu Af1 125 Futuru za 41000Sk s tp a SPZ |
vsetko tak ako ti tu radili kolegovia.. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 249590 | Včera: 132435