Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Dobry den. |
mate dobre zapojene kontakty na cievke a kladivko neni zle v zapalovani viac info inak na www.sesa-moto.cz |
Co znamena "kladivko je zle" |
Skusal som vsetky polohy. Ale prevazne bolo prepnute uplne na pravo t.j. zapnute svetlo. |
skus dat prst do fajky a prekopnut vypinac ma byt v strede Upravené 1 krát. Naposledy upravil zego (03.10.2008 19:02) |
Toto som skusal. Sice prepinac nebol v strede ale v pravo. Sviecku som drzal za kov, no nic ma nekoplo. |
SERUS DAJ MI CISLO A CI PORADZIM NA STO PERO... ALE IBA ORANGE MA DOMA TELEFON S VECERNIM VOLANIM ZADARA ... |
Nazdar! Keďže si písal, že moto je v štádiu rozkladu môže byť teoreticky zoxidovaná aj fajka. Ale jednoznačne treba postupovať od fajky k inducke až skončíte pri zapaľovacej cievke, dakde už chybu nájdete. Veľa zdaru borci! |
Fajka je v poriadku. Skusim pozriet tu indukcnu cievku(ak spravne chapem tak to je ten valcek do ktoreho ide kabel s fajkou). |
z inducky odpoj ten hruby kabel, co ide k sviecke a ked uz si taky extremista, tak daj tam prst a nech to kamos skusi prekopnut. ak ani to nepomoze. Tak pozri ci pri pretacani motorom idu platiny (kladivka) v zaopalovani od seba, ked mas najvacsiu kompresiu. Tiez pozri ci nie su priliz zaoxidovane. Skus ich niecim roztiahnut od seba a poriadne jedno aj druhe oskriabat niecim ostrym. |
no to je pravda lebo dve cievky mas na svetla tie tensie a taka hrubsie navynuta je na zapalovanie takze svetla mozu ist truba moze trubyt lebo mas na to dve ine cievky ta tretia tu pozry potom kondik by mohol byt potom pozri ci mas dobre odkostrene kabliky na odtrhovom ramienku to zvykne robyt pi ..viny su tam take umele podlozky a fybrovky fajku si daj dole a tak skusaj iskru ak je prerazena nahodou len kabel opri o valec no a este by som pozrel ci niekde nemas kabel strihnuty ci ti nepreraza o kostru cize od zapalovanie az po svetlo no a dobre skontrolovat cievku nuz tak sup sa vozet |
ja by sm sa dobrovolne kopat nenechal, nie je to nic prijemne ... |
krilo: ved nemusi sam pchat svoj prst do fajky... staci povedat "kaamosovi" sem strc prst a tuto (o valec)sa chyt druhou rukou...aa, on sam uz kopne...intenzitu "iskry" uvidi na kaamosovi...nevies ako sa to robi??! |
alebo ak mas protivnu svokru ale to uz len ak si budes isty ze zapalko je OK |
Tak teda dnes som bol este poskusat tu motorku... Nejdem rozpisovat co som vsetko za tych 5 hodin robil ale prejdem rovno k problemu.... |
skús nasledovnú vec. Odpoj od indučky káble, čo tam idú z originál elektriky. Zo zapaľovania natiahni nový kábel od ramienka na indučku č. 1. Druhý z ič, číslo 15, zapoj na kostru. Ak máš cievky,indučku, kondík , a odtrh ramienka v poriadku, ( sviečka je samozrejmosť), musí dať iskru. |
Kable su v poriadku... Problem je v tom, ze sviecka hodi iskru iba vtedy, ked tie 2 cierne spojene kable rozpojim a nakopnem a v tom ich rychlo spajam a odpajam.. |
zapoj to tak jak napisal baho a ked ti to pojde potom si sprav podla schemy novu elektriku |
Toto som uz skusal, ze som vsetky kable odpojil a isiel iba jeden od ramienka do inducky a ta o kostru. Problem je v tom ze sviecka hodi iskru iba vtedy ked ten kabel od kladivka do cievky rozstrihnem a nekopavam a zaroven ho spajam a odpajam od seba. Tak ak tomu dobre chapem tak toto spajanie a rozpajanie obvodu by mali robit kladivka, nie? Ale tie som pozeral a behaju normalne od seba a spat. Myslim si ze problem moze byt bud v nejakom skrate pri kladivkach (takze kladivka sa mozu hybat kolko chcu ale obvod je stale spojeny), alebo v niejakej chybnej suciastke, ale neviem v ktorej, tak sa vas pytam ci neviete ktora nefunkcna suciastka by mohla mat toto za nasledok. |
mozno mas obvod stale rozpojeny, pozri sa ci nemas na kladivkach bordel nejaky. Najlepsie je ich vybrat vonku a pilnikom ich zbrusit, len si musis dat pozor, aby si ich zbrusil rovno, aby na seba dosadali co najvacsiou plochou, aby sa priliz neopalovali. No a zaroven skontroluj, to co ti pise 'zego', ci ch mas dobre odizolovane. Na tej skrutke, ktora drzi kladivka pokope musia byt take cervene (papierove, alebo gumene) podlozky, ktore zabezpecuju odizolovanie. |
Diki... skusim no az v piatok tam pojdem, tak potom napisem. |
bol by niekto taky dobry a poradil by mi s pinclom?? je tam taka vec ze volnobeh je paradny ale akonahle zaradim tak straca vykon a netaha.neviete preco???budem vdacny za radu |
JOINT:a mas uzemnenu inducku??(mas na inducke 3 kable .jeden ide do prepinaca a druhy do motora,treti na kostru)tak skus pozret ci ten treti ide vazne na kostru |
jawa 50: Buď máš zanesený výfuk - najpravdepodobnejšie, alebo znečistený karburátor a vzduchový filter. Ešte by to mohli byť guferá na kľuke, ale to by nešiel do otáčok ani na neutráli. |
jawa50 - na pincloch som virastal, a viem ze z inducky nemusis mat 3 kable. jeden ide zo zapalovania, druhy od vipinaca a kostru mas zapojenu tym ze je inducka primontovana o ram. podla mna ma na tom mustangu zle nastaveny predstih, to je cele. |
BAHO:a nemoze to byt piestnymi kruzkami???zeby boli pridrete?? |
ZDENIKE:ja mam spravene tak ze mam tri kable a jeden ide na kostru |
Zdenike: zle si pamatáš z mladosti. Indukčná cievka nemusí byť ukostrená telom, môže aj voľne visieť, ale MUSIA z nej ísť dva káble. Jeden na ramienko, druhý na kostru. Upravené 1 krát. Naposledy upravil baho (22.10.2008 15:05) |
zdenike: keby mal zle nastaveny predstih, tak by mu to iskru hadzalo, len akurat nie vtedy kedy treba. |
Nooo tak teda bol som poskusat a sviecka uz konecne hadze iskru . Problem bol v tom, ze to ide iba vtedy ked su vsetky kable (ktore su v svetle) rozpojene. Je to uuuplne nelogicke, vobec tomu nechapem a dokonca aj v scheme je inac zakreslena elektrika ako mam ja. Ale to uz neriesim, hlavne ze ide. Teraz prolem nastal v tom ze uz nejde "iba" motor. Trysky som uz prefukoval ale v tomto uz mam jasnejsie. A chcem sa este spytat, ci je normalne ze ked mam zaradeny prevod, tak mozem motorku v pohode tlacit do zadu kolko chcem ? Podla mna nie... neviete v com je chyba? |
ak je zaradená jednotka a tlačíš ju dozadu koľko chceš bez citeľnejšieho odporu, takisto aj dopredu, tak buď niečo netesní, alebo je jednoducho vybehaná.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil baho (22.10.2008 16:57) |
zle som to asi napisal... zaradim jednotku a ma odpor normalne beha valec.. ked idem dopredu ale aj ked idem dozadu. |
BAHO:no dnes som zhodil hlavu a valec.a vsetko bolo v poriadku.ale vyfuk bol zaneseny. |
zdraviim zas. neviete preco mi na pincli vobec netlmia predne tlmice.?? vobec s nimi nejde ani pohnut.ak niekto bude vediet tak prosim poradte.dakujem |
Vyschlo ti tam mazivo (vazelina). Rozobrat ,hlavne vytiahnut zo spodu tie trubky,vycistit od starej naplne,napchat tam vazeliny (redsej,popripade zmiesanej s olejom) a zase budu chvilu schodit... Mozno by pomohla aj vymena futier,ale to je viac roboty,to si nechaj na inokedy,zatial skus toto. |
tento tyzden som rozoberal motor a daval novy karburator/novy ako novy no) a dnes ked som nahodil motor tak som ho siel trochu prebehnut.no ako som nakopol tak asi na 2 sekundy siel motor do vysokych otacok(bez pridania plynu) a potom zdochol.a takto stale takze sa nedalo ani pridavat proste len do strasne vysokych otacok vyletel a potom skapal.neviete co to moze byt? |
Takze: |
teras po nejakych upravach mi ide nakopnut ale asi na 2 sekundy a potom skape aj ked pridavam plyn ALE AKOKEBY HO DUSILO |
Jawa50:Skús poriadne utesňiť karburátor,plavákovú komoru a medzi valcom. |
jawa250: skus pozriet hlavne tu plavakovu komoru, bud mas zle nastavenu hladinu, alebo sa ti zasekava ihlovy ventil cez ktory tecie benzin do komory. Ten prefukni a namaz normalne olejom, postaci aj wd40. Skus vymontovat sviecku, odpoj benzinovu hadicku od karburatora a poriadne ho prefukni kompresorom. Kedze na pekaci sa zmes nenastavuje, tak len daj ihlu na stredny zarez a nastav volnobeh. Tiez nastav hladinu v plavakovj komore mne to slo najlepsie, ked bola hladina co najvyssia, tesne pod hladinou, kedy uz takmer zacinal z karburatora vytekat benzin. Tiez vypusti vsetok stary benzin z nadrze, preplachni ju, aby si z nej vymyl bordel a nalej novy benzin s olejom. Tiez nebude na skodu kupit z benzinky prietokovy filter na benzin (stoji asi 1 euro). No sa samozrejme ti nesmie tahat nikde falosny vzduch. |
Zdravím Vás mam taky problém z mustangom ze po naštartovaní a následnom zaradeni prvého prevodu mi to zdochina ale zas na druhom prevode to ide celkom dobre ale z |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 16860 | Včera: 234138