Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Caute, Upravené 1 krát. Naposledy upravil BRACHO (02.10.2008 16:43) |
nejazdim po zadnom a menim motor kazdych 100km tak si to myslel? |
prerobí sa ceuá ale komplet ceuá mazací sústava. Tos nesceu čut? |
pokial nejazdis po zadnom na vylet okolo karpat, alebo nie si Chris Pfeiffer, tak sa vobec podobnym problemom nezaoberaj, pokial obcas supnes na zadne tak sa nic nedeje. |
Kamosovy sa stalo presne toto iste,ma YZF 600 / rv. 2000, casto jazdil na zadnom kolese a olej sa preleje do casti motora ako je naklonema motorka, ale jemu sa rozjebal klukovy hriadel strasne mu to zacalo klepat, a v servise mu povedali ze to z toho ze casto jazdi po zadnom a motor nebol mazany. no len nie som si isty ci ten YZF ma cerpadlo alebo nie,mne sa zda ze ho nema...co myslite? |
No je na to jedna finta aspon na gsx r 88-92 to funguje navrtat viko nad spojkou daj tam holender hadicu a druhy koniec daj do vika na hlave motora tym padom ked je stroj otoceny k nebesam olej z venilovej casti prepada cez tu hadicu na spojkovy kos a je ho dost vo vani . |
ulba ty si iny kutil pocuvaj, taky tuning s olejom si uz robil? a funguje to aspon? |
tak ako sa to moze zadret, nestiha cerpadlo sat? |
Mna to jeden cas tiez zaujimalo a kecal som o tom s mechanikom v Yamahe tuna v anglicku.On mi povedal ze to bol problem starsich masiniek (zaciatky rokov 90-tych).Teraz tie masinky su na to stavane ze kontrolka mazania by ma na to upozornila. |
ak olej pretecie mimo saci koš tak nema co nasat a nemaze... |
Majlou hej funguje to .je tu jedna skupina ludi ktora ani nevidela olejovu vanu z vnutra |
Bracho : Vyrobcovia tychto masiniek to maju dobre vychytane a tak tam ziadne hadice a prepady vrtat netreba.Ak ju postavis na zadne a kontrolka mazania ti nesvieti tak sa nemas coho bat...Apropo masiny su na to stavane... |
aj tak sa da ale ked jazdis cele doobeda len po jednom kole ta treba |
to Majky yamaha: ked robis wheelie a rozsvieti sa ti kontrolka mazania je uz prilis neskoro, dolezite loziska na kluke su uz davno chytnute alebo v prdeli pardon vytecene vo vani |
zaujimave ze kamaratovy co sa takto na wheelie pokazil motor mal pred tym DR650ku a na nej daval whelie castejsie a nic sa jej nestalo :D |
kludne daj vjec oleja,nic sa nestane.simeringy ti vytuaci akurat tak na S120 |
Jo ulba. Na GSXR starych rocnikov to bola zasadna uprava pre jazdu po zadnom, ked odtoky z hlavy su predkom motora. Ono je sice na druhej strane pekne ze saci kos je v najnizsej casti vane. Problem ale napriklad nastava ze ked saci kos nie je umiestneny pri zadnej casti vane ale niekde v strede. Dalsi problem je vo velkosti vane. Ak vies napriklad tak GSXR1100/750 mali rozdielne vane a rozdielne sacie kose. 1100 mala vanu jak prasa, pricom 750 mala zadnu cast vyvvysenu a saci kos uz nesiel smerom rovno dozadu ale sikmo dozadu. Teraz hovorim o olejacoch. S W nemam skusenost ale myslim si ze suzuki isto nic prevratne nevymyslela. Potom ked motor naklopis dozadu tak ti olej stece na konec vane a v strede mas napr. pri velkej vani velke vzduchove hovno ktore bohuzial po nasati cerpadlom nemaze. |
DAMOS ty vole toto si napisal normalne ako v dakej prirucke...kolko si to pisal?hodinu |
To vies, ta blba klavesnica nie je neviem preco podla abecedy, tak som sa spotil a mam veeelikaaansky mozol na ukazovaku Upravené 1 krát. Naposledy upravil DAMOS (03.10.2008 20:26) |
fitko: kazdy motor nema olejove cerpadlo a nemusi mat ani filter, napr. husqarna TE 350 94r.v. te 510 alebo aj ine rocniky |
tak tak, odtok z hlavy pri starych gsxrkach sa robi kvoli tomu, ze sa v hlave zadrziaval olej. |
Damos pekne si to tu popisal ja som chcel len povedat ze zavisi od daneho motocikla lebo isto su vychytavky aj na ine masiny. Niekto tu spominal ze su na to stroje stavane keby stroje boli na to stavane tak tam nemontuju predne kolesa tak je to yamaha majky vies?proste pozor na olej kompoziciu z kluky stratis skorej ako frajerku |
mam si aj ja na mojom drag starovi navrtat motor aby som ho nezadrel ked jazdim na zadnom? |
Ano Ulba, samozrejeme za su vychytavky, ale v drvivej komercnej vecsine sa nevyskytuju. Samozrejme ze zavisi od typu masiny. Na cross a enduro strojoch sa predpoklada extrem v polohach motora, ked masina bezi nastartovana na boku v blate a ty si nou krasne prykryty a pokial sa spod nej vyhrabes by uz bola kompozicia davno vo vani. Resp dlhe takmer kolme vyjazdy/zjazdy/kotrmlece. Proste zdvihnes a frcis dalej. Jogurt ked urobi kortmelec a pod tak aj ked ho zdvihnes uz sa moc neodvezes, jedine tak keby boli aspon padaky. Aj tak sa s toho otrha tolko somarin ze aj ked mas dekle ok, pojdes si po vozik za auto. |
Tolka veda aby to mazalo . Treba si kupiť 2T motorku, olej naliat do nadrže a možete po zadnom jazdiť a jazdiť ..... |
Hej. A zavret plyn dole kopcom a nasledne domazat, zadret a nejazdit a nejazdit... |
Tak treba šantiť na strojoch s oddeleným mazaním Upravené 1 krát. Naposledy upravil baho (06.10.2008 12:09) |
Dik. |
Tak si na tu kontrolku napoj sirenu. A nemusis pozerat. Aj ked si myslim ze ked ti uz zasvieti kontrolka mazania pri jazde po zadnom tak uz nic moc nemusis riesit. Iba ist rozbit prasiatko a dat masinku do opravy. Pretoze na ine riesenie je uz neskoro. Cerpadlo ti totiz saje ku koncu podla mna vzduch s olejom, ale cidlo si mysli ze tam este tlak je, a ma pravdu, len uz to medium co mera neni cisty olej. Akonahle sa ti taketo chutne papanie pre motor dostane na kluku tak sa ti zmensi vrstva(aj plocha mozno) olejoveho filmu, resp. tlak kluky do bloku ten olejovy film aj tak strihne a uz sa ti to pekne hreje. A co myslite pani, ako dlho trva roztavenie kompozicie pri dajme tomu 8-10 tis ot? A co myslite ako sa chova kluka pri tychto otackach? Podla mna je max do 2 sec fuc a kluka sa krasne vlni jak plech. Treba si uvedomit ze akonahle sa to zahreje sa to vsetko rotiahne. Na kluke sa zvetsi priemer a kusne sa to este viac. A uz to ide ako cinganska buda z kopca... |
DAMOS tu sirenu by som chcel skusit ale este mi to pozadnom tak dobre nejde aby zatrubila |
Bracho :Mas pravdu, nedavno kamos zadrel GSX-R 1000 2001 takisto dlhym wheelim .Plne s tebou suhlasim ale na druhej strane brachova ZX-6R 2002 ta na zadnom aj parkovala nahriata na 108 stupnov odtiahla 20tis kilakov a hrala ako hodinky.Mozno u inych modelov je mazanie resp. saci kos rieseny inak pomohol by nazor mechanika.. |
DAMOS, prosim Ta, nepis tu, ze ked cerpadlo nasaje vzduch, ze tlakovy snimac si "mysli", ze v okruhu je este olej..urcite nie...bud cerpadlo tlaci do kanalikov olej alebo nie a podla toho svieti aj cidlo...ak poklesne tlak, hned svieti... |
pri jazde po zadnom ti svieti kontrolka oleja???? Jasne , musi ....motor je nakloneny .... tak prilej trochu viac oleja a mas po probleme....motoru sa nic nestane......zase tam nevlej cely liter |
chooki poznam na R1 pripad ze kontrolka tlaku oleja svieti furt ci je tam 1liter abo 5 litrou to ale neznamena ze neide dobre ale osobne by som sa bal ze dokedy to tak moze fungovat pravda je ze salky znicis cuby dub . a ked das 200litrou za stroj a po tyzdny ti zacne klepat motor a predavajuci povie ze on s tym nic nema a odpaloval to pozadnom 13km denne a tebe sa to pokazi asi by si bol celkom spokojny myslim ze ta kontrolka tam nieje pre srandu a ked sviety task sa isto nieco deje |
ulba pravdu mas........ ja by som to dal do servisu skontrolovat....pre pokoj duse |
ulby, pisem niekde, ze ta kontrolka je pre srandu ? Jasne ze nie...reagoval som ale na Damosa, ze urcite pokial ti zasvieti, tak to nezname , ze mas v momente odpalene loziska. |
chooki ok len ozaj ja neviem jak dlho by mohla svietit ked to palis pozadnom |
Choki: Ja ti tvoj nazor neberem. Vies ako vyzera cerpadlo v masine? Vies ako sa chova olej so vzduchom v cerpadle? Ja som to videl. Cerpadlo dokaze narvat olej so vdzuchom aj do hydrauliky ktora dviha 15 ton. A zdvihne to. Akurat to pruzi, pane. IMHO s hydraulikami som si cosi uz pozazival. Sice v motorkach je trosku ine prevedenie cerpadla ale princip neofajcis. Samozrejme zavisi aj od vole medzi salami a klukacom. Kolko oleja ti tadial za sekundu vyleti von. Samozrejme ze zavisi aj od toho ci zasvieti pri volnobehu, alebo pod plnym vykonom kdesi na omedzovaci, pane. Mal som motor z GSX-R 750 kde kontrolka ani nikdy po nastartovani nezasvietila a komplet vsetky saly aj s ojnicnymi sli do hajzlu... Vies co to bolo? Pripchaty saci kos od silikonu od predchadzajuceho majitela. Takze ak ti staci sledovat kontrolku tak si ju sleduj. |
Čau chlapi! Jen pro info... nevím jak dnes, ale u starších modelů Yamahy, co já pamatuju tak min. do r. 2002, kontrolka signalizuje výšku hladiny ve vaně, ne tlak. |
Aaaaa! Pan Barinka osobne! Dve vety a je povedane vsetko. Z toho je jedna uvitanie. Mam sa co ucit s tymi svojimi slohmi. |
@BRACHO> čau, pro ostatní japonské značky platí, že kontrolka signalizuje tlak oleje - většinou tlak v hlavním mazacím kanále, ze kterého se přímo maže klikový hřídel. |
A tu je jedna vychytávka ako to poriešila APRILIA |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 100075 | Včera: 217733