Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Ahojte, neukamenujte ma za tuto otazku, ale zaujimali by ma vase skusenosti, vlastne porovnanie roznych druhov motorov. |
Motocyklové motory - rôzne konštrukcie |
Awia , predstav si , že trojvalcové motory sa montujú aj pozdĺžne ! ... Rocket lll Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (30.09.2008 22:05) |
typický chod V2 , charakteristický pro rozevření válcú o 90 st , doplním přítele Braňa. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Wing (30.09.2008 22:13) |
Wing-u a aj o 360° , ale to je už veľa info naraz ! (Thruxton , Bonneville) Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (30.09.2008 22:21) |
Už tu bola taká debata.Pre mňa osobne je lepší motor radový pre jednoduchšiu údržbu a len jednu rozvodovú reťaz oproti 2V.A ako píše Brazel posunutím fázovania o 270° ako má TDM máš krásny Véčkový či skôr L kový zvuk .Asi najkrajšie spieva 4V ako napr. VFR ale dostať sa k niečomu je robota na pol dňa . Sviečky sa zas najľahšie menia na boxerovi |
Pavex:najvýhodnejšie podla usporiadania válcov sú V-8 .BossHoss 425 koní/5750 ot, a má len obsah 6000ccm |
marek750 , " Motorka nemôže mať štyri valce , lebo potom už to má zvuk ako auto ." |
Nó taká VFR alebo V-Max to je krása, fakt Pre mňa je Hoss BOss a pod. obyčajná pičovina . |
brazel kopec malych aut ma 3 valce dokonca aj fabia HTP z coho mi vyplyva ze by sa mali "skrtnut" aj 3 valcove motorky |
tak je, asi sa zhodneme |
Tiko ako ľahko sa dostaneš ku karburátorom ? Kamoš má druhý Intruder a to je hrešenia všetko je tak natlačené na seba, že tam neprepcháš ani prst . A ešte mal som starú štvorválcovú Yamahu XJ a hrzdou ladené výfuky a tá revala ako lev |
tiko , Ty si to poplietol s nohami !!! (do V-éčka , alebo aj "nôžky na výložky") |
marek...a naco by som sa dostaval ku karburatorom? |
V2 jsou vtákovina, jak jsem se dnes zde dozvěděl , " lebo kamoš vravel a hrešil ", to pak ano. To argument. Cenná to informace, tak to bude jistě pravda, ani já pak V2 již nechci . Díky. Jo, a na boxerovi se dobře mění svíce., hmmm ... to jo, ale za předpokladu, že to není 12tka a máš vytahovák na koncovky, co nemaj ani v Tempusu, jinak ne. Miluji teoretiky. Ale je jasné , že nejlepší jsou 20-ti leté muzejní yamy: 2V či rezaté 4vály a jiné obstarožní dýně / tekvice / se snadným přístupem ke všemu . XTZ je toho vzorem...... Dobrá parodie. |
Cele je to vtákovina. A to máš šťastie, že sa ti do diskusie zapojili hlavne ľudia, ktorí o tom niečo vedia. Prečo si radšej nekúpiš alebo nepožičiač knihu o konštrukcii motocyklov a počas jedného-dvoch večerov budeš mať v tom jasno? A nielen v tom. |
brazel,no k tym vyrokom celozivotneho motorkara a poctu valcov... |
pridam sa aj ja podla mna su najlepsie viac valce 4a viac |
...vsetko ma nieco do seba, na nicom nejazdis tak v pohode po zadnom ako na XTcku...., mal som Bavora ktoreho zvuk sa neda porovnat s nicim, dvojvalec V je proste pecka od spodu ale hore sa akosi unavi.....a na Hornete mam pocit ze jeden valec pomaha druhemu- cim viac tym lepsie... |
Wing ja si neobtieram ústa o tvoj nóbl kredenc na kolesách.Ani slovom som nespomenul moju obstarožnú dyňu XTZ.Ten Intruder som mal vo svojej garáži a karburátory , hadice káble všetko je natesnané medzi trubky rámu keď si to niekedy videl (zabudol som biker tvojho formátu všetko videl a všetko vie) .Introš je asi najspoľahlivejší V motor ale toto nepoteší .Radové dvojválce sú opäť v móde (BMW GS,Kawa ER6 ,Triumphy) takže jaké múzeum?To že na starej dyni XTZ vyberiem sviečky za 5 minút a nemusím dávať dole nádrž je len výhoda proti V motorom.Alebo mám súhlasiť s odborným názorom že motorka má mať len 2V ináč ... Upravené 2 krát. Naposledy upravil marek750 (01.10.2008 10:19) |
Darkside: kniha je pekna vec, Ale co by ste robili tu na fore, keby sa nikto na nic nepytal? KOmu by ste davali rady? |
každému pasuje niečo iné. a to je fajn. |
Awia: a niektorý točia na okruhu aj 5 válce |
Tu je moje skromne zhrnutie pocitov: |
marek: Nemýľ si konštrukčno-ergonomickú tragédiu akou boli Intrudery so zápormi konštrukcie! S karburátorom pod sedadlom a baterkou umiestnenou tak, že keď ju potrebuješ vybrať, musíš pod motorkou vykopať jamu, sa u iných 2V nestretneš. |
Vadim, s tou baterkou to nie je take zle. Staci, ked nestojis na kopci |
S tým prístupom na Introši k čomukoľvek, to fakt nie je bohviečo. Ešte, že oveľa častejšie fachčí ako potrebuje údržbu... Upravené 2 krát. Naposledy upravil bubo008 (01.10.2008 17:16) |
Vadim nie že by som bol proti 2V u čopra je to základ , tiež starnem a obzerám sa aj týmto smerom.XTZ je veľké enduro , mám ju desiaty rok a tá je presne na dlhé cesty/necesty stvorená.Na 30 litrovú nádrž prejdem v pohode 500 km a pár krát som sa kúpal v mori i vozil po Alpách.Kľudne bez ostychu zaparkujem vedľa teba ,lebo je to pani motorka .I v zahraničí sa mi stalo že nóbl páni na nóbl motorkách sa mali problém pozdraviť , ale to len tí čo mali značky SK! |
marek: Ja viem, že ťa zo stoličky dvihlo to vyhlásenie Tenerky za obstarožnú tekvicu. Wing je huba nevymáchaná, ale ber to tak, že som synka málo cepoval kým bol vo vývoji a teraz už v jeho výchove ťažko zmením niečo, čo som doteraz zanedbával. Takže jeho nevychovanosť beriem na seba. |
Tati, celý odpoledne jsem klečel v koutě na hrášku a učil se nazpaměť Elaborát od Tebe " XTZ nesmrtelná legenda ", jak si mi nařídil, ale nevím jestli to pomáhá k něčemu, mimo vodnatých kolen. Nic, mimo těch kolen si nepamatuju. Velice Ti děkuji za blahosklonnost, se kterou ke mě z výšin Tvé nezměrné osobnosti zhlížíš, a které nejsem hoden. Večer Ti , milý múj Tatínku, hubo nevymáchaná , přečtu pohádku já, naoplátku za tu včerejší od Tebe, tu u které jsem brečel. Jakou dnes ? Ano, o hodných a zlých dvojválech, dobrá. Dobrá soda ten motorajd Upravené 1 krát. Naposledy upravil Wing (01.10.2008 19:12) |
misobiker: legenda ako Africa Twin.... |
Spominali ste zle pristupne karburatory na V2...ale malokto videl a demontoval v praxi stvoricu karburatorov na Pan Europanovi. ktory ma usporiadanie valcov V4 (po 2valce idu do stran ako Moto Guzi. Zazitok sam o sebe... V anglickom manuali je doporucenie karburatory od seba neoddelovat, pretoze uz sa to nemusi podarit zlozit...?! |
nie presne, nie je to V-cko ale reputaciu ma takisto velku |
brazel, mohol by si nám niečo doplniť o 4-valcoch od TRIUMPHU napr 1200 trophy , alebo 600 Daytona možno aj iné , až také nepodarky to boli ?, že si ich celhom odriekol |
V-ecko je V-ecko |
Marino , čo by si chcel vedieť ? |
Ok Braňo, |
Hm podla toho ze ake Vcko,nie je 2valej V ako 4valec daky obycajny, podla mna ak chces porovnat R1 a VTR tak ju R1 da dolu no nie |
ak myslis VTR-F tak tu da dole aj R6 |
v zatackach zatah V2 vyhrava preto, lebo v tych najprudsich vracakoch malokto na R4 podradi az do 1-tky. Je to prave o tych otackach - V2 proste taha nenormalne odspodu. Ked je vsak niekto na radovom stvorvalci schopny drzat otacky furt nad 8 tis., zrychlenie je porovnatelne s V2. Upravené 1 krát. Naposledy upravil hamto (09.10.2008 14:39) |
športové L-ko liter, také čo ťahá odspodu a aj hore |
Marino: |
Tiko: |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 49022 | Včera: 120897