Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Kto mi poradi ako by sommohol troooska vylepsit ten vykon na to mojom pekaci JAWA 21??? chcem na nom nieco porobit nech aj dobre taha..mam ho uz celkom porobeny do hory...v predu aj vzadu drapaky velka rozeta len keby este tak dobre tahal ako vyzera..niake finty jednoduche ale ktore funguju mi neviete poradit??????????????????????????????????....................prosiiiiiiiiiiiiiiiim.-..budem vdacny...vdakaaaaa...a este by som chcel sa spyyytat ten pekac moj nema niaky vyykon ale neviem prreco..aj slaba iskra volaka dnes soms a s ym hral ale niak mi to neslo to zapalovanie mi niak nejde nastavit poradite mi niekto???...a ked chytil mi priipadal ako keby bola spojka stlacena nemal vobec vykon len vrci vrci a nejde..poradte prosim uz nemam na neho NEEERVY...dakujeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem.... |
zaaaaavez nnnna sroootovisko, buuuudes mat naaaaaaaa piffffffco |
Takže ja som na pekáčoch začínal. A tiež som sa s nimi naddrbkal. Ak ho chceš dať naozaj do cajchu tak v prvom rade výbrus valca, nové krúžky. Potom prečistiť karburátor, pozrieť filter, aby dochádzalo dosť vzduchu. 4o sa týka zapaľovania: Potrebuješ k tomu šubléru (posuvné merítko). Vyber sviečku, cez otvor na sviečku vpichni šubléru. S nakopávačkou daj piest do hornej polohy. Keď je úplen hore, tak zatlač šubléru na doraz, až ku piestu. Potom nakopávačkou jemne posuň piest o 2 mm nižšie. Keď máš takto nastavený piest, tak ramienka na zapaľovaní musia byť spojené, vtedy má presne hodiť iskru. Ešte tie ramienka môžeš prebrúsiť šmirgľom a očistiť. |
viem pekac da zabrat hlavne psychicky ved ho tiez vlastnim takze asi tak ako odporuca revuce: daj valec na vybrus (moj prave je) daj nove tesnenia vsade a potom sa len hrat so zapalkom a k tej iskre robilo mi to tiez vymen inducku bud si kup novu stoji okolo 600sk alebo si nejaku zozen a tiez vymen sviecku ja som tam mal brisk a nesiel mi pekac potom so tam dal championku a pekac isiel. |
tak teda dik chalani..ja som vcera s bratrancoim sa s tym cely den hral...pod karburator som dal silikonu a druhe tesnenie lebo vyzera ze tade tahal vzduch bol tam strhnuty zavit...a staaale len bbbbbbbbbbbb...ani za toho odpaalit a ked odpalil tak len par krat a zas nic zhasne ..musim vybrat sviecku troska ju benzinom obliat a zas chyti..ale slabe otacky nic ziadny vykon ved to musi s tou velkou rozrtou aj asfalt trhat nie?,..mam uz na neho take nervy..uz by som najradsej niaku druhu ...mam skutra a ten startuje na brnk...a too je v riti..mne sa volakedy strhol zavit na hlave kde sa srobuje sviecka tosom vymenil ale len vrch hlavy a od tedy ako keby to robilo stale debiliny.a akmo keby aj bola slabaa kompresia asi to neni ono ze??..asi by to chcelo druhy piest novy aj hlavu...ale inak dik za pomoc...som vam vdacny..ak mate este niake navrhy tak uviitam vsetko.........Aaaa JANTO aka je to sviecka ta Championka?? ake to ma cislo?? j mam len Brisk..kupim ju..dik Upravené 1 krát. Naposledy upravil DuRkO2 (11.06.2006 21:09) |
a pocuvajte mne vobec nejde nakopavacka....len tak sem tam zachyti..ale nejde tym vobec nakopnut..to budem muset rozobrat cely motor pravda??a vymenit celu kluku?, ci ako??? nech to chyta aj na paaku.. |
kasli na to ze nejde nakopnut moj pekac tiez zacal strajkovat predvcerom som mu vystrihol nove lamely z korkovych podloziek pod piva a dal dve podlozky na kazdy zaistovaci kolik aby nismikala spojka a vkuse je besny je to take chore babo ale je to extrem len tak presadnut a dat si len taku rekreacnu jazdu v tazkom OFFROADE toto udrzat v otackach je umenie vkuse tocit a radit 1 az 2 nuz co aj to patri k jazdeniu jednoducho sa stym musis z zmierit hod 1ku stisni spojak zaber poriadne a utekaj kolko vladzes a vtedy nan ho skoc a pusti spojku potom zase vyskoc a utekaj dalej dokial sa sam nerozbeha proste tie stroje boli navrhnute aby ta udrzali v kondicii |
dnes ma zradil pionier po 3 rokoch ,,len,, jazdenia sa mi nadobro odsral karburator |
s pekacom toho moc nenarobis ... alebo vies co? daj tam dynojet , Viper , , vylesti a pochromuj nasavaci kanal vo valci , daj kruzky z titanu a natankuj V-power.. |
DuRk02 - pises, ze si dal velku rozetu a pekac Ti akosi netaha. Ked si uz daval tu rozetu, vymenil si aj nahonove koliecko retazoveho prevodu za vacsie? Lebo ak nie, tak je logicke, ze sa pekacovi nechce. Si si ho spomalil. Ak chces, aby bol rychlejsi musis zmensit priemer zadnej rozety, pripadne zvacsit priemer kolesa - pri zachovani priemeru nahonoveho koliecka. |
Original ID: Bude to tou ihlou, noečo podobné som mal ja na babete keď som menil lanko, musiš ju dať presne tam kde bola |
mirec- takze tu spojku som niak zmakol aj volnobeh som nastavil tou skrutkou na kraji smerom od nadrze. Ale teraz mam zas problem ze nechce naskocit na nakopavacku a ked to rotlacam tak to chyti a zachvilu skape. A mam stale zaolejovanu sviecku. čo s tym??? |
Durko: Keď tak čítam o tom nakopávaní... a nešmíka ti náhodou spojka? |
originalD: pozri na tu ihlu, ci si ju dobre trafil, tak ako ti radil kozenooo. a akou skrutkou si to nastavoval? ked si dobre spominam, tak na krajoch boli trisky, a skrutka na otacky v strede s perkom. ;) je celkom mozne, ze si vytocil trisku a preto ti to zalieva sviecku. |
durko2: no je to bud spojka, ked to smyka a ked to nechce zaberat od vrchu, tak asi tie zuby. chce to len trochu citu na tu kopacku, nastavit nohou tak, aby zabrala od vrchu. rozoberat motor koli kopacke sa urcite neoplati, pekac aj tak najlepsie roztlacit. |
durko02:ta sviecka- CHAMPION L 86C ALE NIC TI NESLUBUJEM ja som tam mal brisk a nesiel ako som uz pisal tu championku som vytiahol z malotraktorika(tera) a pekac siel ale nic neslubujem.este pridavam jednu stranku o pekacoch je to stara skola:WWW.JAWA05.AHOJ.SK |
janoval- s ihlou som nic nerobil ja som menil len teleso karburatora, trysky a plavak. |
originalD: Ja si to uz presne nepamatam, ale som si na 99% isty, ze otacky sa stelovali strednou skrutkou na ktorej bola pruzinka (mozem sa mylit). Tie dve krajne zlte skrutky (jedna velka a druha mensia) su trysky a tie musia byt dotiahnute na doraz. ked to nejde nastavit tou strednou, tak mas bud velmi dotiahnute plynove lanko (prip. ti niekde zadrhava), alebo tiez moze motor tahat niekde falosny vzduch..... |
janoval- mal si pravdu je to tym strednym pozrel som si to v manuale |
no zajtra to musim asi pozret oho mojho diabla..lbo uz ma nebavi nan pozerat a nejde..len ma zas ani nebavi ho staale tlacit a nic...je na anovo nastriekany...drapaky ma rozeta velka..tak uz len motor...to najdolezitejsie mu chyyyba..:o)))skusim to aj s tou IHLOU...lebo neviem ci ju ja nemam uuuuuuuuuuplne dole padnutu na tej poslednej drazke..sa mi vidi...ja viem asi by tobola kravina rozoberat cely motor kvoli nakopavacke asi to ani nebudem..musim sa s tym len pohrat....skusim aj tu inducku vymenit lebo uz ma to seerie...a SLIMAK to nebude spojka ona nesmyka..to tam ako keby neboli ziadne zuby..ona ani nezaberie vobec,.sem tam priskre ale nejde to sa uz neda nakopnut...este tak pred rokom isiel sem tam ale teraz uz nie...pekace vyzeraju byt lahke len niekedy dost sklamu a neche a nechcuuu......ale sak treba s snimi hrat |
ak je tam to primarne kolecko standarne tak by malo byt 12 zubove ale da sa kupit aj 14 aspon tam kde som kupoval ja tam take mali a co uz si nastavil zaplako,a skusil tu sviecku? |
originalID Volnobehova tryska ma jedina z tych 3 trysiek pruzinku a je v strede. Pokial otacky volnobehu na nu nereaguju, zkontroluj si ulozenie supatka = zhod filter a pozri sa, ci je supatko dole. Zaroven skontrolujes, ci je ihlicka v dierke. Ak nie, nasad to znova. Ak je ihlicka na svojom mieste a supatko sa po otoceni plynu nehybe, mas moc dotiahnute plynove lanko. Povol ho na vrchu karburatora. Ak nepomoze, mas ho zaseknute niekde na riaditkach. Ked vytiahnes stelovaciu trysku, supatko musi klesnut uplne dole. Upravené 1 krát. Naposledy upravil mirec08 (15.06.2006 9:19) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 155759 | Včera: 185127