Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Chcel by som poprosiť o pomoc s prednými tlmičmi na jawe 21. Mám takú poruchu že koleso viem natáčať, aj keď volant je stale v tej istel polohe. napr. zaseknem koleso medzi nohy a točim volantom do stran. Čiže ma to zrejme v nutri niejaku vôlu alebo čo. A neiviem stiahnuť ani manuál na jawa 21 z jawamisteria.cz, a v jawamanii nieje. Poraďte alebo mi dajte niejaky link na manual. Dakujem za rady |
nemas to vyskodene alebo povolene v hornom okulári ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil rapid (13.12.2006 15:50) |
ja mam origos knizku od jawa 20 tu mam a napis do www.google.sk navod na jawa 21 a pozeraj najdene chce to trpezlivost ale urcite to najdes aj som raz hladal a nasiel |
ozaj tak rozober volant lebo na pincli sa uz neda pokazit viac ako je |
Hospoder: ja mam doma originál knižku na pinčle, ak by si chcel môžem to neskenovať a poslať poprípade poštou na cd alebo možno aj mejlom, podľa toho aké to bude veľké, ale asi to vidím skôr na tú poštu. |
zo spodu tej tycky ktora ide o riadidiel by si mal mat taku zarazku ktorra ma v strede zavit a zrejme to nemas v nej. ked to budes mat v zavite a drazky skocia do tej tycky bude to ok |
mne robi to iste moja cz 175. par krat som koli tomu uz ohol stupacky v lese |
hospoder, to co ma j21 v predu nie su tlmice Je to komunisticka vydlica typu USD |
Diky, za rady. Idem sa stym piplať. To352- super, konecne mam manual, dik. A brendy asi viem co myslis, ak som to pochopil spravne, tak to pozrem. all A nemate niekdo nakres niejaky? |
Uz som to cele rozobral, aj poskladal. Púzdra sú vydraté, kúpil som aj nové ale nepasujú. Bolo aj uvolnené celé drzanie tlmicou. Tak som to dotiahol a jeto uz lepsie. Kamos mi dá tlmice kde by este mali byť púzdra v schopnom stave. Tak ich vymením a hádam to bude ok. Este raz dik za rady. |
Nové púzdra sa po nalisovaní majú prestružiť nastavovateľným výstružníkom. Kedysi, keď som mal Mustanga, tak som to robil tak, že som si dal vyrobiť rúrku o vnútornom priemere rovnakom ako je vnútorný priemer hornej trubky, nalisoval som tam 2 nové púzdra, presne osústružil, vylisoval a nalisoval, resp. naklepal do vidlice prípravkom (zároveň som si musel postrážiť vzájomnú polohu puzdier, aby sa pri následnom lisovaní do vidlice navzájom nepootočili). Predtým ale treba navštíviť lepšiu kovoobrobňu, kde majú hrotovú brúsku a klzáky treba egalizovať, obrúsiť, aby po celej dĺžke mali rovnaký priemer, lebo vacsinou su v strednej časti opotrebované a zbytočne dáš nové púzdra, keď v jednej polohe bude vôľa a v inej polohe sa ti to bude zadierať. Potom to daj aspoň galvanicky pozinkovať, ideál by to bolo dať tvrdochrómovať a následne znovu prebrúsiť, ale to by už bolo pridrahé. |
BranoOHC kokso tak az tolko sa mi stym malim hajzlom nechce a ani nemam nato vecicky. Keby ze ho davam do original stavu tak mozno, mam ho nahranie nie ako veterana. Aj tak ti dakujem za radu, mozno sa zide do buducna, ked ma bude baviť renovovať veterany. caf |
Hospoder: Príliš náročný nesmieš byť. RS955i má skúsenosti, to vidím. Chcem len dodať, že vidle pinčla sa ti budú krútiť aj keď VŠETKY diely zvaríš do TUHÉHO celku . Takže jednoznačne podporujem tvoje prípadné rozhodnutie držať sa originálneho prevedenia, zachováš aspoň historickú hodnotu mašiny. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 18913 | Včera: 145062