Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Byvam v dedine s pristupom do lesa a volneho terenu. Rozhodol som sa kupit crossku na hobby, santenie a mozno aj trat/to je hudba buducnosti/.Na motorkach jazdim odmalicka takze skusenosti v terene su.Mal som tu cest skusit kamosovu KX aj CRF. Mna to strasne taha k Yamahe YZ250 dvojtaktu. Moto by mala byt r.v.03 az 06.Avsak v nemenovanej motopredajni ma chalan odhovaral od dvojtaktu ze je to nevyuzitelna sila a chvalil stvortakty. Rad by som pocul nazori ludi ktory s tym maju skusenosti a vedia dobre poradit: |
podla mna 250 4takt uplne ti to musi stacit ked chces jazdit hobby Upravené 1 krát. Naposledy upravil Marcos5 (05.09.2008 18:27) |
Aku masinu:Podla toho,kde na nej budes viac jazdit.Ak skor ten les...tak radsej enduro,ale ak mx trate tak cross.2T je menej narocna na udrzbu,lebo tam toho v motore tolko nemas,na rozdiel od 2T ma 4T rozvod,ventily...ktore po case treba nastavovat a menit,castejsia vymena oleja.A este jedno plus.2T si rozoberes a poskladas doma sam,ak sa trocha do motorov rozumies.Ja uprednostnujem 2T.Preco? Lebo kazdy chvali to co ma doma .NIE.Mne proste sadla ci vykonom,alebo uz tou spolahlivostou.Ak si uz skusal obe,tak musim vediet co ti via vyhovovalo pri jazde. |
vsak este pred nedavnom si mal rad supersport,mototuristiku a OSTRY CROSS! |
mimi01: Ja zijem v zahranici a tuna sa Cross chodi jazdievat ako u nas vodne skutre na sirave, teraz si ju chcem kupit domov. |
jaká je najšpičkovejší guma na ss a je lepší KTM lebo Huska proci japoncom.... A skúšaus CRF ale neskúšaus 4takt? zajímavé... |
Netreba nic pisat, staci si tu precitat 10 tem o vybere krosky. A ak si z toho doteraz nebol kkt, tak potom uz zarucene budes. |
MajkyYamaha:ci je husquarna,alebo ktm lepsia ako japonec? V dnestnej dobe je to CCA rovnocenne a hlavne pre nas,co jazdime sem tam a podla financ. moznosti.Parkrat som ale jazdil na kamosovej KTM EXC300E,je to supa stroj a na 2T to pekne taha od spodu.Vies je to o tom,ze 100 ludi 100 chuti.Ja ked som siel kupovat moto,tak som si tiez zalozil diskusiu na CC,popisali mi o konkretnej moto svoje skusenosti a siel som ju kupit.Mozno som mal len stastie,ze som kupil moto ktora mi sadla.Ak mas moznost...tak skus od niekoho pozicat moto na par kol,a uvidis,lebo tato diskusia ta len poriadne zmetie a na koniec ostanes pri SS. |
ak crossku tak KXF,CRF,YZF,SX-F 250 4T a tych 250ccm uplne stacii sam som tomu neveril ALE JE TO TAK |
Na začiatok by som volil buď 125 2T alebo 250 4T, poprípade keby si chcel endurko tak aj 200 2T, po roku jazdenia ak zistíš, že ti to ide skús väčší objem. YZ 250 má toľko isto "nevyužiteľnej" sily ako aj YZ 450 F. To čo 2T alebo 4T to si najlepšie vyskúšať sám, tak isto aj konkrétnu motorku. Pokiaľ budeš jazdiť trať menej ako les je lepšia voľba kúpiť si enduro ako motocross. |
Zdar, tiez by som chcel kupit nejaku crossku. Enduro do lesa urcite neodporucam, mal som Apriliu Pegaso a nebola to vobec sranda manevrovat s cca 180kg v terene. V kazdom pripade ja som sa zameral na 4T, bud YZ 250F,KX 250F alebo CRF 450. Uz len najst nezlumpovanu udrziavanu |
HeLL ty Kávičkár myslel som súťažné enduro, to asi ty ani od motocrossového modelu nerozoznáš |
HELL-TY SI MIPISAL MAIL? |
krosa má 19 kouo a menší balón, kúli lepšímu kontaktu s terénem, je tvrtší. Enduro má 18 koua a má vječí balón pro lepší tlmeňí nerovnoscí. Je komplet mjakší... |
A co tak poobzerat sa po KTM 250EXC.Je to enduro ktore nepohrdne ani MX tratou(da sa) a v lese je to super zvezenie.Vykonu to ma dost a neni az taka nervozna ako MX stroj. |
ked si chces zo zaciatku zajazdit v lese, kamos ma na to pitbike. sice to ma len 125, ale maju v ponuke aj 250, je to velke skoro ako normalne enduro, a zive je to az az... |
HeLL: proč je kxbibo mudrlant? Za to že ví o endurách keré nevážá 180 kilo? |
HeLL: až teraz som si všimol "alebo CRF 450" no to je do lesa úplný ideál a hlavne na začiatok |
nic Upravené 1 krát. Naposledy upravil duggo (06.09.2008 18:32) |
crf 450 len tak na jazdenie po lese a na zaciatok ? co vam uz nacisto pripeka ! |
mikulec: este raz, preferujem nieco lahke, vyskusal som si moje byvale enduro v terene a 180kg je aspon na mna proste vela.... opakujem, moja skusenost, moj nazor... |
HeLL: ja som to tak nemyslel ale radiť niekomu jedine 4T a CRF 450 na začiatok je somarina, nech si každý vyberie. A vyberanie takého typu, že mi tu niekto napíše v diskusii, že to je dobré je somarina. Treba si vyskúšať, sú aj predvádzačky nových modelov, treba si zobrať výstroj a ísť sa povoziť a vyskúšať si. |
HeLL: no tak vidzíš, proč sa ptáš KXbiba na lachké enduro, ket si ho nakonec nájdeš aj sám... |
kxbibo:mikulec: chalani ale sak citajte pozorne, sak pisem ze aj ja riesim podobnu vec ako zakladatel topicu, ja som len napisal ako to vidim ja nie ze by som nutil moju predstavu niekomu inemu... |
YZ 250 F DOBRE,PICASO JU TU MA,SEM TAM PREPURKNEM KOLO-DVA. DOBRA MASINKA. |
na 4t sa jazdi lahsie,na 2t viac fun aspon pre mna.o stvortakt sa musis viac starat a viac investovat,hlavne ked kupujes nieco jazdene.mas asi jedno aka znacka ja preferujem suzuki,inac moja RM 250 je na predaj Upravené 1 krát. Naposledy upravil gsxman (06.09.2008 20:27) |
Dakujem za vase nazory vyzera to na tu YZ 250F. Ved pojazdim spoznam ak sa nebude lubit predam. |
gsxman: o 4t sa musis viac starat???? Si sa asi preklepol nie? |
Pedro26:Nie on sa nepreklepol.Je to tak Motor je omnoho zlozitejsi ako u 2T. Upravené 1 krát. Naposledy upravil golfo1 (07.09.2008 20:14) |
ja viem ze je omnoho zlozitejsi, a viacej vydrzi ako u 2T, preto nepotrebuje taku opateru ako 2T......do 2T stale lejes olej, kontrolujes ci je vsetko OK, musis poraidne zohrievat, kruzky menis po sezone, piest podla toho ako na tom je po 2-3 sezonach....Na 4T spravis raz servis po 20 tis. kilometroch a je to v pohode |
Pedro26:To ze na 4T spravis servis po 20TIS a je v pohode.....tak asi tazsko.A ze co viac vydri je len na tebe ako sa o nu staras.Do 2T lejes olej lebo je to 2T:to nie je udrzba a kontrola ci je vsetko OK....to musis na kazdej moto.Piest menis nielen podla toho kolko si odjazdil MTH resp KM,ale aj podla toho ako jazdis.PALIC moze zodrat piest za sezonu v pohode a na 125-ke aj2. A opateru potrebuje na 4T asi vacsiu ako u 2T.(rozvod,nastavovanie ventilov...) Upravené 1 krát. Naposledy upravil golfo1 (07.09.2008 20:40) |
a ventili,rozvody,nastavovanie sa ako casto nastavuju na 4T ?? Na cestnej moto sa to klidne robi po 20-30 tisic kilometroch, na krosach po kolko mh? Ja hovorim z vlastnej skusenosti ze na 2T ovela castejsie odchadzaju kruzky, ojnice,piesty.Tieto veci sa kazia pravidelne..... Cize je tam vacsia kazivost ako u 4T. ..... |
Pedro26:Lenze SS nie je cross.Rozvod atd. nastavujes podla manualu co ti da vyrobca.Rozdiel je len v tom ze pri SS je v triede 2T skor ta mensia kubatura ako 125,cize asi sa ti skor zderie ako 600 4T co ma zivotnost neporovnatelne vacsiu. |
zober si 125 2T(napr. dt 125 rocnik 2005) a 125 4T(cbr 125 tiez rocnik 2005). Co ti bude jazdit dlhsie bez toho aby si cokolvek opravoval, dolieval???? |
no pravda ze o endure toho moc neviem....OK, zas som o poznanie mudrejsi |
Hell: hehe,ze do 100 kilo.... a to uz mas doma?...dako stale menis tie styly |
Machr: je to v pohode, vaha nejakych 140kg, mam to na povozenicko na chalupe, jak ze menim styl? na turistiku mam Hondu Dovil, na vyblaznenie Yamu TT |
HeLL: HeLL, Ti seš jak ňekerí farári a politici...jedno tu viprávjáš a ideš ukazovat co treba mjet a potom takáto zrada! |
mikulec: tak tak zrada, WRku som proste v dobrom stave nenasiel vies ako to chodi, hladas, behas obzeras az raz natrafis na tu pravu a niet co riesit, proste ju chces |
kxbibo tak tak este by to chcelo vymenit riadne drapaky, ake odporucate? |
šak ten prední blatňík je jakísi nevivinutí To má len jakísi kípťik. To je druhotrídoví tovar za zlacňenú cenu? A teda tá YZF 250 ? Tá má 92.7 kg |
Hell: Pekna je, aky je to rok ??? Ako sa to sprava v terene ?? |
mikulec: povodny majitel, dedko si chcel z toho zrejme spravit motard tak ten origo blatnik trosku kozmeticky spilil, povodne sa mi to nepacilo, ale ma to vyhodu, za jazdy sa aspon netrepoce ten predok |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 38667 | Včera: 240520