Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
cavte mam kawasaky kmx 125, rv:96...od jej kupy( 2 mesiace) som pouzival 1l oleja REPSOL competition 2t plne synteticky a ked som ho minul, omylom mi predali REPSOL syntetico 2t synteticky ( nie plne synteticky) a zbadal som ,ze sa mi z vyfuku viacej dymí........mozete mi prosim poradit? mam ho hned vymenit? alebo ho normalne minut a potom nasadit plne synteticky olej? |
ale inac ktomu oleju kludne mozes ho minut to neni zavodna masina tam moze ist aj polosinsetika a to ze viac dimi to moze byt tim ze je tam iba in viskozita |
co mate so mnov raz jeden raz druhy ja ani neviem ako sa to to ovlada jeden ze ma pozna ci ci druhy ma pozna z pokecu co vsetci??????? |
Ak chceš ostať pri plnéj syntetike, tak byť Tebov tak to radšéj vylejem. Polosyntetika tvorí karbón a plná syntetika ho rozpúšťa. Beby si roky používal polosyntetiku a potom nalial plnosyntetiku tak Ti rospustí všetok ten sajrajt a mohol by si aj zadreť motor , poprípade rapídne skrátiť životnosť( dobré tlaky odýdu do večných lovísk). Ak Ti je to lúto tak ostaň pri polosyntetike. |
sulo41: kludne ten olej vyjazdi, nic sa nestane, ta motorka ma uz nieco za sebou, keby bola uplne tak by som s vymenou suhlasil, ale v tvojom pripade je to podla mna zbytocne... |
Pred 15 rokmi ešte nebola ani plná syntetika. Myslím že plná syntetika sa začala predávať v roku 1994 +,-. |
TomoTDM: ver Tomxx-ovy, ze vyrok "Polosyntetika tvorí karbón " ma absolutne nulovu pravdivostnu hodnotu Ak by si napisal "polosyntetika nedokaze tak dobre zabranovat vytvaraniu karbonu ako plna syntetika", uz by to bolo pravde ovela blizsie, ale dnes je uz aj to diskutabilne Skor by som povedal, ze plna syntetika je vhodna na vacsiu zataz a preto by teoreticky mohla mat vacsiu zivotnost a dlhsi interval vymeny (teoreticky). Upravené 3 krát. Naposledy upravil Vidicon (05.09.2008 11:09) |
Jaaaj, vzdy ma potesi pri srdci, ked vznikne nejaka nova tema o oleji alebo o benzine. Preco to ale nespojit, podla mojho nazoru nebolo to zvysene dymenie sposobene olejom ale benzinom, pretoze nie kazdy benzin sa olejom miesa rovnako dobre, Treba mat odskusanu nielen kombinaciu jeden benzin od jedneho predajcu s viacerymi olejmi, ale aj rozne benziny s viacerymi olejmi. Je to podobna alchymia ako pracie prasky alebo prasky do umyvaciek, treba ich vhodne zvolit podla toho, aka tvrda je v oblasti voda. Podobne to je aj pri zmesi benzin-olej do 2T motorov, ale nie kazdy o tom vie. Syntetika vs. polosyntetika vs. mineral vs mazanie, odolnost atd. su oproti pracim praskom a vode suviks. Upravené 1 krát. Naposledy upravil MarekZ (05.09.2008 12:31) |
takze ak zacnem pouzivat opat plnu sintetiku toho karbonu bude menej a tim sa znizi aj dimenie? |
chalani ja som nalial mame do 120ciny z motorky pouzity plnesynteticky Castrol Power 1, kde asi 5 rokov nebol vymeneny madit iba dolievany. Mal som troska obavy, ze co sa udeje ale skodovecka nabrala druhy dych, dymi menej a sviecky jej neodisli uz asi pol roka . Cize su to len sproste mytusy. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 16496 | Včera: 129632