Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Dúfam že tu podobná téma neni, lebo som takú nenašiel.. takže: |
myslim si ze by si nemal nejak moc extra uskodit tomu motorum,predsa ho mas vysokootackovy a vysokootackovy motor je vyrabany na to aby sa vytacal, tito motory maju vysoku zivotnost no neviem ako je to presne u 125tiek...sorac |
co sa bojis, urcite je to tak nevrhnute, tak to vydrzi, ved inak by to nevydrzalo ani záruku |
ja niesom ale ten typ: budem na to tom chodiť ako sedlák, aj tak za rok budem mať silnejšiu, šak mne sa to pojebať nestihne... ale nie, sa pýtam tak zo všeobecnosti lebo skoro každé video onboard na youtube a inych video serverov radia dalsie kvalty až na hranici červeného a častokrát sú to dlhé x10minútové videa, potom takú moto kúpiš a ide ako nová.. desi som čital ze motor motorky je stavany na cele spektrum otáčok ale akosi sa mi to nezdalo, ved ked chodíš klídek do 8tisic ot. aby motor vydržal tolko čo ho točí po max. výkon- alebo až po červene pole? |
Tak urcite ti motor vydrzi viacej, ked ho nebudes zbytocne trapit. |
Ku tvojej poznamke: Podla mojich skusenosti skor dvojvalec ide od spodnych otacok nez stvorvalec. To ale nehovorim o nizkej kubature (ved asi by som aj dlho hladal stvorvalec 125ccm). |
vysokootackovy motor ma rad vysoke otacky, nizkootackovy nizke otacky, co je na tom, tie motory su na to stavane.....to nie ako podaktori looseri sa tu tvaria ze sa boja otocit plynovou rukovatou |
Spôsob jazdy dosť vplýva na životnosť motora.Ak budeš jazdiť o 1-2 tisíc otáčok menej ako max výkon motora predĺžiš jeho životnosť.Menšie trenie = menšie opotrebenie.A na plný výkon tiež nemôžeš ísť vkuse neviem koľko 100vák km a o červenom poli už ani nehovorím. |
hmm, zaujimave info, sice sa trochu nezhoduju, no čo už... |
nizsie otacky = nizsia spotreba = mensie opotrebenie = dlhsia zivotnost motora - toz moj nazor |
je samozrejme ze pri vyssich otackach je vacsie opotrebenie (logicky, rychlejsi pohyp piesta, viac krat spravi cyklus) ale pri tychto motoroch ide o detaily. Na zivotnosti sa skro prejavuje sposob jazdy a podla mna viac trpi aj tak spojka a prevodovka, ako valec. A este si myslim ze ide aj o objem jedneho valca, teda varan 125 ma mensie piesty ako varan 1000, teda mensia zotrvacna hmotnost, taktiez liter V2 ma vacsie valce/piesty ako liter V4 teda je viac namahany pri velkych otackach (ale to samozrejme zalezi aj od materialov a pod) takze je to cele velmi relativne a skor jedinecne pre kazdy motor aka jazda mu vyhovuje viac... |
ked chces z toho nieco mat musis tocit inak mal by o vydrzat v poho ked davas dobry olej a udrzba je tiez dobra, jasnbe ze nic nie je vecne a pri mensom vytacani ti vydrzi viac, ale zase aby si honetrapil a nedusil, a na druhej strane ho aj sem-tam potoc poriadne nech nezlenivie |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 179599 | Včera: 193719