Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravim, mam taky maly problemik. Ked chcem vymenit motor na PIO tak je tam ine seriove cislo ako mam zapisane v papieroch, motor je uz brany ako nahradny diel tak viem ze by to nemalo vadit, ale co potom spravit aby mi cisla prepisali a pod. a nechcem rady tipu prerazit cislo na motore... dakujem |
cislo na motore sa uz neriesi nic sa neprepisuje v novom technickom sa uz nepise |
ale pise sa kod motora ktory musi sediet .. ale Pionier ho asi nema |
neviem teraz no ale tak snad to tak bude |
musi sediet typ motora - číslo je nepodstatné lebo to je vymenitelna cast vozidla |
Ano, motor je po novom suciastka a moze sa menit bez papierovaciek. |
frog.. myslis? a nepotrebujes nejaky doklad od autorizovaneho servisu de ti to menili??? |
Tak mi to povedali na DI v Senci. Menil som motor na escorte a isiel som sa vypitovat lebo ten co som tam chcel dat bol z auta bez TP. Policajt ze motor je po novom suciastka a neeviduje sa na inspektorate. Viac neviem. Auto som predal, prepis prebehol v pohode. Kontrolovali iba VIN. Ked som kupoval este pred touto zmenou toho escorta aj jawu a bandita kontrolovali aj to cislo motora. To bolo ale v roku 99. Dokonca tam jedneho poslali umyt motor lebo sa to nedalo citat. |
Akurat ma napadlo ze ako je to teraz ked je konrola originality... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 31844 | Včera: 213951