Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím, potrebujem radu, chcem aby mi zadná bubnová brzda brzdila citlivo a nie tak že sa musím naňu zavesiť celou váhou aby flekovala, teraz brzdí strašne slabo lebo som pretiahol lanko dopredu na volant( lebo trénujem stunt ) a rukou keď to stlačím ide to ešte slabšie. Celý bubon aj obloženie som odmastil riedidlom a poriadne vyšmirgloval a nič furt to isté. Keď som chcel kúpiť nové obloženie zistil som že to moje je ešte hrubšie, tak som to nekúpil. Pomôžte!!! Čo vravíte na toto? davy.jawajizda.cz/technika/brzdy/brzdy.html |
Z bubna nedosiahneš účinnosť kotúča, stým sa musíš zmieriť. Iba že by si vymyslel nejaký prevratný zlepšovák, dal si ho patentovať, a bude s teba pracháč. |
Hospoder: mosíš mu razantňe, ale razantňe zdúrazňit jak má brzdzit |
Ak mš jednokľúčovú, skús skrátiť obloženie na čeľusti. Alebo to nahraď dvojkľúčom. Aká je to vlastne moto? Alebo horeuvedený kotúč dozadu. |
hm,ja mam tiez poslabsie brzdy,ale nemam ich zofrate pakne,tak neviem co to moze byt.. ked ich troska prebrusim smyrglom tak super,ale ked su ako zrkadlo tie pakne tak to nebrzdi,a neviem preco.. |
ssuminko. trebna nove oblozenie jednoznacne a cele bakne z vnutra vysmirglovat... |
vobec netreba nove oblozenie ak si to odmastil a "presmirgloval" tak budes musiet cakat kym si tie brzdy zasa sadnu (najlepsie by bolo keby si viacej brzdil) vlastna skusenost |
je to jawa 250 typ 559 prerobena na stunt, zadne koleso aj s bubnom má z kyvačky. |
Vravíte že z bubnovou brzdou už nič nenarobím, ale kamoš kúpil MZ a tam tak krásne brzdí bubnová brzda že kotuč by bol zbytočný. |
MZ má tyčku namiesto lanka, tá tak nepruží. Možno máš zodratý alebo doryhovaný bubon, skús si zohnať - požičať celé koleso od nejakého kamoša a zbadáš na čom si... |
Hospoder-s bubnovou brzdou sa musis pohrat a to takto: Dokladne presmitglovat bubon aj oblozenie,poskladat, nastavit volu kluca na minimum a to tak, ze za sustavneho pootacania kolesom dotahujes / v tvojom pripade/ lanko az koleso ide tazko, potom povolis o 1/2 az 1 ot. spat. Pojazdis a naslene rozoberes a presmirglujes oblozenie iba na tych miestach kde "bralo", toto opakujes pokial oblozenie "neberie" po celej ploche. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 99982 | Včera: 242613