Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

Zníženie WR250R - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuZníženie WR250R - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Problém.

14.08.2008 13:02

Zníženie WR250R

Sabina
Darca Krvi  Bahniak 

Ikona

Servus chlapi viete mi poradiť ako sa dá znížiť Yamaha WR250R? Okrem tej skrutky na tlmiči. Ďakujem!


14.08.2008 13:26

Re: Zníženie WR250R

TomoTDM
 Kávičkár 

Ikona

Jasnééé. Menšie kolesá. :-D


14.08.2008 13:34

Re: Zníženie WR250R

Pedro77
 Bahniak 

Ikona

Neviem či je do terénu dobrý nápad. Skrutkou na tlmiči len nastavuješ tvrdosť tlmenia, možno na centrálnom tlmiči nastavením pružiny, pozri si manuál je tam postup (stiahni z netu ak nemáš), ale žiadne veľké zázraky nečakaj...

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Pedro77 (14.08.2008 13:38)


14.08.2008 13:42

Re: Zníženie WR250R

volodaj
Darca Krvi  Bahniak 

Maticou predpätia pružiny na tlmiči len trochu. Najlepšie by to šlo výmenou dielu číslo 26 (kukni link) za kratší. Či sa dá zohnať netuším. Sú to síce mikrofische pre WR250F, ale veľký rozdiel v kyvke si myslím, že nebude. fiche.ronayers.com/Index.cfm/Module/Main...

Upravené 2 krát. Naposledy upravil volodaj (14.08.2008 13:45)


14.08.2008 13:50

Re: Zníženie WR250R

Sabina
Darca Krvi  Bahniak 

Ikona

TomoTDM: sa nudíš moc v tej robote čooo?
Pedro77: to mi už priateľ spravil
volodaj: Ďakujem!


14.08.2008 14:08

Re: Zníženie WR250R

TomoTDM
 Kávičkár 

Ikona

Ale o chvílu mám fajront. [dobre] :-D


14.08.2008 15:00

Re: Zníženie WR250R

zeleno
 Bahniak 

Ikona

Zdá sa mi, že skrátením toho dielu sa motorka zvýši.
Predok sa dá trocha znížiť zasunutím teleskopov v okuliaroch smerom hore, až tesne k riadítkam. Zadok by bolo lepšie znížiť zmenšení zdvihu tlmiča vyrobením hrubšej dorazovej
podložky, alebo zmenou výšky vodiaceho púzdra. Kaňa by to možno vedel urobiť.
Ja som si to na KX 500 jedného času robil sám.
Povolenie struny na centrále motorku zníži, ale potom sa pri brzdení veľmi nakláňa dopredu.


14.08.2008 15:06

Re: Zníženie WR250R

povolovať pružinu je blbosť ako napísal zeleno. Motorku znížia tie časti predĺžené.


14.08.2008 15:39

Re: Zníženie WR250R

volodaj
Darca Krvi  Bahniak 

Aha tak predĺžené, trochu som to poplietol. :-}


14.08.2008 17:18

Re: Zníženie WR250R

Sabina
Darca Krvi  Bahniak 

Ikona

Ďakujem!!!


15.08.2008 7:27

Re: Zníženie WR250R

TomoTDM
 Kávičkár 

Ikona

Týmito zásahmi si zmeníš geomertriu, rázvor a tým aj jazdné vlastnosti. Na novučičkéj, voňavučkéj moto. To by som jéj nerobil. Jadšej by som raz začas urobi tri malé skoky na jednej nohe a spadol na prdel. Môj názor.


15.08.2008 10:00

Re: Zníženie WR250R

Myslim, ze ked ju spustis tak 30mm vpredu aj vzadu, tak ziadnu badatelnu zmenu jazdnych vlastnosti nepostrehnes, ale pomoze ti to s doslapnutim na zem. Mozno dokonca trochu pocitis vyssiu stabilitu pri brzdeni a bocnom vetre. Tiez o tom uvazujem, na mojom cinskom kozom dychu. Mam vysku sedadla 960mm, dociahnem na zem ale ked fukne z boku poryv vetra, tak sa citim jak trepetalka na prveho maja...


16.08.2008 17:00

Re: Zníženie WR250R

Sabina
Darca Krvi  Bahniak 

Ikona

Práve o to mi ide, ked totiž na motorke zastavím, padám z nej ako Fantóci, mám tak krátke nohy že si poriadne ani neviem sklopiť stojan... Fakt sa bojím s ňou ísť do niakeho ťažšieho terénu... Na trati za VW som bola v priebehu pol hoďky 4x na zemi... :-} Ale tiež to nebolo len tou výškou ale aj mojimi brutálnymi jazdnými schopnosťami.


16.08.2008 17:17

Re: Zníženie WR250R

MZriderZA
Darca Krvi  Bahniak 

Ikona

Sabina mozem sa ta spitat kolko meriaš?


16.08.2008 18:09

Re: Zníženie WR250R

RHplusB
 Bahniak 

Ikona

Prepakovat zadny tlmic je zalezitost par minut a par korun. Na ebay-i je toho habadej- hladaj "dog bones". O kolko znizis zadok, o tolko spustis aj okular na prednych tlmicoch a tym zostane geometria zachovana


18.08.2008 8:57

Re: Zníženie WR250R

Sabina
Darca Krvi  Bahniak 

Ikona

MZriderZA: 168 cm
Ako mi ale poradil jeden z nas ukrojím zo sedadla asi, to sa mi zdá najlepšie.


18.08.2008 10:28

Re: Zníženie WR250R

bruno76
 Kávičkár 

Ikona

nic ty nekrajaj.radsej si na to zvykni a nauc sa na to vysadat a zosadat.


18.08.2008 11:50

Re: Zníženie WR250R

bezdooo
Darca Krvi  Bahniak 

Ikona

sabina, myslim ze superflanker niekde spominal, ze prisposoboval sedadlo na TA. aj tu o tom bola nejaka diskusia. skus sa jeho spytat [dobre]


18.08.2008 21:20

Re: Zníženie WR250R

MZriderZA
Darca Krvi  Bahniak 

Ikona

Sabina kopu ludi na terennych mašinach nedociahne obidvoma nohamy na zem to je uplne normalne nauč sa tak jazdit.proste jemne vysadnes prdelkou zo sedanky a urcite aspom jednou nohou dociahnes na zem .nedosadaj na zem celou plochou nohy staci peta a ked sa naucis to tak ti nebude robit problem v terene sa otocit na mieste alebo ine finty


19.08.2008 7:05

Re: Zníženie WR250R

volodaj
Darca Krvi  Bahniak 

sabina: Nič si z toho nerob, ja tiež dočiahnem len jednou aj to špičkou a nejak mi to nevadí okrem nakopávania a s tým ty pri wr250r problém nemáš.


25.08.2008 12:43

Re: Zníženie WR250R

volodaj
Darca Krvi  Bahniak 

sabina: Skús si kuknúť ešte toto video, je to tam presne ukázané, ako ju znižujú
Video: www.youtube.com/watch?v=3YpC4pyOSSc


14.05.2009 21:34

Re: Zníženie WR250R

miriak
 Kávičkár 

Ikona

Ako dopadlo zníženie WRky?Som zvedavý.Dik.


15.05.2009 8:50

Re: Zníženie WR250R

Sabina
Darca Krvi  Bahniak 

Ikona

Dopadlo to tak, že sme znížili predné tlmiče koľko sa dalo a potom mi ešte priateľ pokrútil skrutkou zadného tlmenia. Už je to celkom fajn ale stále to nie je to pravé orechové, keď som v teréne a dám dole nohy na niakej nerovnosti musím vynaložiť aj psychickú silu na to aby som sebou nesekla. Minule som dostala kŕče do obidvoch lýtiek ako som balansovala na špičkách...
Ale vyzerá to tak že ešte poprosím kamaráta z Moravy o vyhryzanie sedadla, má s tým skúsenosti. Takto keď jazdím mám vždy blbý pocit z toho keď budem musieť zastaviť kde nechcem. A to je veru často :-)


15.05.2009 9:38

Re: Zníženie WR250R

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Sabina: nepokaz sedlo, prerob prepakovanie, ako ti radili chalani, jeden kusok zeleza, par korun a mas to. A vzdy tam mozes nahodit povodne a dat to do povodneho stavu.


15.05.2009 9:59

Re: Zníženie WR250R

Sabina
Darca Krvi  Bahniak 

Ikona

janoval: na prepakovanie som počula príliš negatívneho z viacerých strán. Zmenene jazdne vlastnosti...


15.05.2009 10:07

Re: Zníženie WR250R

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Sabina: ked mas teraz povolene predpatie na na centralnom tlmici, tak to tiez velmi nie je ono, alebo sa mylim? Ale je to tvoja vec, neviem kolko ta suciastka stoji, ale ja by som to skusil. Radsej ako znicit sedlo. Ale mne sa lahko hovori, ked mam 185cm, vsak?


15.05.2009 10:16

Re: Zníženie WR250R

Sabina
Darca Krvi  Bahniak 

Ikona

Myslím že to nie je centrálny tlmič ale zadný tlmič, v týchto veciach sa síce moc nevyznám ale aspoň tak mi vravel priateľ. Možno kecám.
No veru mať aspoň o 5 cm viac :-} Inak ešte prichádza do úvahy kúpiť nové sedlo ale to musím preveriť.


15.05.2009 10:44

Re: Zníženie WR250R

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

zadny a centralny, je to to iste. centralny sa vola preto, lebo je len jeden a je v strede, sarsie moto mali v zadu 2 tlmice po stranach, ale to je mimo temu.


15.05.2009 11:15

Re: Zníženie WR250R

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

www.motorcycleloweringlinks.com/index.php...

cgi.ebay.com/YAMAHA-YZ-WR-F-125-250-400-450-LOWERING-LI...|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318|301%3A0|293%3A12|294%3A50


15.05.2009 18:17

Re: Zníženie WR250R

miriak
 Kávičkár 

Ikona

www.motorcycleloweringlinks.com/index.php...
janoval tu je odkaz na original LOWERING na WR250R.Ďakujem za odpovede.


16.05.2009 11:16

Re: Zníženie WR250R

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Aha, sorrac, ja som si nevsimol, ze to je Rko.


09.06.2009 6:54

Re: Zníženie WR250R

rastinko
 Edvenčr 

Ikona

Súhlasím s brunom 76. Mal som neskutočné problémy na každej križovatke, nehovoriac o teréne. Neveril som endurákom, ktorí boli menší ako ja, že im to problémy nerobí. Liezol som na motorku ako na koňa, sklopený stojan, potom presun an pravú nohu, tak ako to opísal MZrider ZA , vytočiť riť na stranu a dá sa dokonca stáť na celej nohe, zaradiť rýchlosť a z tej šikminy sa narovnať. Ver, funguje to. Pre pohodlie zastavujem u obrubníkov a pravú nohu kladiem an obrubník. Väčší problém je v teréne, je potrebné si nájsť jarok a potom sa dá postaviť.
Tiež si zvykám, zo začiatku som bol z toho na nervy a roztrasený pri každej jazde a pred každou križovatkom, tešia mňa pokroky a som rád, že pre výšku som nekúpil 250X. [dobre]
Veľa trpezlivosti


09.06.2009 21:42

Re: Zníženie WR250R

miriak
 Kávičkár 

Ikona

Rastinko koľko meriaš?Lebo ja slabých 170.Ak budem kupovať moto tak táto je favorit.Poznáš Stefana Merrimana?Neviem čí som mu nedoto meno. ;-) Števo ak by si to čítal tak sorry :-))) :-))) :-))) [dobre] Ak ju budem mať pošpekuloval by som s úpravou výšky.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil miriak (09.06.2009 21:44)


10.06.2009 8:12

Re: Zníženie WR250R

rastinko
 Edvenčr 

Ikona

Pri mojej starobe neustále rastiem do zeme. Mal som kedysi 174, teraz cca 170-1cm. Jedinú úpravu som urobil na predných vidlách , pár mm na doraz volantu. Medzikus som nechcel dávať, časom motorka vraj o pár mm sadne, keď sa pružina unaví a nechcel by som ju opäť prerábať, aj keď je to možno otázka dopoludnia. Potom by mi chýbalo pár cm v prejazdnosti terénom. Obával som sa, že keď niekoho posadím za seba, tak to neustojím, nie je to pravdou, motorka sadla a v pohode som ju ustál. WR 250R som kúpil preto, lebo má väčší výkon ako Kawasaki 250 KLR , dá sa dať na značky a môžem za seby vynímočne posadiť spolujazdca. Stupačky pre spolujazdca u KTM chýbajú. Toľko na vysvetlenie. R.
P.S. Štefana nepoznám. [dobre]


10.06.2009 12:43

Re: Zníženie WR250R

onoff
 Ľadvinka 

Ikona

sabina : na fotke vyzeras ze fakt moc nedotiahnes ale to je naozaj taky problem ked zastanes ab si vysadla zo sedadla trosku nabok ? ja mam 172 priblizne a tiez musim vysadat ak sedim rovno len tak tak sa dotykam zeme tak trosku vysadenm a hned stojim jednou nohou krasne na zemi a ak je moznost na krizovatke zastanem pri chodniku a on sa oprem nohou pripadne o zvodidlo a to nohu este aj krcim urcite je to lepise ako robit nejake radikalne zasahy do motorky porste trosku vysadnut skus sa to naucit


10.06.2009 13:08

Re: Zníženie WR250R

Sabina
Darca Krvi  Bahniak 

Ikona

onoff: mne nerobi problem jazda na rovine na ceste, tam to ešte ustojím, ale v teréne sa to proste nedá. Tam nemáš možnosť vybrať si obrubník, ani si vysadať na stranu. Sú situácie keď musíš zastaviť a je to tam potom peklo. Ani na motocrossovej trati to nevadí, aj tam to zvladam ale v lese to je peklo.


10.06.2009 13:13

Re: Zníženie WR250R

Pilgrim
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

Sabina, ty, taká ochrankyňa prírody, jazdíš po lese? :-O

Len Tak: Pomoc lesom!


10.06.2009 18:29

Re: Zníženie WR250R

miriak
 Kávičkár 

Ikona

R.Spomenul som tu Merrimana len preto,lebo jeho výška je okolo165cm.Je to enduro jazdec z Nového Zélandu.Patrí medzi svetovú špičku.Bol aj na Slovensku na šesťdňovej v Pov. Bystrici.


10.06.2009 19:04

Re: Zníženie WR250R

miriak
 Kávičkár 

Ikona

[
Video: www.youtube.com/watch?v=5AI-Ho0lv_k&feature=channel_pag... ]
Nasadanie malého Japončíka.


10.06.2009 19:08

Re: Zníženie WR250R

tino06
 Turista 

Ikona

Sabi- skus boty s tlstejsimi podrazkami :-}


11.06.2009 12:25

Re: Zníženie WR250R

volodaj
Darca Krvi  Bahniak 

Sabina> JJ to peklo, keď človek nedočiahne poznám >:-) . Včera som ležal asi 15x a myslím, že keby som dočiahol, tak by to bolo oveľa menej. Jednoducho sa chcem v hore oprieť, stratím balans a už ležím. Čo už, vstanem a ide sa ďalej :-D .


11.06.2009 14:44

Re: Zníženie WR250R

onoff
 Ľadvinka 

Ikona

vlado a ty uz jazdis? berg uz konecne ide? :-)))
ale nehovorte ze to je taky porblem ja som tiez krpaty no a? ved v hore je to teiz vpohode hocikde neaky pnik drevo kopcek mravenisko krtinec kolaj ;-) jasne niekedy sa neda ale to neustoji nikdo ak je na druhej strane aj mensia jamka hocikdo padne neviem nejdem robit chytraka ale mne sa to az take tazke nezda asi musism vidiet takze vlado pojdeme prehenut ? :-D


11.06.2009 23:10

Re: Zníženie WR250R

Sabina
Darca Krvi  Bahniak 

Ikona

tino06: jasna vec, KISS rules ;-)

volodaj: konecne to niekto vystihol [dobre]

Pilgrim: ja som schizofrenik, ale to nie je nic oproti ludskej hluposti vsak? Mas s nou skusenosti, nie? Ste sa s Bealom vyfarbili tymi najsytejsimi farbami...


12.06.2009 8:29

Re: Zníženie WR250R

Sabina
Darca Krvi  Bahniak 

Ikona

Pilgrim: Aha a ešte skus pozrieť na www.countrycross.sk na trate a zistíš že jazdiť po lese sa dá aj bez problémov...


12.06.2009 8:32

Re: Zníženie WR250R

volodaj
Darca Krvi  Bahniak 

onoff> Hej Peťo, konečne som sa dokopal k tomu poskladať ho :D. Možno ho idem predať a kúpiť zas niečo novšie. Uvidím, ešte ako sa rozhodne známy, čo nad ním uvažoval. Pojazdiť niekedy môžeme ísť, v stredu som bol s Oblukom, teraz v sobotu sa chystám s chalanmi čo s nimi chodievam. Ak chcete, tak sa môžete pridať. Hehe ty si ešte nižší, ale poviem ti, že v stredu som ozaj padal len kvôli tej výške. Bolo tam dosť popadaných konárov a takýchto chujovín, trochu oprieš koleso, motorka zastane a keď nedočiahneš na zem, tak ležíš :D.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil volodaj (12.06.2009 8:32)


12.06.2009 9:01

Re: Zníženie WR250R

jozocr
 Bahniak 

podla mna je tiez blbost znizovat motorku [zle] treba sa proste zmierit s tym ze s nej niekedy v terene treba zoskocit :-D a padat sa musi :-*



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 94129 | Včera: 159882