Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Servus chlapi viete mi poradiť ako sa dá znížiť Yamaha WR250R? Okrem tej skrutky na tlmiči. Ďakujem! |
Neviem či je do terénu dobrý nápad. Skrutkou na tlmiči len nastavuješ tvrdosť tlmenia, možno na centrálnom tlmiči nastavením pružiny, pozri si manuál je tam postup (stiahni z netu ak nemáš), ale žiadne veľké zázraky nečakaj... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Pedro77 (14.08.2008 13:38) |
Maticou predpätia pružiny na tlmiči len trochu. Najlepšie by to šlo výmenou dielu číslo 26 (kukni link) za kratší. Či sa dá zohnať netuším. Sú to síce mikrofische pre WR250F, ale veľký rozdiel v kyvke si myslím, že nebude. fiche.ronayers.com/Index.cfm/Module/Main... Upravené 2 krát. Naposledy upravil volodaj (14.08.2008 13:45) |
TomoTDM: sa nudíš moc v tej robote čooo? |
Zdá sa mi, že skrátením toho dielu sa motorka zvýši. |
povolovať pružinu je blbosť ako napísal zeleno. Motorku znížia tie časti predĺžené. |
Týmito zásahmi si zmeníš geomertriu, rázvor a tým aj jazdné vlastnosti. Na novučičkéj, voňavučkéj moto. To by som jéj nerobil. Jadšej by som raz začas urobi tri malé skoky na jednej nohe a spadol na prdel. Môj názor. |
Myslim, ze ked ju spustis tak 30mm vpredu aj vzadu, tak ziadnu badatelnu zmenu jazdnych vlastnosti nepostrehnes, ale pomoze ti to s doslapnutim na zem. Mozno dokonca trochu pocitis vyssiu stabilitu pri brzdeni a bocnom vetre. Tiez o tom uvazujem, na mojom cinskom kozom dychu. Mam vysku sedadla 960mm, dociahnem na zem ale ked fukne z boku poryv vetra, tak sa citim jak trepetalka na prveho maja... |
Práve o to mi ide, ked totiž na motorke zastavím, padám z nej ako Fantóci, mám tak krátke nohy že si poriadne ani neviem sklopiť stojan... Fakt sa bojím s ňou ísť do niakeho ťažšieho terénu... Na trati za VW som bola v priebehu pol hoďky 4x na zemi... Ale tiež to nebolo len tou výškou ale aj mojimi brutálnymi jazdnými schopnosťami. |
Prepakovat zadny tlmic je zalezitost par minut a par korun. Na ebay-i je toho habadej- hladaj "dog bones". O kolko znizis zadok, o tolko spustis aj okular na prednych tlmicoch a tym zostane geometria zachovana |
MZriderZA: 168 cm |
nic ty nekrajaj.radsej si na to zvykni a nauc sa na to vysadat a zosadat. |
sabina, myslim ze superflanker niekde spominal, ze prisposoboval sedadlo na TA. aj tu o tom bola nejaka diskusia. skus sa jeho spytat |
Sabina kopu ludi na terennych mašinach nedociahne obidvoma nohamy na zem to je uplne normalne nauč sa tak jazdit.proste jemne vysadnes prdelkou zo sedanky a urcite aspom jednou nohou dociahnes na zem .nedosadaj na zem celou plochou nohy staci peta a ked sa naucis to tak ti nebude robit problem v terene sa otocit na mieste alebo ine finty |
sabina: Nič si z toho nerob, ja tiež dočiahnem len jednou aj to špičkou a nejak mi to nevadí okrem nakopávania a s tým ty pri wr250r problém nemáš. |
sabina: Skús si kuknúť ešte toto video, je to tam presne ukázané, ako ju znižujú |
Dopadlo to tak, že sme znížili predné tlmiče koľko sa dalo a potom mi ešte priateľ pokrútil skrutkou zadného tlmenia. Už je to celkom fajn ale stále to nie je to pravé orechové, keď som v teréne a dám dole nohy na niakej nerovnosti musím vynaložiť aj psychickú silu na to aby som sebou nesekla. Minule som dostala kŕče do obidvoch lýtiek ako som balansovala na špičkách... |
Sabina: nepokaz sedlo, prerob prepakovanie, ako ti radili chalani, jeden kusok zeleza, par korun a mas to. A vzdy tam mozes nahodit povodne a dat to do povodneho stavu. |
janoval: na prepakovanie som počula príliš negatívneho z viacerých strán. Zmenene jazdne vlastnosti... |
Sabina: ked mas teraz povolene predpatie na na centralnom tlmici, tak to tiez velmi nie je ono, alebo sa mylim? Ale je to tvoja vec, neviem kolko ta suciastka stoji, ale ja by som to skusil. Radsej ako znicit sedlo. Ale mne sa lahko hovori, ked mam 185cm, vsak? |
Myslím že to nie je centrálny tlmič ale zadný tlmič, v týchto veciach sa síce moc nevyznám ale aspoň tak mi vravel priateľ. Možno kecám. |
zadny a centralny, je to to iste. centralny sa vola preto, lebo je len jeden a je v strede, sarsie moto mali v zadu 2 tlmice po stranach, ale to je mimo temu. |
www.motorcycleloweringlinks.com/index.php... |
www.motorcycleloweringlinks.com/index.php... |
Súhlasím s brunom 76. Mal som neskutočné problémy na každej križovatke, nehovoriac o teréne. Neveril som endurákom, ktorí boli menší ako ja, že im to problémy nerobí. Liezol som na motorku ako na koňa, sklopený stojan, potom presun an pravú nohu, tak ako to opísal MZrider ZA , vytočiť riť na stranu a dá sa dokonca stáť na celej nohe, zaradiť rýchlosť a z tej šikminy sa narovnať. Ver, funguje to. Pre pohodlie zastavujem u obrubníkov a pravú nohu kladiem an obrubník. Väčší problém je v teréne, je potrebné si nájsť jarok a potom sa dá postaviť. |
Rastinko koľko meriaš?Lebo ja slabých 170.Ak budem kupovať moto tak táto je favorit.Poznáš Stefana Merrimana?Neviem čí som mu nedoto meno. Števo ak by si to čítal tak sorry Ak ju budem mať pošpekuloval by som s úpravou výšky. Upravené 1 krát. Naposledy upravil miriak (09.06.2009 21:44) |
Pri mojej starobe neustále rastiem do zeme. Mal som kedysi 174, teraz cca 170-1cm. Jedinú úpravu som urobil na predných vidlách , pár mm na doraz volantu. Medzikus som nechcel dávať, časom motorka vraj o pár mm sadne, keď sa pružina unaví a nechcel by som ju opäť prerábať, aj keď je to možno otázka dopoludnia. Potom by mi chýbalo pár cm v prejazdnosti terénom. Obával som sa, že keď niekoho posadím za seba, tak to neustojím, nie je to pravdou, motorka sadla a v pohode som ju ustál. WR 250R som kúpil preto, lebo má väčší výkon ako Kawasaki 250 KLR , dá sa dať na značky a môžem za seby vynímočne posadiť spolujazdca. Stupačky pre spolujazdca u KTM chýbajú. Toľko na vysvetlenie. R. |
sabina : na fotke vyzeras ze fakt moc nedotiahnes ale to je naozaj taky problem ked zastanes ab si vysadla zo sedadla trosku nabok ? ja mam 172 priblizne a tiez musim vysadat ak sedim rovno len tak tak sa dotykam zeme tak trosku vysadenm a hned stojim jednou nohou krasne na zemi a ak je moznost na krizovatke zastanem pri chodniku a on sa oprem nohou pripadne o zvodidlo a to nohu este aj krcim urcite je to lepise ako robit nejake radikalne zasahy do motorky porste trosku vysadnut skus sa to naucit |
onoff: mne nerobi problem jazda na rovine na ceste, tam to ešte ustojím, ale v teréne sa to proste nedá. Tam nemáš možnosť vybrať si obrubník, ani si vysadať na stranu. Sú situácie keď musíš zastaviť a je to tam potom peklo. Ani na motocrossovej trati to nevadí, aj tam to zvladam ale v lese to je peklo. |
Sabina, ty, taká ochrankyňa prírody, jazdíš po lese? |
R.Spomenul som tu Merrimana len preto,lebo jeho výška je okolo165cm.Je to enduro jazdec z Nového Zélandu.Patrí medzi svetovú špičku.Bol aj na Slovensku na šesťdňovej v Pov. Bystrici. |
[ |
Sabina> JJ to peklo, keď človek nedočiahne poznám . Včera som ležal asi 15x a myslím, že keby som dočiahol, tak by to bolo oveľa menej. Jednoducho sa chcem v hore oprieť, stratím balans a už ležím. Čo už, vstanem a ide sa ďalej . |
vlado a ty uz jazdis? berg uz konecne ide? |
tino06: jasna vec, KISS rules |
Pilgrim: Aha a ešte skus pozrieť na www.countrycross.sk na trate a zistíš že jazdiť po lese sa dá aj bez problémov... |
onoff> Hej Peťo, konečne som sa dokopal k tomu poskladať ho :D. Možno ho idem predať a kúpiť zas niečo novšie. Uvidím, ešte ako sa rozhodne známy, čo nad ním uvažoval. Pojazdiť niekedy môžeme ísť, v stredu som bol s Oblukom, teraz v sobotu sa chystám s chalanmi čo s nimi chodievam. Ak chcete, tak sa môžete pridať. Hehe ty si ešte nižší, ale poviem ti, že v stredu som ozaj padal len kvôli tej výške. Bolo tam dosť popadaných konárov a takýchto chujovín, trochu oprieš koleso, motorka zastane a keď nedočiahneš na zem, tak ležíš :D. Upravené 1 krát. Naposledy upravil volodaj (12.06.2009 8:32) |
podla mna je tiez blbost znizovat motorku treba sa proste zmierit s tym ze s nej niekedy v terene treba zoskocit a padat sa musi |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 147094 | Včera: 235300