Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Potreboval by som zohnať, t.j. kúpiť. Kartre na Jawu 150, trojríchlostnu, má také velké magnetycké zapalovanie (neviem celkom isto, možno je to ČZ). Poprípade kúpim aj celý motor. Poradte, pomôžte. Velmy mi tým pomôžete. Ďakujem!!! |
xtyj ďakujem. Skúsil som tam dať inzerát. Snaď to výde. |
Neskusal si sa informovat vo veteran kluboch??? V BB u Dedinu, atd... Ten ti urcite poradi. |
ducklin: Ďakujem. Motoren |
majkl498: ale vyrábali! |
Ide presne o Jawa-ČZ 150 typ 352 skus veteran burzy kartre tam určite zoženieš ale budu pravdepodobne v zlom stave |
Bola to urcite "Z-ka" CZ 150 picasaweb.google.com/bubocbr/Alpy2008/photo#52345269424... |
bubocbr - to na Tvojom obrázku je naozaj Zetka . Neviem či model B alebo T , to nerozoznám. Ale ako písal Doki bola aj jawa-čz150 typ352 a 125 typ 351 - kývačka s motorom z modelu C. |
Ak máš záujem ho speňažiť dobehnem sobotu alebo nedelu do Žiaru. Môžeme sa dohodnúť na niakom čase a pumpe? |
Dam aj ja jednu otazku do plena... |
tomotdm mal som ju,a myslim ze este mam doma kartre....ked nezabudnem,pohladam |
skrina:a na aku motorku to chces?,lebo napriklad predvojnove cz-ty mali rucne radenie,ale dalo sa to zmontovat a radit nohou,podla toho ako kto chcel pri kupe moto......ked to ale chces davat na moto na ktorom to origos nebolo,je to kokosovina podla mna.Inak radenie rukou je na obsluhu dost narocne zo zaciatku......treba si na to zvykat...... |
a ked uz chlapci....tak na bubovom obrazku nie je 150 ale 175 turist...aby bolo jasno.....!!!!!!!!tak ma neserte odbornici...... Upravené 1 krát. Naposledy upravil majkl498 (16.08.2008 22:51) |
karol1:model B T a C robili az po vojne a ta co je na bubovom obrazku je rok okolo 1934-36(neviem presne),T-vysoky predny blatnik Cmalo predny blatnik normalne nizko(uchyteny pri oske kolesa) a B-to bol prechodovy model s na drzou ako 150 C a T,ale rozdiel bol v tom ze este nemala teleskopicku vydlu,ale lisovanu tzv. šable................ |
karburator: ak by si ich našiel pošly mi mail: tomster@post.sk ,určite sa dohodneme. |
nechal som sa zmiasť písaním o 150ccm , ale je pravda , že na obrázku je 175-ka ,sport alebo tourist - nerozoznám , piest s deflektorom , súprúde vyplachovanie , spodný ojničný čap v zotrvákoch na kuželi a s maticami z vonkajšej strany , uloženie kľuky v kartroch buď na púzdrach (staršie modely) alebo na ložiskách , kde valčeky bežia priamo po hlavnom čape. |
jj zaklad motora ze z viliersu...co davali do prvych jaw.....rok 1936...je urcite na loziskach nie na puzdrach...a rozdiel medzi sport a turist je v tom ze sport ma vacsi ram....a aj motor je trochu iny....ale rozdiel je minimalny..... |
Vie mi niekto poradit kolko by stal nerenovovany motor JAWA 350 OHV ? Dakujem |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 31744 | Včera: 247606