Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Neviete niekto či aj 900vka má tak hlúpo baterku ako starší model (pod nádržou). Starší model: pri výmene baterky musím zhodiť všetky plasty, sedadlo, nádrž. Alebo či nemá to už šikovno vymyslené npr. ako MONSTER na ktorom sá odklápa nádrž (aspoň tak som počul). 900vka sa mi páči a do budúcna uvažujem nad jej kúpov. Ďakujem. |
na 87.3% to tak uz nema, raz mi to ktosi povedal, ale este si pockaj na potvrdenie od niekoho ineho |
a keby aj tak co? ja musim kvoli nastaveniu ventilov dat dole nadrz kapoty airbox odpustit chladiacu dat dole asi 10 hadic a este aj veka ventilov , baterku som vyberal raz za tri roky |
Temny, to, co si popisal, je normalne u kazdej motorky, ale to robis len raz za dva roky. Dobry pristup k baterii je zaklad, ci uz ju chces po dlhsom spanku dobit, alebo na nu nieco pripojit (zasuvku, alarm, modre diody, stierace ), ci skontrolovat jej stav a funkciu dobijania. Pamatam si to hlavne z mojej starej TDM, furt som ju rozoberal a pekne mi to liezlo na nervy. Odvtedy je to prva vec, na ktoru sa pri obhliadke motorky pytam: ako sa dostanem k akumulatoru |
temny: kup si inroša 15-ku ,baterku máš pred motorom a ventili nešteluješ nikdy! |
Vidi: ved hned ako das dole sedadlo tam mas 2 kontakty zakryte gumovym krytom - cez to sa da v pohode nabijat a odtial si mozes vyviest kabel kam len chces.... . |
Granko: Diky za radu. Ale aj tak by som to asi neodpustil o dve modelové rady novšej TDM. |
Vraví sa že Japonec je Japonec, ale myslím že aj iné národnosti vedia urobobiť dobré a spolahlivé moto. |
Na TDM 850 nebolo potrebné vôbec dávať dole nádrž a ....Na vybratie baterky stačilo dať dole sedadlo, uvoľniť kontakty baterky, zo zadnej - podsedadlovej časti treba uvoľniť dva imbusove šroby a uvoľniť uchytenie spinača a piestika zadnej brzdy, uvoľniť plastový podblatníček a baterka sa da vytiahnuť spoza centralnej pružiacej jednotky - všetko to trvá cca 15 min. - teda nič hrozné. Okrem toho, pre potrebu nabiť batériu, netreba túto demontovať, ale ju nabijať tak, ako píše Granko. Mimochodom, raz za 4 roky vybrať batériu a stratiť tak pri demontáži a montáži cca 1 hod. to nie je dôvod, aby si z toho spravil " hlúpo umiestnenú batériu " ...veď v zime aj tak niet, čo robiť , takto sa aspoň pobavkáš |
vidicon ja len ze na jedno vybratie baterie som trikrat nastavoval ventily a o baterke skoro vobec neviem |
Iure: dík za radu viskúšam, aj ked moc sa mi to nezdá. Možno som aj od prírody trochu lenivý, ale "rozborku, zborku" som nikdy nemal rád. |
temny: aké máš serisné intervaly na ventylové vôle, lebo ja na TDM každých 50 000km, a odporúčajú každých 40 000km. |
Caute, strýko si kupil TDM 900 rok 2006, motor je totalne roztraseny do 4200 otacok, na voolnobeh ide pekne plynule ale jak da kvalt tak konec.. podla mna to neni normalne ci? celkovo aj retaz ide rozdrapit...rozbiehat sa musi tak na 4500 otacok minimalne a drzat minimalne ak spadne pod tak sa trase a trha....co s tym moze byt? |
ma to doe.ane |
Nova retazova sada! Mal som ten isty problem, nove rozety a retaz to vyriesili. |
Fuha no 2 rozdielne nazory som necakal...ta retaz, no neviem ma ju dobru neni natiahnuta a ma ju nasponovanu, rozety su skoro nove....skorej tie ventily ale tak nevedel by niekto povedat na 100% co by to mohlo byt? a je to vstrekovanie... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Miroslav91 (06.12.2011 21:44) |
pamataj že furt to bude nejAka chujovinka.priklanam sa k retazi.podlož motorku a toč kolesom,reťaz bude napnuta niekde viac niekde menej.čiže stuhnute članky.stači ich pár a si v prdely. |
okej teda dam na vasu radu, dam ju na stojan a preskumam to... za 6sezon nabehala cca24 000km....dufam ze to bude neaka banalita |
aj ja som mal natiahnute clanky a masinu chvelo pri rozbehu. este, ze mam baterku pod sedlom |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 29327 | Včera: 192616