Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
zdravim, na zaciatok chcem upozornit, ze robim prve kilometre a o motoroch, toboz jawach, mam len teoreticke informacie, takze mozno trivialny problem, neviem... |
Pozri sa či dobre doteká do karburátora benzín. Ak máš zachytávač nečistôt možno je zanesený alebo aj sitko v nádrži. To je môj tip. |
Dlho som používal také zachytávače čo sa predávajú na benzínkach s papierovým jemným filtrom, ale stalo sa mi to čo popisuješ ty. Mal som ešte pol nádrže a musel som prepnúť na rezervu aby sa zvíšil tlak paliva z kohútika. Rýchlo sa zanášali. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Lukinek (06.08.2008 11:56) |
V kohútiku je tesniaca gumička so štyrmi dierkami. Zvykne napuchnúť a prietok sa zmenší. |
este pred tymto daj dolu len hadicku z karbosa na nadrzi nechaj a otvor ventyl ak tecie pekne tak spraf co som napsal ak eeEE tak to co kolegovci nadomnou Upravené 1 krát. Naposledy upravil pedrisito (06.08.2008 14:20) |
jazda do strmého kopca a benzín nevteká do palivového kohúta, lebo je v zadnej časti nádrže za kohútom. A ešte treba myslieť na 2 veci - aj keď je v nádrži trocha benzínu, môže to byť v tej hlbšej časti mimo kohúta, alebo v pravej polovičke nádrže. |
ortut: nad tym som uvazoval, ale stalo sa to cestou hore aj dole a potom opat na rovinke pred garazou a benzin je v oboch stranach nadrze, pozrel osm sa. |
Lukinek: "musel som prepnúť na rezervu aby sa zvíšil tlak paliva z kohútika." No ty si Iný Einstein! |
Palivový kohút keď vyskrutkuješ tak vylezie aj so sítkom. Jednoznačne doporučujem rozobrať ho, vyčistiť a znova zložiť. Tiež pred opätovným naskrutkovaním do nádrže by nebolo na zahodenie vypláchnuť nádrž. Samozrejme ju budeš musieť dať dole. |
lukinek: niečo z konštrukcie palivového kohúta a jeho dvoch rôznyhc hladín odberu paliva v nádrži -= úvaha nad hydraulickým tlakom podľa výšky vodného stĺpca. Najlepšie pochopíš, keď sa s nejakým potápačom vyberieš na dno nejakého jazera. toľko k tomu vadimovmu Einsteinovi - ak nevieš kto to bol nájdeš to iste na internete, vo vyhľadávači skús použiť aj slovo "fyzik". |
Upravené 1 krát. Naposledy upravil Lukinek (09.08.2008 22:04) |
S tým tlakom máte pravdu. Uvažoval som totiž dve výšky vodného stĺpca, čo je blbosť. |
Lukinek: z fyziky nás na strojarine vytrápili viac ako takéto smietka. Nemal som záujem to rozmazávať, ale tvoje jednoslovné reakcie ma k tomu doklepli. A na Jawe ešte toho zažiješ veľa takého čo je z praxe a vymyká sa teóriám o ktorých práve uvažuješ - a potom sa z praktickej skúsenosti stane nová popísaná teoria pre ostatných. Upravené 1 krát. Naposledy upravil ORTUT (10.08.2008 8:03) |
wlacho skontroluj aj plavakovu komoru. niekedy sa zvykne zanasat a potom sa uprcha dierka v ktorej je oska plavaku a ten sa zasekava |
zacina to byt zaujimave, nadrz a kohutik som rozobral, v pohode, crep dalej kape. ale bol som za chalpikom elektrikarom kvoli blinkrom, ten ju premeral odvrchu az po spodok a zda sa ze chyba je v elektrike - nestiha dobijat. bud slaba/zla bateria (tak nahle?) alebo regulator (dynamo prehlasilz za dobre) alebo nieco tretie. tak poriadne dobijem bateriu a uvidim co to povie... |
moze byt... mne to 634 robila ked som siel dlhsie z kopca, otacky boli skoro volnobezne, svetlo zapnute, baterka poslabsia, vtedy motor zdochol a ked som vypol svetlo tak naskocil... je mozne ze nestiha dobijat. to je u tohto motoru upne normalny jav. nauc sa stym jazdit trosku by pomohla nova baterka a obcas ju prebehnut vo vyssich otackach, lebo v nizkych to malo dobija |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 255868 | Včera: 179477