Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
cawte dnes som menil komplet kit ,objednal som z netu na apriliu rs 50,ale retaz je dlha koleso uplne vzadu a retaz vysy ako to mam urobit diki moc Upravené 1 krát. Naposledy upravil Fipa7 (29.07.2008 17:49) |
podla potreby dlzky zober carbo brusku , tiez nazyvanu flexku, a odbrus na jednej strane precnievajuce hlavicky nitov na jednom clanku, potom sekacikom a kladivkom vonkajsi pliesok odklepni dole a rozoberies to, spojis to spojkou, ktora myslim je aj v prilozena k retazi, ak nie dokup... ak mas okruzkovu retaz, pod plieskom gumene kruzky tak ich daj aj pod spojku... |
ja vy som radsej vyklepal tie tycky na retazi a spojil naspat a netreba ziadnu brusku |
presne tak rozbrús tak to ide najlepšie bez násilia, inak chytí sa ti toho aj kvalitný pilník. |
nerd: preco na bicykli? ja som to robil aj na o-kruzkovej retazi, karbobruska to by ma ani nenapadlo, inac diky za napad mozno dakedy vyskusam |
Ja odporúčam tak ako Jumper55: |
ked brusis s malu karboskou tak neobrusi nic co nechces a zadruhe, na hrubej endurackej retazi, hrv s som maturoval s kladivom a vydrbavanim kolika a mol som pocit ze som dojebkal viac vsetko okolo ako flexou... na endurach su tie koliky vonku rozklepane poiradne , abysa do v bahne pri suchani neoddralo tak rychlo a nerozletela sa ti retaz. |
presne ako píše dzuri niektoré reťaze sú dosť dobre znitované. A ešte čím rozklepanejší čap pretlačíš cez tú dieru tým ju viac poškodíš a už máš na tom mieste hneď viac natiahnutú reťaz. |
dobre chalani radia ja sice flexu nemam robil som to tou klasickou dvojkotučovou bruskou co je normalne polozena na stole .prekne som si naznacil kde to skratit ram som z jednej strany odbrusil tie precnievajuce hlavicky nitou (daval som si prestavky aby som to moc neprehrial lebo som sa bal aby sa tie O-kružka neroztopily pri večšej teplote)pekne som to odprusil potom som si polozil na zem dosku na nu retaz a jemne sekačikom tuk tuk a uz to vypadlo. za 10 minut aj s prestavočkamy chladiacimy hotovo |
dalsia vec je taaaa ci mas nitovaciu spojku alebo klasicku rychlospojku zo zavlačkou .ja som sa bal tej nitovacej ale nakoniec som zistil ze sa neni coho obavat pekne som si to polozil na nakovku na zveračiku zlozil som spojku dal tam tie O kružka gumene a tuk tuk tuk tuk.... ziadne velke trieskanie len tuk tuk tuk a uz to bolo znitovane a zatial to drži |
držim ti palce neboj nemaš co pokazit a hlavne sa potom o tu retaz staraj urcite tam nedavaj na nu niaky ojazdeny olej alebo ine sračky.ja pouzivam sprej značky BELRAY a som spokojny odporuuuučam |
ja uzivam rychlospojky, ale bacha na to v akom smere das tu poseldnu zavlacku... |
jasne, odbrus rozlisovanu cast kolika nad clankom a oddel to. Potm si rozmysli ci tam das rychlospojku alebo normalnu lisovaciu a spoj to naspat. rychlospojku iba navlecies a nacvaknes, lisovaciu musis rozlisovat. Je na to pripravok, ale niekto to robi kladivom a jamkarom |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 32594 | Včera: 248126