Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Nazdar nejak sa mi prehrieva motor na RR 954. Nejak dosť skoro aj keď je vonku chladno keď idem pomaličky tak sa mizapína vetrák a na displeyi sa ukáže 100 a pôjde to hore aj na 105 neviem čím to je, žeby vadné čidlo ???? pomôžte nazdar.... jojo |
sevas Jojo. Robi to aj mne na mojej nic si z toho nerob, ak stojim na svetlach vyskoci mi to aj na 108 stupnov.Potom ventilatory ide roztrhnut, su to masinky stavane na rychlu jazdu... |
Chlapci to nieje ziadna vada, je to uplne normalne. Ventilator zapina okolo 103-105 stupnov. Cize ziaden strach. |
že ti zapne ventilátor a motor má 100stupňov je normálne... pokial nesvieti kontrolka vysokej teploty motora tak si to nevšímaj, poprípade kedy si menil chlad. kvapalinu? Ale ked zasvieti kontrolka teploty motora hned zastav, vypni motor lebo ak na tom pojdeš možeš ju velmi rýchlo zadreť a uvariť... Upravené 1 krát. Naposledy upravil VaranDriver07 (26.07.2008 18:40) |
nazdar Majky si z Mi ja od He no máš pravdu ale predtým asi tak rok dozadu dva sa mi to takto nehrialo .....keď som porovnával teplotu kelegovej 900 Hornet tak on mal optimum v pohode a ja 102 ..105 a to sme ani nestali len pomaličky išli...........no bod varu vody je 100 stupňov tak tá voda by mi asi vyvrela a ztiaľ je to ok ale neviem či mi neblbne čidlo ??? |
bod varu vody je 100stupňov, ale v chladiacej sústeve nemá byť voda ale chladica kvapalina a tá má bod varu velmi ďaleko za 100 stupňov, je možné, že kvapalina má viac ako 2 roky, skús ju vymeniť, nemalo by to robiť, čidlo zlé nebude.. |
mne vetrák zapína pri 100 a ono tá teplota ide hore aj tak minule som mal 108....neviem akú kontrolku máš na mysli žeby nejaká na displeyi ??? Neviem preto lebo chvála bohu sa mi také ešte nestalo..... |
sak daj dole plasty ako na tom hornete a nebude sa ti to prehrievat |
no tie plasty asi nie nebolo by to ono a asi tá chladiaca...mám ju tam 6 rokov......to je asi zlé však...nato koľko mám nabehané mal by som to vedieť..... |
Silstar : V sobotu dojdem spat na SK. Mozme dat kavu na sirave. Ak ti to predtym nerobilo tak skus skontrolovat kvapalinu, ale ja si myslim ze je vsetko O K. |
a čuduj sa svet prečo mu tak často vybehne hore teplota, ty vole 6 rokov??? ak nechceš kvalitne pojebkať motor tak tú chladiacu kvapalinu čo najskôr vymeň, chladička sa má meniť každé 2 roky, vymeň ju a som si istý že teplota ti bude tak rýchlo stúpať, ale prosím ťa daj tam chladiacu kvapalinu aká tam má byť, nelej tam normálnu vodu ani nič podobné... podla mňa problem vyriešený, už to len vymeniť... |
Buď je to chladiČ alebo TESNENIE POD HLAVOU VALCA!!!!asi skôr to druhé!prekontroluj si to poprípade ho vymeň zaručene to pomôže... |
OK ....tú kvapalinu som sa už chystal vymeniť skôr ale stále som odcestovaný ale v pohode ja kupujem do mašiny len origo veci. A momentálne ani nejazdím kôli tomu. To tesnenie pod hlavou no uvidím najprf ta chladiaca zmes a potom sa uvidí. |
ahoj k tvojmu problemu chcem len tolko dodat bacha na rr 954 honda menila v zaruke najprv cele motory a ked dosli potom sa uz menili uz len bloky motorou s dovodu nekvalitnych odliatkou a prave prehrievanie je prvotny priznak . ak je vsetko v poriadku je tam zmes chladiaca samozrejme motorkova co ma bod varu 120 stupnou celzia vetrak zapina pri 108 a vyp pri 102 . ak si kladies otazku preco som taky mudri no makam v honde v bb v servise a mam k tomu pristup a mame vsetky servisene informacie a na 954 rr bola zvolavacka na vymenu motoru bezplatne tak pozor na dovoz potom je to smola ked sa to rozpadne ahoj robo |
nazdar Robo dík za informácie, dúfam, že tu budeš častejšie a mi z niečim pomôžeš, zatiaľ som si všetko na mašine robil sám nakoľko najbližší servis je v Prešove a je dosť nákladný. Niečo sa na mňa nalepilo a niečo som si pozisťoval....No mám tam kvapalinu ktorá je stará, vymením to len zatiaľ som nepozeral kde sa vypúšťa a či je potom potreba ozdušňovať a ak hej tak kde? |
ja ju vypustam v garazi na sliaci tam ma dielnu ale vazne na lavej strane v smere jazdy dole na motore je cerpadlo na vodu ide do neho hadica s chladica je tam jen 6ka skrutka co ma medenu podlozku to je na vypustanie a otvor nalievacie hrdlo a samo to stecie . potom uz len nalejes nehs bezat po kial nezapne vetrak vypnes nehas vychladnut a dolejs po vrch a poriadne zavrej vycko |
dík pozeral som do montážnej knihy..som si objednal knihu no viem kde to je ale je tam spomenutá ešte jedna skrutka ktorá je na bloku pod hlavou .....neviem čo s ňou ...ale zachovám tvoj postup.....dík moc.... |
to je nic tu ehaj tam kde je inak mal som taku motoku bola fajn teraz som kupil novu rr je to paradicka |
no vidím suprová 2008 rok však.....neviem ja asi tiež prejdem na liter len to asi bude už Suzuki...... ešte niečo ta chladiaca zmes je nejaká origo alebo klasika v nejakej moto predajni ?? Alebo mi nejaku odporučíš ? |
mi pouzivame bud honda alebo shell advance coolant |
Na tvojom a mojom modely je to mormalna vec, mne ventilator zapina pri 107°C. Je tam dost maly chladic. Vacsi tam zacali montovat az od 2004. Ak mas pocas normalnej jazdy teplotu 80 - 85°C, tak potom je vsetko ok. Upravené 1 krát. Naposledy upravil moloch (27.07.2008 12:39) |
Nazdar ....kde zoženiem za prijateľnú cenu plasty. A hlavne sa mi jedná o zadnú časť a lízak.dík |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 155549 | Včera: 237413