Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
[b][/b]Tí ktorí jazdíte na týchto strojoch, podeľte sa so svojimi skúsenosťami. Ako ste spokojní s prevádzkou, jazdnými vlastnosťami, prípadne prečo si vybrať práve CB/CBF? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Declen (24.07.2008 15:57) |
Možno nebudeš musieť moc hľadať, táto bude na predaj, čo povieš? |
no starsia tema ale predsa... |
Mám ju.......a nelutujem Upravené 1 krát. Naposledy upravil minomoto (20.10.2008 6:45) |
200km/h - si robis kozy, 180-tka tak dole kopcom viac neda sa som ju mal jeden rok, mozno ked mas 40kg ale ja s mojimi 90kg z hoto viac nedam a to som lezal na nadrzi jak kliest a vietor do chrbta. |
miuko: tomu ver ze 200 da |
Je to tak, zase bacha, ma tam ladak... ja ma tiez ladak, podla GPS sa dostanem na 198km/h |
Kuklarik....pneu mám Dunlop-Road-smart...ale momentálne mám v predu Dunlop Mutant,výfuk je Viper a stretko je super nápad.Nepznám moc ludí čo majú CBF 500....(spotrebu som neskúmal je mi to úplne jedno,jediné čo viem že ked mám najazdené 260-280km na nádrž tak tankujem) Upravené 1 krát. Naposledy upravil minomoto (22.10.2008 7:21) |
Ahoj Declen. Ja mám 600S, len začínam, ale musím povedať, že je báječná. Mám ju síce len dva týždne a 200 km nabehaných, ale chodím na nej ráno do práce (studená cesta) a musím fakt potvrdiť, že veľmi rada odpúsťa chyby! takže vrelo odporúčam |
Ked ide CBF500 s ladakom 200, tak moja s origo vyfukom musi ist 210, super. |
A ešte som zabudla, stretko by bolo super, snáď budem môcť prísť |
miuko nedristaj.. ta motorka chodi dve kila jak s praku Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (22.10.2008 8:55) |
Raptor, 200 tak z lomnicaku. Sa spamataj, myslel som ze si rozumny, ale teraz o tom pochybujem. Este chvilu popises a bude to 250km/h. |
miuko prosim ta prestan.... |
Celkom by ma zaujimalo, ako sa prejavi o jeden zub mensie primarne koliecko na otackach pri vyssich rychlostiach. Standardne toci CBF500 pri 130 6500, pri 140 7000 a pri 120 6000. Z tohto mi vychadza, ze pri 200 by to malo byt 10000 otacok. Ked je to sprevodovane do sily, tak tych otacok bude viac, otazka je o kolko. Iste ide len o hlupe porovnanie, chyba tachometra sa moze s narastajucou rychlostou zvacsovat, ale ked to je odmerane a porovnane s inymi motorkami, nemam dovod neverit. Takze, kolko to to toci pri 200kmh s tym zmenenym prevodom? |
No tiez sa mi nezda ze by isla cbf500(57koni) 200km/h s 90 kilovym chlapikom v sedle ked hornet600(97koni) ide max 220 s mojimi 90 kilami. |
marekZ chyba tachometra sa skutocne zvacsuje zo zvysujucou sa rychlostou |
tolko nejdu niektore 600vky štvorvalce. kamos ju ma, potiahla tak do 180. ale on ma tu starsiu CB |
ja hovorim o tom co som videl nie o starsej CB tvojho kamosa |
raptor: verim tomu, ze maximalka sa moze za urcitych okolnosti zvysit zmenou prevodu do sily, ked to pomoze k prekonaniu odporu a dosiahnutiu otacok, kde ma motor vyssi vykon. Ale aj tak by ma zaujimali tie otacky po zmene prevodu, hadam sa k tomu dotycny vyjadri. Ten motor ma udavany max vykon pri 9500 a krutak pri 8000, co sa ale upravami asi moze zmenit. |
kuko: |
kuko len si dovolim podotknut ze ak ti tak velmi chyba druhy kotuc tak CBF500 ma nan predpripravu Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (22.10.2008 12:14) |
Chalani ja na mojej jazdim vyše 2 roky a viem, že na 5000ot pri 6 ide 100km/h a každých 1000ot navyše je 20km/h. Tak si to porátajte!! |
peto009 moju motorku mám moc rád Upravené 1 krát. Naposledy upravil minomoto (23.10.2008 0:14) |
mino: dikes za odpoved |
Ešte k tej úprave chcem podotknúť,že to nebol len môj nápad nechal som si poradiť od ludí čo tomu trošku rozumejú......všetko mi radil Boris M. z NZ majitel predajne Honda a preberal som to aj z raptorom.... a aj jeden aj druhý o tom myslím čosi vedia......he |
CBFka je medzi 500vkami žihadlo ako kedysi GPZ 500 tá tiež šla 200km/h.Čo sa týka úpravy prevodu ja keď nahodím o zub menšie kolečko do predu tak rýchlosť mi klesne o 7km/h a ťah o dosť stúpne.Ja to používam do terénu ale u vysoko otáčkovej cestnej 500vky je to tiež dobrá úprava pre lepší ťah od spoda.Spotreba stúpne o nejaké 2-3 deci ale motorka riadne ožije |
VADIM |
kukolarik |
kuko: Riziko žiadne. Vymeň si ho spolu s reťazou a rozetou, keď doslúžia. Ak chceš miernejšiu zmenu, môžeš pridať 1-2 zuby na rozete. |
no s tym obmedzovacom, hm, mne sa zda ze je aj na dvojke... |
kukolarik jasné že je obmedzovač na 1,2,3-ke tam sa to prejavuje aj ked neupravuješ ale 4,5-ka tam sa bez úprav k obmedzovaču nedostaneš |
Declen v uvode spominal, ze planuje na buducu sezonu nieco kupovat. Tema sa dost toci okolo modelu CBF 500, ktory vsak podla mojho nazoru buducu sezonu v ponuke predajcov uz nemusi byt (nie je tu niekto informovany od Hondy? Upravené 1 krát. Naposledy upravil andYboy (24.10.2008 0:14) |
Podla mojich info. nová Honda 500CBF sa na Slovensku ešte kúpiť dá ale moc ich už neni a novší model ešte nieje. Myslím že rok 2009 bude bez 500-viek. Upravené 1 krát. Naposledy upravil minomoto (24.10.2008 6:43) |
andYboy - S tou 500vkou máš asi pravdu. Viac menej som rozhodnutý zobrať 600S. Ale mám takého chrobáka v hlave. Videl som na obrázkoch novú Yamahu XJ6 Diversion. Výkonovo by mala byť niekde okolo tej CBF600. Páči sa mi dizajn. Čakám, že si niekde o nej prečítam viac (mohli by ju tunajší chlapci otestovať), než len tabuľkové údaje. Postupne skladám mozaiku prečo áno - prečo nie a na rok sa uvidí. V každom prípade myšlienka novej moto ma drapla za límec a nechce pustiť. |
CBF500 sa uz len dopredava a nevyraba.. je to koli tomu ze honda prechadza od karbesov na striekacky... |
Troska mimo ale ja smerujem za BM GS 650, menim 57 koni za 50... |
kukolarik si sa stretol s konom, kup daco silnejsie nechod do horsieho. Sice krutak bude silnejsi ale aj tak nie......... |
miuko ty si volako moc mudry... preco by malo byt 650GS horsie od CBF |
Raptor jazdil som aj na Transalpe (tiez enduro), mozem povedat, ze oproti CBf 500, je ten Transalp omnoho horsi. CBF 500 ma tazisko podstatne nizsie, t.j. ovladanie je omnoho lepsie, CBF je stabilnejsia, lepsie ide do zatacok, zrychlenie lepsie. Proste ENDURO nie je moja krvna skupina. |
Ked jazdis na CBF 500, tak prestup by mal byt na 600-vku naked resp. SS |
hm, previezol som sa na spominanom BMW GS 650 F a poviem vam, ze miuko ma pravdu, ale aj raptor. |
kukolarik: skus sa previest na Hornete...je to podobna moto ako tvoja CBFka az na to, ze ma skoro raz taky vykon...je zabavna a supeer ovladatelna... uvidis... |
Ja idem na jar kupit fazera FZ6 S2, uplne univerzalna moto. Vykon postacuje skoro 100konickov, krutak sice maly, ale aj tak strasne rad radim, bavi ma to velmi drzat motku pod krkom a nepustit ju pod 8 tisic za minutu - snad iba na krizovatke. |
len aby ta to na prvej Slovnaftke nepreslo... ;) |
Motorku som kupil kvoli adrenalinu, na prdkanie mam auto. Samozrejme ze cim vacsie otacky, tym viac spapka, to je zakon fyziky, preto mam dve roboty. |
miuko: FZ6 S2 nema maly krutiak...vzhladom na to ze je to 600vka, zhruba o 18Nm viac ako tvoja CBF500...ak chces este väcsi krutiak, poohliadni sa po nejakej litrovej verzii...v 600ccm je to asi strop co sa tyka krutiaceho momentu... |
ahoj dami a pani, |
Tú päťstovku už asi novú nezoženieš. Nevyrába sa už. Určite je vstrekovanie lepšie. Ja som na tom podobne ako ty a určite karburátor už nechcem. VTR250 nepoznám. Ja idem na jar, resp. možno ešte tento rok kupovať CBF600S. Radšej sa poobzeraj po novšej CBF600N, teda ak nechceš tú polokapotáž ako je na S-kovej verzii. Bol som pred dvomi dňami v Honde BA pri NAYke a majú tam jednu novú 600N. Vraj výpredajový skladový kus za dobrú cenu. Mňa cena nezaujímala, lebo ja by som chcel eSko. Ale však sa skús tam spýtať. |
kurna ja mam 1300 ccm ale 180 som na nej isel mozmo raz v zivote |
Pan European je pani motorka. Tiež by som ju tak nenaháňal. Ale aj preto, že by som sa v takej rýchlosti asi už bál. |
Na som na mojej nahej CB 750 išiek raz 200 a už nepôjdem, stačilo. (nič moc zážitok) Kto chce jazdiť v rýchlostiach nad 140 porebuje dve veci plnú peńaženku a jogurta nie naháča. |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 153405 | Včera: 211147