Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Dominatora kamarat este nahal bezat tak ako bol.No temu som zakladal v tom case,ked som mal doma aj Dominator aj XL600R s tym isty,uplne identickym klepotom.U Domina bolo absolutne vsetko v poriadku,ziadne vole,vsetko pomerane a predca na studeno srasne hrkoce. |
jedine co v tom motore klepe je urcite vola na ojnicnom cepe vymen cep a ojnicu a uvidis ze to prestane ja som mal to iste |
odstupom času predpokladám, že problém bol vyriešený...možno by niekomu pomohlo vedieť kde bola chyba... |
janči neviem či poviem niečo k teme ešte ale kedysi tam daval dokopy zotrvačníky KAROL1 ked som to raz mal u neho,ak nieco budes potrebovat vediet o tom motore este tak daj vediet.Posledne som ho skladal uz ja.Faust ho skaldal prvy krat teda za mojho obdobia. |
jarro-ja dam krk za to ze to bude tiez len nejaka blba chyba,na ktoru nevieme prist |
jaro-ved ano ale ja som tvoj predosly prispevok pochopil tak ze bude klepat piestny cap v pieste.Inak suhlasim. |
miros ako napisal momul. Cap ja z ocele ktora sa da kalit a cementovat , tusim 14220 a ojnica je len odliatok takze ojnicne oko sa tiez roztiahne viac nez cap a po zahriati by to bolo zas len hlucnejsie... Upravené 1 krát. Naposledy upravil jarro (25.07.2008 13:31) |
miros139-vsak presne toto som si aj myslel ze to bude.Pretazena izolacia alebo co. |
jaro-lenze piestny cap ma v pieste mensiu volu ako v ojnici - preto bude vzdy aj po zahriati vacsia vola piestneho capu v ojnici ako v pieste. |
RGV, Po zahriati sa ti viac roztiahne otvor v pieste kedze je to hlinik nez piestny cap. To znamena ze by tam potom bola este vacsia vola a klepalo by to este viac... |
Mal som podobny problem,pricinou klepotu bola vola piestneho capu na ojnici |
to že motor přestane klepat po zahřátí, s velkou pravděpodobností znamená někde mechanické vúle v motoru mimo tolerance, které po zahřátí a roztahnutí okolního materiálu na čep se zmenší |
tak uz len programovatelne CDI ignitech - mne sa zdaju tie Ignitech CDI ako somarina ale ked sa da navolit na tom predzapal....... mohlo by to pomoct. |
miros139-ano,teoreticky mas pravdu.Mohlo by to byt to.Ale potom preco to prestane uplne klepat ked sa motor zahreje?A CDI je tam fungel nove origo z Hondy. |
momul,janogsx - cisto teoreticka uvaha,vobec to nemam potvrdene ani odskusane len teoretizujem. |
janogsx-no toto presne robi aj tento Dominator,len to som este nechcel riesit kym sa nedoriesi klepot.Po prekroceni 4000ot uz ide normalne.Myslim ze presne v tom rozpäti ot. sa meni predzapal... |
Ja mam problem s otáčkamy.Po dosiahnutí cca 3500 ot/min. začne moto trhat ako ked dochádza benzín.Membranu som kontroloval , karburátor je vyčistený |
skus sa pripadne preklikat na tejto stranke... kopa veci ohladne domina tam je www.xrv.org.uk/forums/archive/index.php/f-45.html |
poriadna GO kluky by sa mala robit tak,ale na tomto NXku to nebolo tak.Spodok je ako novy,len vrch bol robeny.Tam vôla nieje ziadna,ziadna citelná.Inak ten Dominator je r.v. 96 ak to pomoze |
to vizera na piestny cap ale ked je kluka spravena tak neviem |
Nazdar!Rukami mi prešlo x y motoriek s x y vadami,ale pri kamošovom NXku som zúfalý.Za studena v motore niečo nehorázne klepe,po zahriatí zrazu prestane a nevydá ani hlások.Všetko som už pozrel,všetko je tam nove od GO kluky,rozvodovky,klzakou,piesta,čapu...vsetko som skontroloval x-krat...vahadla,sedla ventilou,vačku....a stale neviem co to moze byt.Pred tym ako som to rozhodil som si bol na 90% isty ze je uvolnene sedlo ventilu a po zahriati ho zovre no mýlil som sa... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 169994 | Včera: 150074